آموزش ساخت کاور پست اینستاگرام ویژه اکسپلور

آموزش ساخت کاور پست اینستاگرام

عموماً در نگاه اول اکثر کاربران در اپلیکیشن اینستاگرام و پیج های فعال در آن توجه ویژه‌ای به عکس کاور پست‌ها دارند، چرا که قدم نخست برای جذب نظر مخاطبان و فالوور های پیج تان کاور پست اینستاگرام است. دراین محتوا در مجیک فالوور قصد آموزش ساخت کاور پست اینستاگرام ویژه اکسپلور را داریم.

کاور پست اینستاگرام درواقع به اولین تصویری که در هنگام پخش ویدئو در ۱ ثانیه اول به چشم ما می‌خورند گفته می‌شود. این تصویر تاثیر بسزایی در جذب فالوور دارد، ازهمین‌ رو طراحی یک کاور جذاب از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. همچنین برای افزایش فالوور ایرانی و خارجی پیجتون هم میتوانید به صفحه خرید فالوور اینستاگرام نیز مراجعه کنید.

آموزش ساخت کاور پست اینستاگرام

ویژگی‌های ساخت کاور پست اینستاگرام

برای طراحی کاور پست بسیار زیبا شما نیازمند رعایت برخی نکات هستید در قدم نخست باید ویژگی کاور پست اینستاگرام را بدانیم.

استفاده هوشمندانه از رنگ‌ ها

کاربران در اینستاگرام عقلشان به چشمشان است! ازهمین‌رو افرادی که در اکسپلور پست شما را مشاهده می‌کنند با موضوع پیج شما هیچ‌گونه آشناییت ندارند، به‌همین دلیل باید جلوه بصری زیبایی را داشته باشد تا بتواند نگاه مخاطبان را به خود جذب نماید.

از مؤثرترین عواملی که در جلب توجه بازدیدکنندگان اینستاگرام مؤثر است، تاثیر گذار است رنگ کاور پست اینستاگرام است. ساخت کاور پست اینستاگرام ویژه اکسپلور باید به‌گونه‌ای باشد که احساسات خود را در نگاه اول به مخاطبان منتقل کند، برای شروع باید از رنگ‌های گرم و تشدیدکننده که احساسات بالایی دارند را در نظر بگیرید. چرا که این رنگ‌ها همواره توجه بیشتر کاربران را به خود جذب می‌کند به ‌طور مثال رنگ ‌هایی همچون نارنجی، صورتی، قرمز ، زرد جزو رنگ ‌های گرم و تشدیدکننده هستند که برای طراحی کاور پست فوق‌العاده کاربرد دارند.

همخوانی داشتن کاور ویدئو با محتوای پست

احتمالاً همه شما می‌دانید که برای طراحی کاور و پست حتما باید رابطه بین آن و ارتباط محتوایی بررسی کنیم. از مهم ‌ترین اصولی که حتما باید رعایت کنید این است که تصاویر و چیزهایی که در کاور پست استفاده می‌شوند باید رساننده محتوای درون پست باشند. اگر محتوای کاور با ویدئو همخوانی نداشته باشد کاربر بلافاصله پس ‌از مشاهده کردن، از ادامه‌ی تماشای آن دست خواهد کشید؛ چرا که شما اطلاعات اشتباهی به کاربران خود داده‌اید و این‌موضوع اصلا برای کاربران شما جذاب نیست.

استفاده از لوگوی پیج

برای ساختن کاور پست سعی کنید حتما برای ساخت کاور پست‌های اینستاگرامی خود از لوگو یا همان عکس پروفایل پیج تان استفاده کنید. بکار بردن لوگوی پیج مزایای بزرگی را برای شما در پی خواهد داشت؛ مهم‌ترین نکته‌ای که باید بدانید این است که استفاده از عکس پروفایل و نام کاربری در کاور پست اینستاگرام ویژه اکسپلور نقش مؤثری در برندسازی دارد درحقیقت فالوور های پیج اینستاگرام شما بلافاصله پس‌از دیدن پست شما متوجه خواهند شد که این پست شخصا متعلق به پیج شما است. دراین‌صورت هنگامی‌که پست شما به اکسپلور راه پیدا کند بازدیدکنندگان جدید به‌راحتی می‌توانند آیدی پیج شما را به‌خاطر سپرده و امکان فالو کردن پیج شما نیز برایشان وجود داشته باشد یکی دیگر از مزیت‌ های استفاده از لوگو در پست این است که پیج های دیگر نمی‌توانند به ‌راحتی و بدون ذکر کردن منبع پوست شما را کپی کنند.

استفاده از تیترهای جذاب

نوشتن عنوان به‌ همراه تیترهای جذاب برای کاور را بسیار حائز اهمیت است، چرا که این تیتر های شما به نوعی حس کنجکاوی را در بازدیدکنندگان برمی‌انگیزند به طور مثال تصور کنید شما در حال تماشای آگهی تلویزیون هستید در نگاه اول شما جذب کدام سبک آگهی‌ها می‌شوید؟

آن‌هایی که شروع ساده ‌ای دارند یا آن‌هایی که شروع هیجان‌انگیز دارند؟ انتخاب شما کدام است؟

مطمئنا انتخاب شما آگهی است که شروع هیجان‌انگیز را دارد! بی‌شک تمام افراد جذب پست جذاب و هرگونه ویدئو عکس ‌هایی می‌شوند که شروع بهتری دارند از همین ‌رو عنوانی که شما برای کاور پست خود انتخاب می‌کنید می‌تواند تاثیر مثبتی را بر روی معرفی بهتر برند شما داشته باشد.

آموزش ساخت کاور پست اینستاگرام

بهترین برنامه ‌های ساخت کاور پست اینستاگرام

1. اینشات : یکی از اپلیکیشن‌های پرطرف‌دار برای ساخت و ویرایش ویدیو است این اپلیکیشن به‌راحتی برای ساخت کاور پست‌های اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

2. Picsart : دومین و محبوب‌ترین اپلیکیشن ‌ها در دسته ویرایش تصاویر این اپلیکیشن است. این برنامه در زمره پر دانلود ترین و پر مصرف ‌ترین در بین کاربران گوگل پلی استور است. ازجمله مزایای استفاده از این اپلیکیشن نسبت ب سایر اپلیکیشن ‌های مشابه این است که شما هم می‌توانید فونت ‌های پیش ‌فرض برنامه استفاده کنید و هم به دلخواه از حافظه گوشی خود برنامه ‌های مختلف فونت را راه‌ اندازی کنید.

3. Canva : احتمالاً بسیار دیده اید که افرادی برای طراحی کاور پست از برنامه Canva استفاده می‌کنند این اپلیکیشن به افراد این امکان را می‌دهد تا براساس سلیقه خود کاور پست‌ ها را شخصی‌ سازی کرده و آن را به زیباترین حالت ممکن طراحی کنند.

4. اپلیکیشن فتوشاپ : معروف‌ترین اپلیکیشن ویرایش تصویر فتوشاپ می‌باشد که برای ساخت کاور اینستاگرام بسیار کاربرد دارد. درحقیقت می‌توان گفت یکی از فوق ‌العاده ‌ترین و بهترین برنامه‌ ها در زمینه ویرایش تصویر است. در صورتی‌که می‌خواهید کاور پست اینستاگرام ویژه اکسپلورر خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید، پیشنهاد می‌شود از اپلیکیشن فتوشاپ استفاده کنید.

نتیجه‌ گیری

ساخت کاور پست اینستاگرام در قرارگیری در جستجوی اکسپلور تأثیرات بسزایی دارند هنگامی ‌که در اکسپلور در حال جستجو هستید چه چیزی شما را ترغیب می‌کند تا بین میلیون ‌ها پست در اینستاگرام برخی ویدئو ها و عکس ‌های خاص را تماشا کنید. بی ‌شک کاوری که برای پست خود طراحی کرده ‌اند.

آموزش ساخت کاور پست اینستاگرام ویژه اکسپلور برای همه پیچ ‌ها قوانین مختلف و خاصی را پیروی می‌کنند، در این بخش از محتوای منتشرشده در وب‌ سایت مجیک فالوور سعی بر این داشتیم شما را با آموزش ساخت کاور پست اینستاگرام آشنا کنیم. درحقیقت نکاتی که به شما در طراحی یک کاور پست ویژه کمک می‌کند بازگو کرده‌ایم شما می‌توانید با در نظر گرفتن رنگ بگ گراند و موضوع خاصی که متناسب با روحیه کاربران و از همه مهم‌تر محتوای اصلی پیج شما زیبایی را در ویترین پیج خود چند برابر کنید. یادتان باشد چند ثانیه اول هر ویدئو و یا اولین نظر کاربران در عکس ‌ها مهم ‌ترین نقش را در معرفی برند و هر کسب ‌و کاری دارند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید