روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

در واقع عکس پروفایل در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای شناسایی مخاطب مورد استفاده قرار می‌گیرد. و می‌توان گفت یکی از عناصر زیبایی پیج مخاطب عکس پروفایل وی است، ازجمله اتفاقات رایجی که برای اکثر افراد ایجاد می‌شود این است که بعد از دیدن عکس پروفایل اینستاگرام شخصی تمایل به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام وی داشته باشند. اگر شما هم به ‌دنبال پیدا کردن روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام هستید با وبسایت مجیک فالوور همراه باشید.

روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

قطعا همه ما می‌دانیم که اپلیکیشن اینستاگرام بر خلاف سایر اپلیکیشن ‌ها همچون واتساپ ، تلگرام و سایر اپلیکیشن ‌های مشابه امکان تماشای عکس پروفایل مخاطبان را در ابعاد بزرگ و با کیفیت اصلی به ما نمی‌دهد. حتی ذخیره کردن آن برای موبایل نیز سخت می‌باشد، اما خوشبختانه روش ‌های ساده ‌ای برای انجام این کار وجود دارند و شما می‌توانید با به ‌کارگیری از این روش ‌ها عکس پروفایل اینستاگرام را دانلود نمایید.

روش اول : اولین روشی که شما می‌توانید با استفاده از آن برای ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت واقعی استفاده نمایید می‌توانید به وب‌ سایت مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام به نشانی instadp.com مراجعه کنید. در قسمت enter ig username نام کاربری فرد مورد نظر را که می‌خواهید عکس پروفایل وی را مشاهده و دانلود نمایید، وارد کنید سپس دکمه View dp را انتخاب کنید. به ‌این‌ترتیب وب ‌سایت عکس پروفایل شخص موردنظر را برای شما در اندازه واقعی به نمایش خواهد گذاشت و در صورت تمایل می‌توانید آن عکس را در بزرگ ‌ترین سایز ممکن مشاهده و ذخیره نمایید. البته باید بدانید در صورتی ‌که فرد کوچک ‌ترین عکس را برای پروفایل خود در نظر گرفته باشد شما نیز با مراجعه به این سایت عکس را در کوچک ‌ترین سایز مشاهده خواهید نمود‌.

روش دوم : ممکن است تصور کنید وارد شدن به وب‌ سایت برای شما مشکل‌ ساز خواهد بود .می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Instadp نیز این کار را انجام دهید . در قدم نخست باید این اپلیکیشن را دانلود کرده و نصب نمایید استفاده از این اپلیکیشن کاملاً مشابه با روشی است که در قسمت قبلی به آن اشاره نموده‌ایم.

در واقع یعنی شما به‌ جای این‌ که وارد وب‌ سایت شوید اپلیکیشن آن را مستقیم بر روی گوشی اندروید خود نصب می‌نمایید.

روش سوم : روش دیگری که برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام می‌توانید از آن استفاده کنید، استفاده از نرم ‌افزار Instapp نرم ‌افزار اینستا اپ هم برای گوشی آیفون و هم برای اندروید موجود است شما تنها باید متناسب با نسخه مورد نظر آن‌ها را دانلود نمایید . بعد از دانلود اپلیکیشن آن را نصب کرده و سپس با وارد کردن و یا فرد مورد نظری که تمایل به دانلود عکس پروفایل وی را دارید در قسمت جستجو و کلیک بر روی دکمه go می‌توانید ظرف مدت چند ثانیه عکس پروفایل شخص موردنظر را در اندازه واقعی قرار دارند مشاهده و ذخیره نمایید.
جالب است بدانید در این روش تنها در صورتی‌که کاربر مورد نظر پروفایل اش را بر روی حالت خصوصی یا private تنظیم کرده باشد باز هم شما قادر به دانلود و مشاهده عکس پروفایل او خواهید بود.

روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه واقعی

جهت مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام فرد مورد نظر باید وارد سایت اصلی خود اینستاگرام شوید و یا این‌که نسخه تحت وب را باز نمایید. سپس وارد حساب کاربری خود شوید حال که وارد اکانت اینستاگرام خود شده ‌اید پروفایل فرد مورد نظر را پیدا کرده و بر روی عکس پروفایل و کلیک راست نمایید. و در منوی لیستی که برای شما باز خواهد شد گزینه ویو ایمیل را انتخاب کنید، عکس مربوط در سایز های کوچک باز خواهد شد . در نوار آدرس لینک را وارد کرده و گزینه سایز عددی آن که ۱۵۰ در ۱۵۰ است حذف نمایید با زدن گزینه enter عکس پروفایل شخص موردنظر برای شما در ابعاد واقعی نمایش داده خواهد شد . در این ‌صورت شما می‌توانید با زدن گزینه کلیک راست و کلیک بر روی گزینه save email از عکس موردنظر در کامپیوتر شما ذخیره ‌سازی خواهد شد.
لازم به ذکر است که درصورتی‌که عدد ۱۵۰ درصد ۱۵۰ را مشاهده نکردید این به این معناست که تصویر سایز بزرگ ‌تری نداشته و فرد در بزرگ ‌ترین سایز ممکن عکس پروفایل خود را منتشر نموده ‌است.

همچنین روش های زیادی برای افزایش بازدید استوری هم وجود دارد اگر قصد افزایش بازدید استوری اینستاگرام داشتید به لینک قبلی مراجعه کنید.

اهمیت عکس پروفایل اینستاگرام برای هر کسب ‌و کار و یا هر شخص

دلایل اهمیت عکس پروفایل اینستاگرام یکی از مهم ‌ترین و برجسته ‌ترین قسمت ‌های پروفایل اینستاگرام را می‌توان به‌ عکس آن اختصاص داد. احتمالاً می‌دانید اولین قسمتی که کاربر جهت شناسایی سایر کاربران از آن‌ها استفاده می‌نماید، بررسی عکس پروفایل شخص مقابل است. پس در انتخاب آن می‌بایست نهایت دقت و سلیقه را بکار بگیریم. ساده‌ترین راه این است که از عکس شخصی خود استفاده نمایید تا افراد به‌راحتی بتوانند شما را شناسایی و سعی در دنبال کردند و در ارتباط بودن با شما داشته باشند. درصورتی‌که دارای کسب‌وکار و بیزینس مهمی هستید در قدم اول توصیه می‌شود برای برند خود ۱ لوگو طراحی کنید دراین‌صورت می‌توانید نقش لوگوی خود را بر روی عکس پروفایل خود با سایر کاربران به اشتراک بگذارید در واقع عکس پروفایل اولین سرنخ برای برقراری ارتباط در بین کاربران در فضای مجازی اینستاگرام است.

روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

سخن پایانی

کمی قبل‌ تر سعی بر این داشتیم تا روش‌های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را برای شما بازگو کنیم ، همچنین دانستید که اپلیکیشن اینستاگرام بر خلاف سایر اپلیکیشن‌ ها نظیر واتساپ و تلگرام قابلیت نمایش عکس پروفایل را به‌صورت کامل ندارند . از همین‌ رو افراد نمی‌توانند عکس پروفایل شما را به‌ صورت واضح تماشا کرده و یا در صورت تمایل آن را در گالری خود ذخیره‌سازی کنند اما این کار نا ممکن نیست و شما با استفاده از چند اپلیکیشن و آدرس وب‌ سایت هایی که در این محتوا از مجیک فالوور به آن ‌ها اشاره نموده ‌ایم براحتی می‌توانید عکس پروفایل شخص مورد نظر را در سایز واقعی تماشا و یا ذخیره کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید