آموزش تصویری نحوه تغییر سن در اینستاگرام Instagram

آموزش تصویری نحوه تغییر سن در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از برترین اپلیکیشن های پر دانلود و پر نصب است که در دنیای امروز به یکی از اصلی ترین ابزارها برای پیشرفت یک کسب و کار تبدیل شده است. نصب این پلتفرم بسیار آسان بوده و تنها با وارد کردن چند اطلاعات دقیق و درست می توانید از آن استفاده نمایید. اولین اطلاعاتی که در هنگام نصب اپلیکیشن اینستاگرام از شما پرسیده خواهد شد و شما نیازمند ارائه آن هستید، تاریخ تولد است.

اگر در صورتی که در هنگام نصب اطلاعاتی نظیر تاریخ تولد را اشتباها وارد نمایید بعد از مدتی با مشکلات بسیار جدی مواجه خواهید شد که یکی از آن ها به تعلیق انداخته شدن و یا حذف اکانت و حساب کاربری شما از اینستاگرام است که در محتواهای قبلی مجیک فالوور به صورت کامل آن ها را بررسی نموده ایم. با ما همراه باشید تا نحوه تغییر سن در اینستاگرام را با هم بررسی کنیم و آموزش ببینیم.

آموزش تصویری نحوه تغییر سن در اینستاگرام

اینستاگرام از برنامه های پرکاربرد و محبوب ، با دنیایی از مزایا است که به حمایت بسیاری از کسب وکارها پرداخته و فروشگاه های بسیاری در آن در حال فعالیت هستند . اما باید بدانید با توجه به محبوب بودن و قانونمند بودن این پلتفرم ، قوانین برای کاربران در نظر گرفته شده است که باید آن ها را رعایت نمایند ، در حالی که در صورت عدم رعایت این قوانین و زیر پا گذاشتن الگوریتم های اینستاگرام، بی شک اکانت شما با مشکل مواجه خواهد شد.

در صورتی که سن شما کمتر از حد مجاز اینستاگرام یعنی زیر 13 سال باشد، اینستاگرام بی شک ارور You may not be old enough to use Instagram را برایتان ایجاد خواهد نمود که باید برای برطرف نمودن آن اطلاعات وارد شده خود را ویرایش نمایید. در قسمت بعدی به طور کامل روش از بین بردن خطای اینستاگرام مبتنی بر وارد کردن اشتباه تاریخ تولد را بررسی می نماییم.

آموزش تصویری نحوه تغییر سن در اینستاگرام

نحوه تغییر سن در اینستاگرام از طریق پلتفرم اینستاگرام

همان گونه که کمی قبل تر ذکر نموده ایم ویرایش اطلاعات اینستاگرام کار سختی نیست ، شما تنها باید از برخی قوانین و یا روش های موجود پیروی کنید. اگر اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی موبایل خود ندارید باید آن را از گوگل پلی دانلود و نصب نمایید، اما در صورتی که آن را بر روی گوشی خود نصب دارید و و نیازمند بروزرسانی است، در قدم دوم بهتر است آن را بروزرسانی نمایید تا سرعت عملکرد آن بهبود و افزایش یابد. در این راستا به گوگل پلی یا اپ استور مراجعه نمایید. در صورت بروز رسانی یا آپدیت کردن پلتفرم اینستاگرام عملکرد آن بهبود خواهد یافت و با مشکلاتی نظیر هنگ کردن مواجه نخواهید بود.

در قدم بعدی ، پس از اتمام تمامی موارد ، نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید. در اینجا شما می توانید اطلاعات مربوط به سن خود در اینستاگرام را ویرایش نمایید ، در همین راستا وارد برنامه شوید و در منوی پایین روی آیکن پروفایل خود که در سمت راست یا سمت چپ ( بسته به زبان اپلیکیشن اینستاگرام شما ) وجود دارد کلیک نمایید.

در صفحه پروفایل خود روی گزینه ویرایش نمایه یا همان Edit Profile ضربه بزنید و سپس یا پایین کشیدن صفحه ،گزینه Personal Information Settings را انتخاب کنید. در صفحه ای که برای شما نمایش داده شده است اطلاعات شخصی خود را وارد نمایید، برای تغییر دادن سم در اینستاگرام لازم است روی گزینه Birthday کلیک نمایید.

پس از باز شدن تنطیمات مورد نظر که مربوط به تاریخ تولد است ، باید روز، ماه و سال تولد خود را انتخاب نمایید. لازم است بگوییم باید به درستی تاریخ تولد خود را وارد نمایید تا برای بار دوم با ارور مواجه نشوید از همین رو می توانید از افراد با تجربه و دانا کمک بگیرید تا تاریخ تولد شما را به میلادی به درستی وارد نمایند. در نهایت برای ذخیره کردن اطلاعات انتخاب شده روی تیک آبی بالای صفحه ضربه بزنید تا تایید شود. حالا شما به راحتی و انجام فرایندی ساده توانستید تاریخ تولد مربوط به خود را ویرایش نمایید.

اگر میخواهید بازدید استوری خود را با قیمت مناسب و سرعت بالا افزایش دهید خرید بازدید استوری اینستاگرام راه حل مناسب برای شما خواهد بوود همچنین روند ارسال سفارش به صورت مدیریت شده انجام میشود تا حساسیتی از سمت اینستاگرام برای پیج شما ایجاد نگردد.

روش دوم تغییر سن در اینستاگرام

تغییر سن در اینستاگرام از طریق فیسبوک

در مجیک فالوور قصد داریم روش های مختلفی را برای رفع مشکل سن در اینستاگرام با هم بررسی نمایید که روش آسان و کارساز بعدی از طریق فیسبوک است. این روش زمانی است که حساب اینستاگرامی شما به اکانت فیسبوک شما متصل باشد. در صورتی که حساب شما به فیسبوک متصل نباشد باید از روشی که کمی قبل تر ذکر نموده ایم استفاده نمایید. برای تغییر سن در اینستاگرام از طریق فیسبوک در قدم اول برنامه  فیسبوک خود را باز نمایید و وارد بخش Setting & Privacy شوید.

سپس در قدم بعدی برای دیدن اطلاعات پروفایل خود گزینه Profile Information را انتخاب کنید. برای تغییر تاریخ تولد خود روی گزینه Edit کلیک نمایید. در اینجا باید روز، ماه و سال خود را انتخاب نمایید، در آخر نیز با کلیک بر روی گزینه Save تمامی مراحل را به اتمام خواهید رساند. نکته ای که در استفاده از این روش وجود دارد این است که تاریخ تولد شما به طور خودکار در اینستاگرام نیز تغییر خواهد نمود و نیازی به ویرایش در اینستاگرام نخواهید داشت.

از جمله سوالاتی که برای کاربران در این راستا ایجاد می شود این است که آیا می توان تاریخ تولد را به دفعات بالا ویرایش نمود؟

چند بار میتوانید تاریخ تولد خود را عوض کنیم؟

در پاسخ به این سوال لازم است بگوییم اینستاگرام برای رفع این مشکل و تعویض تاریخ تولد تعداد حداکثری را مشخص ننموده است اما توصیه می شود که از تکرار این کار به دفعات بالا خودداری نمایید چرا که ممکن است اینستاگرام این کار شما را غیر معمول شناسایی کند و حساب شما را ببند.

سخن پایانی

اینستاگرام پلتفرمی ساده و بسیار جذاب و سرگرم کننده است که جنبه های مختلفی را شامل می شود. در هنگام از این اپلیکیشن ممکن است با برخی مشکلات نظیر ارور You may not be old enough to use Instagram مواجه شوید که این مبتنی بر وارد کردن تاریخ تولد اشتباه بوده و سن وارد شده پایین تر از محدویت سنی اینستاگرام یعنی زیر 13 سال است . در صورت دریافت این ارور و عدم توجه به آن شما اکانت اینستاگرامی خود رااز دست خواهید داد. برای رفع این مشکل ما سعی بر این داشتیم تا روش های مختلف و کارامدی را برایتان معرفی نماییم . حال دیگر می دانید که می توانید هم از طریق اینستاگرام و هم از طریق فسبوک ( در صورت متصل بودن اینستاگرام به فیسبوک) در رفع این رور موفق شوید.

آموزش تصویری نحوه تغییر سن در اینستاگرام

آموزش تصویری نحوه تغییر سن در اینستاگرام

آموزش تصویری نحوه تغییر سن در اینستاگرام

آموزش تصویری نحوه تغییر سن در اینستاگرام

آموزش تصویری نحوه تغییر سن در اینستاگرام

دیگر خدمات و سرویس های محبوب ما » خرید فالوور واقعی اینستاگرام | خرید لایک ایرانی اینستاگرام | خرید فالوور توییتر فوری و ارزان

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید