ساخت پروفایل حرفه ای اینستاگرام برای افزایش مخاطب

ساخت پروفایل حرفه ای اینستاگرام

احتمالاً می‌دانید که فروش در اینستاگرام در دگرگونی هر تجارت و کسب ‌و کاری نقش مهمی دارد. ساخت پروفایل حرفه ای اینستاگرام برای هر پیج کاری یکی از ۱۰ موردی است که هر کسب‌وکاری باید آن را جدی بگیرد. امروزه از طریق اپلیکیشن اینستاگرام کسب ‌و کار های کوچک و بزرگ به معرفی برند خود می‌پردازند داشتن یک پروفایل حرفه‌ای و قوی ازجمله مواردی است که هر کسب‌وکاری باید آن را جدی بگیرد. با وبسایت مجیک فالوور همراه باشید تا به مبحث ساخت پروفایل اینستاگرام برای افزایش مخاطب و درآمد بپردازیم.

عکس پروفایل جذاب برای ساخت پروفایل حرفه ای اینستاگرام

اولین و مهم‌ ترین اقدامی که برای بهینه ‌سازی فعالیت ‌های تجاریتان در صفحه اینستاگرام باید انجام دهید، ایجاد یک پروفایل تجاری و یا ساخت پیج فروش در اینستاگرام است. معمولاً هر کسب ‌و کاری در ابتدای فعالیت خود لوگوی متناسب و حرفه‌ای در رابطه با کسب‌ و کار خود دارند. همان‌ طور که می‌دانید لوگو، طراحی گرافیکی است که می‌توان برند خود را به بهترین شکل ممکن به مشتری معرفی کرد. لوگو پرستیژ هر کسب ‌و کار و برندی محسوب می¬شوند، در حقیقت هر کسب ‌و کار معروف دارای یک لوگوی خاص و ماندگار است، رابطه بین لوگوی شرکت و کسب ‌و کار شما با ماندگار بودن و در ذهن مخاطب رابطه مستقیمی دارد.

ساخت پروفایل حرفه ای اینستاگرام

نوشتن نام فارسی پیج اینستاگرام

از مهم ‌ترین فاکتورها در هر زمینه ‌ای که سبب حرفه ‌ای‌ تر شدن پیج اینستاگرام شما می‌شود، نوشتن نام کسب ‌و کار و یا نام خودتان به زبان فارسی در بیو اینستاگرام است. احتمالاً می‌دانید که همه افراد تسلط به زبان انگلیسی که یک ‌زبان بین‌ المللی است را ندارند ممکن است گاهی مشتریان پیج شما را به‌ راحتی فراموش کنند اما در صورتی‌که اسم فارسی برند و شرکت خود را بر روی بیو اینستاگرام خود درج کنید به ‌راحتی در ذهن مخاطبان جای می‌گیرد. از طرف دیگر این امر به‌ راحتی می‌تواند سبب افزایش فروش شما شود، چرا که مهم ‌ترین عنصر در ماندگاری یک کسب ‌و کار در ذهن مخاطب نام آن کسب ‌و کار است به‌ خصوص اگر به زبان فارسی در ذهن مخاطبان حک شود.

استفاده از زبان دوم شخصی

معمولاً شما در هنگام خواندن یک محتوا جذب کدام سبک نوشته ‌هایی می‌شوید؟ مطمئنا شما در قدم اول جذب پیج هایی می‌شوید که در پروفایل خود تا حد ممکن از لحن دوم ‌شخص استفاده کرده ‌اند! پس توصیه می‌شود در پروفایل خود حتما از این تکنیک استفاده کنید چرا که استفاده از لحن مجهول یا سوم ‌شخص بار رسمی و غریب شدن را به کاربران و فالوور های شما منتقل می‌کند. همچنین باید بدانید از نوشتن موارد اضافه در بیوی اینستاگرام خود بپرهیزید. همان‌طور که بارها تکرار کرده ‌ایم پروفایل شما، ویترین کسب ‌و کار شما است هنگامی که کاربران اولین برخورد را با پیج تان دارند، جذب محتوا های مغذی می‌شوند .

عدم استفاده از محتوا های حاشیه ‌ای در پروفایل اینستاگرام

بهتر است در بیوی خود در رابطه با کسب ‌و کارتان توضیحی خلاصه و مفیدی را به کاربران ارائه دهید و مزیت ‌های رقابتی کسب‌ و کار خود را بگویید، پرهیز کردن از استفاده جملات بیش ‌از حد شعاری، عدم درج ساعت کاری و یا شعبات می‌تواند در زیبا شدن بیو پیج اینستاگرام شما تاثیرگذار باشد.

ساخت پروفایل حرفه ای اینستاگرام

اعتماد سازی

احتمالاً می‌دانید که مشتری ‌های اینترنتی تقریباً قادر به دیدن تمامی محصولات وب ‌سایت شما نیستند! چرا که آن‌ ها کمی دو به‌ شک برای انتخاب محصولات شما و خریداری از وب ‌سایت تان هستند. اما اینستاگرام این قابلیت را به شما می‌دهد تا به ‌راحتی در میان مخاطبان اعتماد سازی کنید . یکی از راه‌ های ایجاد پروفایل اینستاگرام برای افزایش مخاطب و درآمد اعتماد سازی است شما می‌توانید با روش ‌هایی اعتماد مخاطبان خود را جلب نمایید. گرفتن ویدئو از محصولات، استوری کردن نظرات مشتریان، استوری کردن فیش‌ های واریزی، فیلم گرفتن و یا ارسال تصاویر ارسالی از مشتریان به ‌راحتی می‌تواند نظر مشتریان را به خود جلب نماید.

ساخت کاور جذاب برای هایلایت های پیج اینستاگرام

ساخت پروفایل حرفه ای اینستاگرام برای افزایش مخاطب و درآمد می‌تواند از طریق ساخت کاور اینستاگرام نیز صورت گیرد. هر چقدر بتوانید کاربر را برای دیدن محتوای بیشتری در پیج تان ترغیب کنید همانقدر موفق ‌تر در زمینه کسب سود بالا و جذب فالوور خواهید بود. احتمالاً کاربرانی که وارد پیج اینستاگرامی شما می‌شوند دیدن استوری های شما و محصولات تازه‌ای که وارد کرده‌ اید را از دست می‌دهند، در این ‌صورت سعی بر دیدن هایلایت هایی که در پیج خود درج کرده‌اید دارند. کاور و عنوان جذاب موردی است که کاربر را ترغیب به دیدن محتوای پیج شما می‌کند، بهترین راه برای ایجاد کاور هایلایت فضای زیادی برای عنوان نویسی وجود ندارد از همین ‌رو انتخاب یک عنوان خلاصه و مغذی می‌تواند در جذب مخاطب بسیار تاثیرگذار باشد.

تنظیم کردن دکمه ‌های تماس در پروفایل اینستاگرام

احتمالاً در اینستاگرام پیج های بسیاری به چشمتان خورده ‌است که شماره تماس و یا آدرس ایمیل را در پروفایل خود تنظیم نکرده ‌اند و از همین ‌رو شما برای خرید از آن پیچ روی برمی‌گردانید. دکمه ‌های تماس این قابلیت را ایجاد می‌کنند که کاربر تنها با زدن یک دکمه دسترسی مستقیمی به شماره تماس شما داشته باشد. استفاده از دکمه تماس نسبت به آدرس ایمیل بیشتر است و احتمال بیشتری دارد که مخاطب با شما تماس بگیرد لازم است بدانید در بین تماس ‌های گرفته‌ شده با شما فروشنده خریداران بسیاری وجود دارند.

سخن پایانی

شما در این محتوا از مجیک فالوور آموختید که برای تنظیم یک پروفایل حرفه ای اینستاگرام برای افزایش مخاطب و درآمد باید از چه راهکارهایی استفاده کنید. پروفایل شما می‌تواند اهمیت بسیار زیادی برای کاربران داشته باشد چرا که خلاصه تمامی محتوا ها و محصولات و افکار شما در پروفایل شما ذخیره شده ‌است. اگر می‌خواهید فالوور های خود را حفظ کنید و تاثیر پیج تان را افزایش دهید، باید از ترفند های امروزی و بسیار کاربردی استفاده کنید. تجربه ثابت کرده ‌است که استفاده از ترفند هایی که در این محتوا به شما ذکر کرده‌ ایم می‌تواند در افزایش مخاطب و درآمد هر کسب‌ و کاری مثبت واقع شود. شما با طراحی و ساخت یک پیج حرفه ‌ای به ‌راحتی می‌توانید نظر مخاطبان را به کسب‌ وکار خود جذب نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید