جدیدترین رکورد های اینستاگرام 2023

رکورد های اینستاگرام

استفاده گسترده از شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، باعث ایجاد رقابت فراوان بین کاربران و صفحات مختلف شده است. در این مطلب، نقدی داریم به رکوردهای لایک، کامنت، و لایو در اینستاگرام، به ویژه در دو سطح جهانی و ایران.

رکورد های اینستاگرام:
اینستاگرام با بیش از میلیارد کاربر فعال، دارای رکوردهای چشمگیری در زمینه لایک، کامنت، و لایو است. پست‌های محتوای جذاب و الهام‌بخش به سرعت توجه کاربران جلب می‌کنند.

البته افراد معروف و شخصیت‌های مشهور نیز نقش به‌سزایی در ایجاد این رکوردها دارند. پست‌هایی که به‌صورت استراتژیک منتشر می‌شوند و با ارتباط مستقیم با تازه‌ترین رویدادها و اتفاقات جهانی همراه هستند، به راحتی توانسته‌اند رکوردهای لایک جهانی را به دست آورند.

رکوردهای ایرانی:
در ایران نیز کاربران فعال زیادی در اینستاگرام وجود دارند که به‌عنوان نمایندگان فرهنگ و هنر، ورزش، یا حتی اخبار مطرح هستند. رکوردهای لایک و کامنت در پست‌های این افراد نیز نشان‌دهنده تعامل فعال کاربران ایرانی با این پلتفرم است.

علاوه بر افراد مشهور، کسب و کارها و برندها نیز توانسته‌اند با استفاده از استراتژی‌های بازاریابی خود، رکوردهای لایک و کامنت متنوعی را در ایران کسب کنند. بازهم، محتوای جذاب و متنوع از جمله عوامل کلیدی در دستیابی به این رکوردهاست.

نتیجه‌گیری رکورد های اینستاگرام:
رکوردهای لایک، کامنت، و لایو در اینستاگرام یک نمایانگر از تعامل فعال کاربران با این پلتفرم محبوب است. برنامه‌ریزی مناسب در ارتقاء محتوا و ارتباط با دنیای اطراف، افراد و برندها را قادر می‌سازد تا در جذب توجه و افزایش تعامل با دنیای اینستاگرامی به رکوردهای بیشتری دست یابند، چه در مقیاس جهانی و چه در محدوده ایران.

  • بیشترین لایک اینستاگرام در ایران

پست تبریک تولد فرشته حسینی: در جشن تولد فرشته حسینی، بازیگر برجسته افغانستان، پستی به وسیله نوید محمدزاده در اینستاگرام منتشر شد. این پست عاشقانه، با بیش از ۳ میلیون لایک، رکورد بیشترین لایک پست اینستاگرامی در ایران را به خود اختصاص داد.
پست سرنا امینی: سرنا امینی، یکی از واینرهای معروف اینستاگرام ایران، با کلیپ‌های خنده‌دار خود موفق به جلب توجه شده است. یک پست طنز سرنا امینی با نزدیک به ۲.۶ میلیون لایک، به عنوان یکی از لایک‌خورترین پست‌های اینستاگرام در ایران شناخته شد.
پست هادی چوپان: هادی چوپان، ورزشکار معروف بدنسازی در ایران، با یک پست زیبا درباره عضلات شگفت‌انگیز خود نزدیک به ۲.۵ میلیون لایک جلب کرد و به یکی از پست‌های مهم اینستاگرام ایرانی تبدیل شد.
پست حسن یزدانی: حسن یزدانی، کشتی‌گیر محبوب ایرانی، با یک پست درباره رقابت با تیلور آمریکایی، نزدیک به ۲ میلیون لایک را به دست آورد و این پست به یکی از پست‌های موفق اینستاگرام ایران تبدیل شد.
پست رضا بهرام: رضا بهرام، خواننده محبوب ایران، با یک پست انسانی به همدردی با مردم افغانستان، توانست نظر نزدیک به ۱.۵ میلیون نفر را جلب کرده و شناخته شد.

رکورد های اینستاگرام

  • بیشترین لایک اینستاگرام در خارج

پست جسته دواین ریکاردو اون فروی: جسته دواین ریکاردو اون فروی، رپر مشهوری بود که اکنون در بین ما نیست، اما پست او همچنان به عنوان یکی از پست ‌های بیشترین لایک اینستاگرامی محسوب می‌شود. این پست تا کنون نزدیک به ۲۹ میلیون لایک جلب کرده است.
پست ازدواج آریانا گرانده: آریانا گرانده، یکی از شخصیت ‌های معروف اینستاگرام با بیش از ۲۳۰ میلیون فالوور، در سال ۲۰۲۱ با دالتون گومز ازدواج کرد. پست مرتبط با این ازدواج توانست حدود ۲۶ میلیون پانصد هزار لایک را به خود اختصاص دهد.
پست باردار شدن همسر رونالدو: کریستیانو رونالدو با بیشترین فالوور در اینستاگرام، با یک پست مرتبط با بارداری همسرش، توانست حدود ۲۴ میلیون لایک جلب کند و این پست به یکی از محبوب‌ترین پست‌ های او تبدیل شد.
پست رنگ موی خاص بیلی آیلیش: بیلی آیلیش، خواننده موفق جوان، با یک پست مرتبط با رنگ جدید موهایش نزدیک به ۲۳ میلیون لایک جلب کرد و این پست به یکی از پست‌های مهم اینستاگرام ایرانی تبدیل شد.
پست باردار شدن کایلی جنر: کایلی جنر، با یک پست مرتبط با بارداری خود، توانست حدود ۲۲ میلیون لایک را جلب کند و این پست از جمله پست‌های محبوب او محسوب می‌شود.

  • سایر پست‌ها با بیشترین لایک

پست قرارداد لئو مسی با پاری‌سن‌ژرمن با ۲۱ میلیون و ۹۸۳ هزار لایک
پست بیلی آیلیش با یک پوشش خاص با ۲۱ میلیون و ۸۶۴ هزار لایک
پست لئو مسی و عکس او با جام قهرمانی آمه‌ریکا با ۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار لایک

رکورد های اینستاگرام

خدمات تیم مجیک فالوور :

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید