آیا پیج اینستاگرام واقعی بخریم یا آماده

آیا پیج اینستاگرام واقعی بخریم یا آماده

در هر صورت با توجه به این‌که استفاده از اینستاگرام می‌تواند کسب‌وکارهای کوچک را به‌راحتی به جریان دربیاورد و آن‌ها را تبدیل به یک برند و کسب‌وکار محبوب کند، رسیدگی و اهمیت دادن به پیج اینستاگرام از فاکتورهای بسیار مهم در این زمینه است. احتمالاً برای شما هم این اتفاق افتاده که بخواهید برای تبلیغ کسب‌وکار خود پیج اینستاگرامی را خریداری کنید! در قدم نخست شما باید بدانید پیج های آماده و پیج های واقعی هر کدام ویژگی‌های مختص خود را دارند که در شرایط مختلف می‌توانند گوناگون عمل کنند. شما بر اساس کسب‌وکار خود می‌توانید یکی از این دو نوع را انتخاب کنید، اما سوالی که برای اکثر افراد ایجاد می‌شود این است آیا پیج اینستاگرام واقعی بخریم یا آماده ? با مجیک فالوور همراه باشید تا به بررسی پاسخ این سوال بپردازیم. پیشنهاد ما این هست برای خرید بازدید ویدیو به صفحه خرید بازدید ویدیو اینستاگرام مراجعه کرده و با خیال راحت سفارشتون رو ثبت کنید.

خرید پیج اینستاگرام واقعی برای برنامه بلند مدت

در صورتی ‌که برنامه‌ ریزی بلندمدتی برای کسب‌وکار خود دارید، پیشنهاد می‌شود پیج واقعی اینستاگرام خریداری کنید . شاید از خودتان بپرسید علت تاکید ما برای خرید پیج اینستاگرام واقعی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم یکی از برنامه‌ریزی‌هایی که ممکن است برای کسب‌وکار خودتان داشته باشید این است که پیج جدید خود را از صفر بسازید و شروع به تولید محتوا و جمع‌آوری فالوور کنید.
درحال‌حاضر این ترفند بهترین راه برای پیشرفت در اینستاگرام است آن‌هم به این دلیل که خرید پیج با فالوور های پیج فیک در اینستاگرام به‌راحتی الگوریتم‌های اینستاگرام را خبردار می‌کند که فالوور های شما فیک بوده و درنتیجه این الگوریتم به‌راحتی می‌تواند سبب جلوگیری از پیشرفت پیج شما شود. اما درصورتی‌که شما پیج واقعی خریداری نمایید، یعنی فالوور های شما نیز واقعی هستند ازهمین‌رو فرایند پیشرفت کسب‌وکارتان ممکن است کمی زمان‌بر باشد، اما سود چندین برابری نسبت‌به پیج فیک خواهد داشت.

احتمالاً در هنگام راه‌اندازی پیج اینستاگرام از صفر با خود فکر می‌کنید که کمی سرعت پیشرفت شما کم است اما باید بدانید تولید محتوا کردن و کار کردن بر روی پیج بدون استفاده از تبلیغات به‌راحتی نمی‌تواند نتیجه مطلوبی را برای شما به ارمغان بیاورد اینجاست که خرید پیج واقعی به‌راحتی به شما کمک می‌کند شما با خرید پیج واقعی اینستاگرام نیازی به صرف هزینه جهت تبلیغات نخواهید داشت.
چراکه تعداد بالابرهای شما آماده شدن است و می‌توانید در هر زمان که نیاز داشتید پست‌های مورد علاقه خود را اسکرین شات گرفته و در استوری خود منتشر کنید از این طریق بازدیدهای بسیاری را به سمت پیج خود جذب خواهید نمود علاوه‌بر این‌که خرید پیج واقعی سبب جلوگیری از پرداخت هزینه برای تبلیغات شما می‌شود . مزایای دیگری را نیز برایش آن را همراه دارد هنگامی‌که شما پیج واقعی را خریداری نمایید و به‌راحتی می‌توانید با تولید محتوا کردند در همان رسته فعالیت خود را ادامه داده و به فالوور های بالاتری دست پیدا کنید.

آیا پیج اینستاگرام واقعی بخریم یا آماده

خرید پیج اینستاگرام آماده برای برنامه‌ریزی کوتاه‌ مدت

افرادی که تنها به فکر زیبایی و ایجاد ویترین جذاب برای پیج اینستاگرام خود هستند سعی بر این دارند از طریق خرید پیج های آماده به جذب فالوور و به زیباسازی بیشتر پیج اینستاگرام خود بپردازند. چراکه این نوع پیچ‌ها مناسب برای درآمدزایی نیستند و تنها برای زیباسازی و ایجاد زیبایی بصری برای کاربران است.
از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که در بین پیج های آماده و پیک‌های واقعی وجود دارد همین موضوع است که پیج های آماده برای بلندمدت پاسخ‌گو نمی‌باشند، ازهمین‌رو الگوریتم اینستاگرام متوجه وجود فالوور ها و لایک‌های فیک در این پیج ها شده و سعی بر این دارد با اعمال برخی از محدودیت‌ها مانع از فعالیت این پیچ‌ها در فضای مجازی شوند. همچنین به‌علاوه باید بدانید پیج های آماده در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند برای منبع شما درآمد باشند، برای شما منبع درآمد باشند به‌طور مثال اگر بخواهید محصولی با پتانسیل فروش بالا را بفروش برسانید می‌توانید از این طریق به معرفی آن‌ها بپردازید.
همان سؤالی که در این‌جا برای برخی از افراد ایجاد می‌شود این است که چه زمانی می‌توانیم پیج آماده بخریم در ادامه با MagicFollower همراه باشید تا به این سوال بپردازیم .

آیا پیج اینستاگرام واقعی بخریم یا آماده

زمان مناسب برای خرید پیج آماده؟

همان‌طور که کمی قبل‌تر ذکر نموده‌ایم پیج ‌های آماده پیج هایی هستند با تعداد فالوور های فیک که جنبه ویترینی برای کسب‌وکارها دارند ازهمین‌رو این پیج ها به‌تنهایی نمی‌توانند برای شما درآمدزا باشند. افرادی که پیج قوی و موفقی دارند در کنار آن از پیج های آماده استفاده می‌کنند و از طریق تبلیغات و انتشار محتوا به‌صورت منظم و یا همچنین استفاده از ربات اینستاگرام سعی بر این دارند تا به پیج خود کمک کنند اما نکته قابل‌توجه که در این‌جا وجود دارد این است که وجود فالوور های پیج فیک ریسک‌هایی را نیز برای خود به‌همراه خواهد داشت، به‌خصوص در شرایطی که اینستاگرام و الگوریتم‌های اینستاگرام متوجه حضور فالوور های فیک در پیج شما شوند قطعا در چنین شرایطی می‌توانند در مدت کوتاه پیج شما را محدود کند.
ازهمین‌رو توصیه می‌شود درصورتی‌که برنامه کوتاه‌مدت برای پیج اینستاگرام خود دارید حتما پیج آماده بخرید چگونه در پیج کاری خود تولید محتوا داشته باشید. شما علاوه‌بر این‌که باید در پیج خریداری‌شده محتوا منتشر کنید باید در پیج کاری خود نیز محتواهایی را متناسب با کسب‌وکارتان منتشر کنید تا فالوور ها تمایل و دنبال کردن پیج شما داشته باشند یادتان باشد همیشه در بین فالوور های پیج تان مشتریان واقعی حضور دارند درحقیقت می‌توان گفت تولید محتوا در پیج کاری از اهمیت بیشتری نسبت‌به پیج های واقعی که خریده‌اید دارند برخوردار هستند. بنابراین توصیه می‌شود برای تولید محتوا در پیج خود باید از روش‌هایی استفاده کنید که کاربران را به استفاده از محصولات تان ترغیب کند تولید محتوا در پیج های فروشگاهی اینستاگرام اصول مختص به خود را دارد شما می‌توانید برای ترغیب مخاطبان به معرفی محصولات فروشگاه خود بپردازید و به‌راحتی محصولات خود را به فروش برسانید.

سخن پایانی

شما در این مقاله فرق بین پیج های واقعی و پیج های آماده را متوجه شده‌اید و به پاسخ این سوال که چه که آیا پیج اینستاگرام واقعی بخریم یا آماده دست پیدا کرده‌اید و اکنون با توجه به اطلاعاتی که در این زمینه در اختیارتان گذاشته‌ایم می‌توانید انتخابی درست را برای خود رقم بزنید در این مقاله دانستید که پیک‌های واقعی برای اهداف بلندمدت و بیت‌های آماده برای اهداف کوتاه‌مدت می‌ باشند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید