آموزش دیدن پیام های مخفی در بخش Request اینستاگرام

آموزش دیدن پیام های مخفی در بخش Request اینستاگرام

باتوجه به اینکه اینستاگرام یک شبکه اجتماعی در حال توسعه است ، ارتباط در بین کاربران در آن بسیار افزایش پیدا کرده است. در اینستاگرام بخشی وجود دارد که می توانید پیام های مخفی را در آن مشاهده نمایید. هنگامی فردی که شما او را فالو نکرده باشید اقدام به ارسال پیام به شما کند، پیام شخص موردنظر در قسمت درخواست ها یا همان Requests قرار می گیرد و اگر آن را تایید کنید دایرکت شخص موردنظر به بخش دایرکت های شما اضافه می شود.

برخی از کاربران و اکانت ها ممکن است دارای محتواهایی باشند که توسط اینستاگرام یا کاربر مسدود شده است، در این صورت اگر کاربر موردنظر به شما پیام بدهد، پیام او مخفی خواهد بود و در بخش Requests نمایش داده نخواهد شد. در ادامه با مجیک فالوور همراه باشید تا با آموزش دیدن پیام های مخفی در بخش Request اینستاگرام آشنا شوید.

دایرکت اینستاگرام چیست و چه کاربردهایی دارد؟

دایرکت اینستاگرام بخشی از این اپلیکیشن است که از طریق آن می توانید با دوستان و فالوورهای خود در ارتباط باشید. همچون سایر اپلیکیشن ها همچون تلگرام یا واتساپ، اینستاگرام نیز با دارا بودن قابلیت ارسال پیام در دایرکت یا حتی تماس و ارسال صدای ضبط شده برای کاربران این امکان را ایجاد نموده است تا به راحتی با یکدیگر از سراسر دنیا با هم در ارتباط باشند.

دایرکت اینستاگرام یکی از ویژگی هایی است که به شدت از سوی کاربران مورد توجه قرار گرفته و سبب از بین بردن محدودیت های ارتباطی می شود. همچنین می توانید در صورت تمایل در دایرکت اینستاگرام خود اقدام به ایجاد گروه خانوادگی ، دوستانه و… داشته باشید.

آموزش دیدن پیام های مخفی در بخش Request اینستاگرام

چگونگی وارد شدن به بخش Hidden Requests

قطعا همه ما یکبار هم که شده برایمان پیش آمده که پیام های شخصی در بخش دایرکت قابل مشاهده نباشد و سعی داشته باشیم به پیام های وی دسترسی داشته باشیم. برای مشاهده این دسته از پیام های مخفی می توانید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید؛

• در قدم اول از دسترسی خود به اینترنت مطمئن شوید سپس وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.

• در قدم بعدی روی آیکون پیام رسانی که در قسمت بالا سمت چپ یا سمت راست ( با توجه به زبان اینستاگرام شما انگلیسی یا فارسی ) ضربه بزنید.

• پس از باز شدن بخش دایرکت ها شما شاهد تمامی پیام هایی خواهید بود که در دسترس شما هستند. اما برای دسترسی به پیام های مخفی در بخش Requests ، در قسمت بالا بخشی با نام Requests وجود دارد، با ضربه زدن روی آن وارد بخش پیام های مخفی خواهید شد.

• در این بخش شما پیام کاربرانی که پیام داده اند مشاهده خواهید نمود، برای دیدن درخواست های پنهان شده وارد بخش Hidden Requests شوید.

نکته مهمی که باید بدانید این است ؛ بیشتر پیام های مخفی در این بخش در دسته پیام های تبلیغاتی هستند و برای حذف آن ها باید روی هرکدام ضربه بزنید. برای رد کردم درخواست می توانید روی گزینه Delete ضربه بزنید و برای پذیرفتن آن ها روی گزینه Accept بزنید همچنین نیز می توانید آن ها را به قسمت دایرکت ها ( Primary یا General ) انتقال دهید. در صورتی که پیام های مورد نظر برای شما ناخوشایند باشد می توانید آن ها را Block یا مسدود نمایید.

آموزش دیدن پیام های مخفی در بخش Request اینستاگرام

نادیده گرفتن پیام در اینستاگرام

نکته ای که در رابطه با پیام ها وجود دارد این است که می توانید در صورت عدم تمایل پیام ها را بخوانید و ارسال کننده پیام متوجه این موضوع نشود، در واقع یعنی ارسال کننده پیام متوجه خوانده شدن پیام از جانب شما نخواهد شد. در واقع فرد مورد نظر پس از ارسال پیام زمانی متوجه می شود که شما پیام وی را خوانده اید یا خیر که روی گزینه Accept پس از دریافت پیام کلیک نمایید. پس از اینکه شما با زدن گزینه Accept پیام شخص مورد نظر را دریافت کرده باشید دایرکت وی وارد بخش دایرکت های شما خواهد شد و شخص می تواند به شما پیام دهد.

برای خرید فالوور آپارات مطالب افزایش دنبال کننده آپارت را مطالعه کنید.

امکان ارسال در دایرکت برای اشخاصی به غیر از فالوورها

از دیگر مزایای اینستاگرام و قابلیت ارسال پیام در دایرکت است. شما می توانید از طریق این قابلیت برای افرادی که در لیست دنبال شوندگان و دنبال کنندگانتان نیستند هم پیام ارسال نمایید. همچنین جالب است بدانید که ارسال پیام در دایرکت به خصوصی (Private) یا عمومی (Public) بودن اکانت مخاطب ارتباطی ندارد.

نحوه گزارش کردن ارسال کننده پیام های Request

اینستاگرام با توجه به دارا بودن قابلیت ارسال پیام در دایرکت توانسته ارتباط را با سایر افراد برای ما آسان نماید. خوشبختانه این تنها به ارسال پیام محدود نخواهد شد و شخص موردنظر می¬تواند برخی از پیام های ارسال شده در دایرکت ( پیام های آزار دهنده یا پیام های تبلیغاتی ) را ریپورت نماید.

شما می توانید با در نظر گرفتن قابلیت ریپورت کردن پیام ها در دایرکت اینستاگرام ، پیام های آزار دهنده و توهین آمیز را ریپورت نمایید. برای این کار طبق مراحل زیر عمل نمایید؛

• در قدم اول وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.

• به بخش دایرکت ها بروید و در بخش Requests روی پیام ارسال شده بزنید .

• گزینه Block را انتخاب کنید .

• با زدن گزینه تایید، شما پیام و شخص موردنظر را ریپورت کرده اید و شخص مقابل (ممکن است پیج باشد) دیگر مزاحمتی را برایتان ایجاد نخواهد کرد.

کلام آخر

اینستاگرام این اپلیکیشن محبوب غوغای چند سال اخیر جایگاه مهمی را در بین کاربران از آن خود کرده است. این اپلیکیشن هم به عنوان یک شبکه اجتماعی قدرتمند و هم به عنوان یک پیام رسان جهانی مورد استفاده کاربرانی بسیاری قرار گرفته است و روزانه به کاربران و طرفدارانش اضافه می شود.

حال که تا اینجا با بلاگ مجیک فالوور همراه بودید دانستید که اینستاگرام دارای قابلیت های بسیاری است که ارسال پیام در دایرکت یکی از این موارد است. ارسال پیام در دایرکت به شما این امکان را می دهد تا با آشنایان و دوستانتان در ارتباط باشید . در صورتی که در دایرکت اینستاگرام شما پیام های مخفی برایتان ارسال شده باشد، می توانید با وارد شدن به بخش دایرکت و زدن روی گزینه Requests به آن پیام ها دسترسی داشته باشید و یا توجه به نکات و روش هایی که برایتان بازگو کرده ایم هرگونه اقدامی که بخواهید را انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید