آموزش تصویری گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام

آموزش تصویری گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام

تلگرام همواره یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها یا برنامه های پیام رسان موجود به شمار می رود که توانسته قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران بگذارد. استفاده از تمامی سرویس ها در تلگرام رایگان بوده و این یکی از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن محسوب میشود. تلگرام دارای ویژگی های متعدد دیگری است که آن را از سایر اپلیکیشن های پیام رسان متمایز میکند. یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین ویژگی های تلگرام سیستم رمزگذاری آن میباشد که هم اکنون بسیاری از کاربران از آن استفاده مینمایند تا حریم خصوصی خود را از سایر افراد حفظ نمایند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با آموزش گذاشتن ویدئو در پروفایل تلگرام که یکی از قابلیت های حیرت اور تلگرام است آشنا کنیم، با مجیک فالوور همراه باشید.

قابلیت گذاشتن ویدئو در پروفایل تلگرام

در حالت کلی بروزرسانی های تلگرام ویژگی های قابل توجهی را در اختیار کاربران میگذارد که یکی از آن ها قابلیت گذاشتن ویدئو در پروفایل تلگرام است. برخی از افراد این ویژگی را با استوری تلگرام اشتباه میگیرند درحالی که این قابلیت کاملا از استوری تلگرام مجزا میباشد. یکی از تفاوت های گذاشتن ویدئو در پروفایل تلگرام و استوری تلگرام محدودیت زمانی استوری در تلگرام و عدم وجود چنین محدودیتی در قرار دادن ویدئو در پروفایل تلگرام است.

تلگرام چیست؟

تلگرام در حقیقت یک برنامه پیام رسان است که امکان رد و بدل اطلاعات ، پیام های متنی ،فایل های تصویری و… را برای کاربران فراهم نموده است. البته لازم است بدانید برای استفاده از این اپلیکیشن شما حتما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

آموزش تصویری گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام

برای گذاشتن ویدئو در پروفایل تلگرام میتوانید طبق مراحلی که در ادامه ذکر میکنیم عمل نمایید؛
در قدم اول بهتر است برای عملکرد بالاتر تلگرام آن را بروزرسانی کنید و آخرین نسخه آن را دانلود نمایید. برای قرار دادن گذاشتن ویدئو در پروفایل تلگرام در قدم اول 3 خط بالای صفحه را انتخاب کنید. سپس برای قرار دادن گذاشتن ویدئو در پروفایل تلگرام باید از منوی برنامه گزینه Setting را انتخاب کنید.

× ممبر تلگرام : برای خرید ممبر تلگرام به صورت آنی و ارازن قیمت میتوانید به لینک روبرو مراجعه کرده و در کمترین زمان مدت سفارشتون رو ثبت کنید » خرید ممبر کانال تلگرام ارزان از مجیک فالوور

در قدم بعدی میتوانید همچون مراحل قبلی که برای اصافه کردن عکس پشت سر میگذاشتید عمل نمایید. روی پروفایل خود آیکون دوربین را انتخاب کرده و ویدئوی موردنظر را از گالری گوشی انتخاب کنید. در مرحله بعدی قسمت موردنظر برای گذاشتن ویدئو در پروفایل تلگرام بصورت پیش نمایش برایتان به نمایش گذاشته خواهد شد ، آن را انتخاب نموده و مشخص کنید.
سپس تیک آبی که در پایین صفحه مشاهده می نمایید را کلیک کرده تا ویدئو شما روی پروفایل قرار گیرد. همانگونه که در ابتدا نیز اشاره نموده ایم قبل از اقدام به این کار نیاز است که حتما تلگرام خود را بروزرسانی کنید. تنها کسانی میتوانند به این قابلیت دسترسی داشته باشند که تلگرام آن ها آخرین نسخه بروزرسانی باشد.

آموزش تصویری گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام

قابلیت های دیگر تلگرام که باید بدانید

یکی از قابلیت هایی که اخیرا تلگرام به خود اختصاص داده است افزایش حجم فایل میباشد، در واقع تلگرام توانسته محدودیت حجمی ارسال و آپلود فایل را به 2 گیگابایت افزایش دهد. همچنین تلگرام قابلیتی با نام قابلیت تشخیص فاصله را نیز توانسته به آپدیت های خود اضافه نماید. با استفاده از این قابلیت میتوانید مقدار فاصله سایر اشخاص از خود را تشخیص دهید و در هنگام گفت و گو با افزاد از صفحه فرد ، یک استیکر پیشنهادی نیز برای شروع گفت و گو دریافت خواهید نمود.

نحوه گذاشتن ویدئو در پروفایل تلگرام با کامپیوتر

ممکن است تصور کنید که تنها با اندروید و آیفون میتوانید از اپلیکیشن پیام رسان تلگرام استفاده کنید، در حالی که چنین نیست، شما میتوانید با استفاده از کامپیوتر نیز اقدام به گذاشتن ویدئو در پروفایل تلگرام داشته باشید. خوشبختانه تلگرام نیز همچون اینستاگرام و سایر پلتفرم ها نسخه پشتیبان تحت وب یا نسخه ویندوز را داراست . برای گذاشتن ویدئو در پروفایل تلگرام با استفاده از کامپیوتر میتوانید همچون مراحل زیر عمل نمایید؛
در قدم نخست نسخه تلگرام دسکتاپ را دانلود نمایید، پس از دانلود و نصب آن وارد برنامه شده و در بالای صفحه سمت چپ روی منو سه خط کلیک کنید. پس از آن در منو باز شده روی Settings کلیک کنید تا وارد تنظیمات شوید. در قدم بعدی در صفحه باز شده روی آیکون پروفایل کلیک کنید. سپس یک پنجره برای شما باز خواهد شد ، وارد محل ذخیره سازی ویدیو موردنظر شوید و آن را انتخاب نمایید.
نکته مهمی که در اینجا وجود دارد، عدم دسترسی به بخش ادیتور است و سخه دسکتاپ بخش ادیتور ندارد و نمی توانید تغییری در ویدیو ایجاد کنید.

مزایای تلگرام

از مزایای تلگرام میتوان به موارد زیر اشاره نمود؛
• رخلاف واتس اپ، تلگرام از چندین دستگاه قابل دسترسی است. می توانید با سهولت از آن در تلفن، لپ تاپ یا رایانه میزی خود استفاده کنید.
• از دیگر مزایای تلگرام میتوان به امنیت آن اشاره نمود.
• مزیت دیگر تلگرام این است که رایگان است و شما برای استفاده از آن نیازمند پرداخت هزینه ماهیانه نخواهید بود.
• تلگرام برای ذخیره یا بارگیری فایل ها مقدار زیادی فضای ذخیره سازی را در اختیار شما قرار می دهد، و همچنین امکان ذخیره سازی را فراهم می کند.
• چت های مخفی وجود دارد که محرمانه بودن پیام ها را تضمین میکند و این اطلاعت در جایی دیگر ذخیره نخواهد شد.

سخن آخر

همانگونه که اشاره نموده ایم تلگرام دارای مزایای متنوع و بسیاری است که آن را نسبت به سایر پیام رسان ها متمایز کرده است. رایگان بودن استفاده از این اپلیکیشن توانسته بر جذب مخاطب آن تاثیر بسیاری بگذارد. تلگرام مجموعه ‌ای از ویژگی‌ ها و قابلیت ‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سرعت بالای تلگرام سبب شده که علاقمندی کاربران را نسبت به این اپلیکیشن افزایش دهد.
خوشبختانه با توجه به بازخورد بالایی که شامل میشود در حال ارئه ی نسخه جدید و بروزرسانی های متعددی است که بر مزایا و محبوبیت هایش خواهد افزود. یکی از قابلیت های فوق العاده تلگرام قابلیت گذاشتن ویدیو در پروفایل است. این قابلیت به کاربران این امکان را میدهد که بخشی از ویدئوی موردعلاقه خود را در پروفایل خود به اشتراگ بگذارند و ما در وبلاگ مجیک فالوور آموزش تصویری گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام را به صورت کامل برای شما بازگو کرده ایم.

آموزش تصویری گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام

آموزش تصویری گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید