روش‌ های رفع مشکل عدم نمایش پیام در دایرکت اینستاگرام

رفع مشکل عدم نمایش پیام در دایرکت اینستاگرام

یکی از قابلیت‌های فوق ‌العاده پرکاربرد اپلیکیشن اینستاگرام پیام در دایرکت است تقریباً هر کاربری که عضو این شبکه اجتماعی است حداقل برای یک‌بارهم که شده ارسال پیام در دایرکت را امتحان کرده‌است. در برخی مواقع اپلیکیشن دچار مشکلاتی نظیر عدم نمایش پیام در دایرکت می‌شود و پیام‌ها ارسال و دریافت نخواهند شد، در این بخش از مجیک فالوور می‌خواهیم به‌ رفع مشکل عدم نمایش پیام در دایرکت اینستاگرام بپردازیم با ما همراه باشید. قبل از اینکه بریم سراغ آموزش، اگر به بازدید ویدیو اینستا نیاز داشتید میتوانید به نوشته خرید بازدید ویدیو اینستاگرام مراجعه کنید.

دایرکت اینستاگرام چیست؟

دایرکت اینستاگرام از قابلیت‌های اپلیکیشن اینستاگرام است که شبیه به یک پیام‌ رسان عمل می‌کند. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد تا ویدئوها، عکس‌ها و سایر مواردی که تمایل دارند با کاربران و فالوور های خود به اشتراک بگذارند. پیام ارسال‌شده در دایرکت مخاطب تنها توسط فرد مورد نظر قابل‌مشاهده است و افراد دیگر نمی‌توانند چت بین دو شخص را مشاهده نمایند و به آن دسترسی داشته باشند.

درواقع دایرکت اینستاگرام را می‌توان به یک پیام‌رسان خصوصی در اینستاگرام مشابه دانست. همچنین اینستاگرام دارای ویژگی‌های جالبی نظیر قابلیت اجرای تماس تصویری نیز می‌باشد که این روزها افراد بسیاری از آن استقبال می‌کنند. محدودیت‌هایی برای افراد در اینستاگرام در نظر گرفته‌شده است که برای جلوگیری از انتشار هرز نامه و موارد مشابه بسیار مؤثر هستند.

رفع مشکل عدم نمایش پیام در دایرکت اینستاگرام

رفع مشکل عدم نمایش پیام در دایرکت اینستاگرام

اگر شما نیز در زمره کاربران فعال اپلیکیشن اینستاگرام این شبکه مجازی فوق‌العاده هستید احتمالاً برای شما چندباری پیش‌آمد که پیام شما در دایرکت لود نخواهد شد. درواقع یعنی نه می‌توانید پیامی را ارسال کنید و نه پیامی را از سایر مخاطبان خود دریافت خواهید نمود.

برای رفع مشکل شما نیازمند بررسی چند نکته بسیار مهم هستید این نکات مهم عبارت‌اند از :

بررسی ارتباط اینترنتی خود

در بیشتر مواقع روبرو شدن با مشکلاتی نظیر عدم نمایش پیام در دایرکت اینستاگرام به‌راحتی برطرف خواهند شد، یکی از این موارد بررسی ارتباط گوشی موبایل خود با اینترنت است، درست است! گاهی چنین دلیل پیش‌پاافتاده سبب برخورد شما با مشکل عدم نمایش پیام خواهد شد سعی کنید در قدم نخست از اتصال گوشی موبایل خود به اینترنت اطمینان حاصل نمایید.

مطمئن شوید کاربر حساب مورد نظر خود را غیرفعال نکرده باشند

یکی از اتفاقات رایجی که این روزها در اینستاگرام شاهد هستیم توقف حساب کاربری است! افراد بسیاری به‌صورت برای مدت‌زمان مشخصی حساب کاربری خود را غیرفعال می‌کنند. ازاین‌رو شما نمی‌توانید پیامی را برای وی ارسال کرده و یا حتی پیامی را از طرف او دریافت نمایید، ممکن است شما پیامی را به دایرکت و ارسال کرده باشید اما تا زمانی‌که شخص موردنظر مجدداً حساب کاربری خود را فعال نکرده باشد قادر به تماشای پیام شما نخواهد بود.

اطمینان از بلاک نشدن توسط مخاطب

مسدود شدن دایرکت اینستاگرام می‌تواند به‌راحتی رخ بدهد درحقیقت در بیشتر مواقع دلیل عدم دریافت و یا ارسال پیام مسدود شدن است. اگر فردی شما را در اینستاگرام بلاک کرده باشد نمی‌توانید برای او پیامی را ارسال کنید، همچنین تمام پیام‌هایی که در گذشته در بین شما و آن شخص رد و بدل شده بود حذف خواهد شد . حال دیگر می‌دانید درصورتی‌که نتوانید تعداد پست‌ها، تصاویر ، پروفایل و یا پیام‌هایی که در گذشته با شخصی رد و بدل کرده بودی کرده‌اید را مشاهده نمایید یعنی بلاک شده و تا طرف مقابل شما را از بلاک درنیاورد کاری برای رفع این مشکل از دستتان بر نخواهد آمد.

آپدیت کردن اینستاگرام

یکی دیگر از راه‌ حل‌ های از بین بردن عدم نمایش پیام در دایرکت اینستاگرام اپدیت کردن و یا بروزرسانی کردن اپلیکیشن اینستاگرام است. همه ما می‌دانیم که اینستاگرام از نسخه قدیمی خود خارج‌شده و همواره در حال ارائه نسخه جدید است ، در بسیاری از مواقع زمانی‌که نسخه قدیمی بر روی اپلیکیشن بر روی موبایل شما نصب باشد بسیاری از ویژگی‌هایی که پس ‌از بروز رسانی قابل‌مشاهده و استفاده هستن برای شما در دسترس نخواهند بود.

پاک کردن حافظه کش

در برخی مواقع می‌توانید از طریق پاک کردن حافظه کش اینستاگرام به از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری نمایید.

اطمینان حاصل کنید که از فعالیت ‌های روزانه محدود نشده باشید

اینستاگرام روزانه در حال بررسی فعالیت‌های تمامی کاربران در فضای مجازی است ، این‌که در طول روز چه تعداد کاربرانی را دنبال می‌کنید و چه تعداد از آن‌ها را حذف می‌نمایید، تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها و دایرکت ها و سایر موارد را بررسی می‌کند. درصورتی ‌که شما این محدودیت را در نظر نگرفته و فراتر از محدودیت‌های روزانه اینستاگرام پیش بروید اینستاگرام شما را محدود خواهد نمود. البته جالب است بدانید کاربرانی که تیک آبی دارند می‌توانند روزانه بین ۱۰۰ الی ۱۵۰ دایرکت ارسال کنند درحالی‌که در بین کاربران معمولی این تعداد بین ۵۰ تا ۷۰ دایرکت است‌ .

مطمئن شوید مشکل از سرور اینستاگرام نیست

در برخی مواقع ممکن است مشکل شما از خود اپلیکیشن اینستاگرام باشد . در چنین شرایطی باید در وب سایت‌های خبری سرچ نمایید تا در رابطه با قطعی بودن ایجاد مشکل در سرورهای این شبکه اجتماعی اطمینان حاصل نمایید، در غیر این صورت شما باید از روش‌هایی که در این محتوا به شما معرفی نموده‌ایم استفاده کنید.

رفع مشکل عدم نمایش پیام در دایرکت اینستاگرام

سخن پایانی

در این بخش از مجیک فالوور شما رفع مشکل عدم نمایش پیام در دایرکت اینستاگرام را آموزش دیده‌اید و دانستید که گاه این مشکل می‌تواند به دلیل بروز اشکالات بسیار جزئی و جدی باشد و گاه نیز می‌تواند به دلیل بروز مشکلات بسیار ساده ایجاد شود. تنها کافی ا‌ست شما در قدم نخست اتصال گوشی موبایل خود را به وای‌فای یا اینترنت بررسی نمایید، در صورتی که از وصل بودن گوشی موبایل خود به اینترنت اطمینان حاصل نموده‌اید باید به سراغ سایر روش‌ها که در این محتوا از مجیک فالوور به آن‌ها اشاره نموده‌ایم بروید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید