آموزش تصویری حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام

آموزش تصویری حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام

اینستاگرام اولین شبکه اجتماعی محبوب در دنیا، روزانه در حال افزودن قابلیت های جدید و دریافت محبوبیت بالا در بین درصد بالایی از کابران است. از جمله ویژگی های حیرت آور این اپلیکیشن قابلیت ارسال پیام در دایرکت است که به شما و سایر کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی با ارسال پیام هایی نظیر عکس، ویدئو و … با یکدیگر در ارتباط باشید. برقراری تماس صوتی و تصویری در هر دایرکت جذابیت استفاده از این اپلیکیشن را دوچندان کرده است. اما با این حال ممکن است پس از ارسال پیام ، پشیمان شوید و سعی بر پاک کردن پیام هم برای خود و هم برای شخص مقابل در دایرکت داشته باشید، در چنین شرایطی چاره چیست؟

حذف دوطرفه پیام از اینستاگرام یکی از قابلیت های این اپلیکیشن است که این روزها بسیار بر سر زبان ها افتاده و افراد بسیاری نسبت به آن آگاهی کامل را ندارند، بنابراین پیشنهاد می شود تا انتهای محتوا با مجیک فالوور همراه باشید تا با این قالبیت اینستاگرام به طور کامل آشنا شوید.

Unsend message در اینستاگرام یعنی چه؟

گاهی ناخواسته پیامی را اشتباها برای شخصی در اینستاگرام ارسال می کنید حال آن پیام می تواند تصویر و یا ویدئو و حتی صدای ضبط شده ای از شما باشد در این راستا سعی بر پاک کردن پیام ارسال شده دارید. در این حالت سوالی برای شما ایجاد خواهد شد که آیا دایرکت اینستاگرام حذف می شود؟

جواب این سوال مثبت است؛ اما لازم است بگوییم قابلیت پاک کردن پیام در دایرکت ها تنها توسط شخص ارسال کننده امکان پذیر است و شخص مقابل نمی تواند پیام فرد مقابل را دوطرفه حذف نماید. برای حذف دوطرفه پیام شما تنها طبق مراحل همیشه، بر روی گزینه Delete که اصولا برای پاک کردن پیام ها استفاده می شود کلیک کرده و با انتخاب گزینه Unsend پیام را از چت مورد نظر حذف خواهید نمود. نکته قابل ذکر دیگر این است که برای بهره مند شدن از قابلیت حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام لازم است نسخه اپلیکیشن موبایلتان را بروزرسانی کنید . برای اینکار باید از اپ استور و یا گوگل پلی استفاده کنید ، جالب است بدانید که با استفاده از این قالبیت اینستاگرام شما می توانید پیام های مربوط به 2 الی 3 ماه پیش خود را نیز حذف کنید.

سرویس جدید ما : خرید ممبر کانال تلگرام که این روزا در بین کاربران عزیز محبوبیت پیدا کرده است.

آموزش تصویری حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام

نکات مهم در رابطه با حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام

با توجه به اینکه قابلیت حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام دنیای مجازی را دگرگون کرده است لازم است به بررسی برخی نکات بپردازیم که توصیه می شود قبل از استفاده از این قابلیت آن را در نظر داشته باشید.

• هنگامی که پیامی را از دایرکت خود حذف کنید دیگر امکان برگشت آن نه برای شما و نه برای شخص مقابل وجود ندارد بنابراین در صورتی که پیام شما مهم است توصیه می شود برای خود کپی از آن پیام داشته باشید.

• در صورت آنلاین بودن شخص مورد نظر ممکن است حتی پس از حذف دوطرفه پیام توسط شما به آن پیام دسترسی داشته باشد و آن را مشاهده کند که اینکار از دو طریق امکان پذیر است: از طریق اعلان هایی که بر روی صفحه گوشی وی قرار می گیرد و از طریق آنلاین و فعال بودن در دایرکت مشترک با شما.

• نکته دیگری که در رابطه با قابلیت Unsend اینستاگرام وجود دارد این است امکان پاک کردن چند پیام به طور همزمان در اینستاگرام وجود ندارد و باید پیام ها را یک به یک حذف نمایید. در صورتی که تمایل به حذف پیام ها به صورت همزمان داشته باشید باید چت مورد نظر را به صورت کامل حذف نمایید و گزینه Delete را انتخاب کنید.

• در برخی موارد اشخاص تصور بر این دارند که با بلاک کردن شخص مورد نظر می توانند پیام های بین طرفین را حذف نمایند در حالی که چنین نیست و حتی پس از بلاک کردن تمامی پیام های موجود در دایرکت باقی خواهد ماند.

• نکته دیگری که در رابطه با حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام باید بدانید است که پس از حذف اکانت اینستاگرام شما، پیام های موجود در دایرکت حذف نخواهد شد ، مگر زمانی که شخص مورد نظر به طور کامل چت شما را پاک نماید.

آموزش حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام

همان گونه که ذکر کرده ایم حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام از دیگر قابلیت های جالب اینستاگرام است که این روزها برای اکثر افراد و حتی بیزینس ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و تحول تا حدودی عظیم را شامل می شود. حال که تا اینجا با مجیک فالوور همراه بودید دانستید که در رابطه با این قابلیت نکاتی وجود دارد که تا کنون از آن مطلع نبوده اید. حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام بسیار ساده بوده و شما برای این کار تنها باید مطابق مراحلی که در ادامه برای شما ذکر می نماییم عمل کنید؛

قدم اول : در قدم نخست وارد اپلیکیشن اینستاگرام خود شده و وارد بخش دایرکت ها می شوید.

آموزش تصویری حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام

قدم دوم: در قدم بعدی با انتخاب چت مورد نظر وارد آن شده و بر روی پیامی که می خواهید حذف نمایید فشار دهید و آن را نگه دارید.

آموزش تصویری حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام

قدم سوم : با کلیک بر روی گزینه Unsend message پیام مورد نظر را از چت به صورت دوطرفه حذف خواهید نمود. اما لازم است بدانید همان گونه که گفته شد حذف تمامی پیام ها به طور همزمان ممکن نیست و شما باید این مراحل را برای یکایک پیام های مورد نظر انجام دهید.

آموزش تصویری حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام

نکته : تمامی مراحلی که برای حذف پیام دوطرفه در اینستاگرام گفته ایم هم برای اندروید و IOS هم برای کامپیوتر قابل انجام است و به طور یکسان صورت می گیرند.

اینستاگرام به شما امنیت و اطمینان را می دهد تا در صورت ارسال پیام اشتباه و نادرست سعی بر پاک کردن آن داشته باشید و بتوانید از بروز برخی مشکلات جلوگیری کنید. درواقع با استفاده از این قابلیت حریم خصوصی کاربران فعال در این شبکه اجتماعی حفظ خواهد شد.

اگر در توییتر فعالیت دارید و میخواهید فالوور های واقعی به صفحتون اضافه بشه به لینک روبرو مراجعه کنید خرید فالوور توییتر با کیفیت و واقعی

سخن آخر

اینستاگرام در طی چندین سال اخیر غوغای بسیاری در بین کاربران ایجاد کرده است که ناشی از تاثیر بسزای آن بر روی روند کسب و کار های مختلف می باشد. با توجه به اینکه روزانه بر تعداد کابران اینستاگرامی افزوده می شود، قابلیت های آن نیز به روزرسانی خواهند شد. یکی از قابلیت های اینستاگرام امکان حذف دوطرفه پیام در دایرکت است که افراد با استفاده از این قابلیت می توانند اقدام به حذف پیام های دایرکت کنند.

اما باید بدانید که این قابلیت با برخی از محدودیت ها همراه است که یکی از آن ها عدم توانایی پاک کردن پیام ها به صورت همزمان و دیگری نیز عدم پاک شدن پیام ها پس از بلاک کردن شخص مورد نظر است. در این بخش از مجیک فالوور سعی بر این داشتیم تا شما را با نکات مهمی که برای استفاده از اینستاگرام وجود دارد آشنا کنیم . در صورت علاقمند بودن به آشنایی با سایر قابلیت ها و ترفند های اینستاگرام می توانید به وب سایت ما مراجعه کرده و محتواهای درج شده در سایت را مطالعه نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید