آموزش تصویری حل مشکل سن در اینستاگرام

آموزش تصویری حل مشکل سن در اینستاگرام

رو به رو شدن با مشکل سن در اینستاگرام و حتی در پی آن بسته شدن پیج اینستاگرام به دلیل وارد کردن تاریخ تولد به صورت اشتباه از جمله مشکلاتی است که تقریبا بیشتر افراد با آن مواجه شده اند. معمولا بیش تر افراد هشدار های اینستاگرا م در رابطه با وارد کردن تاریخ تولد اشتباه را نادیده می گیرند و این موضوع میتواند سبب ایجاد مشکل سن در اینستاگرام شود. برخی از افراد به صورت اشتباه سن خود را زیر 12 یا 13 سال وارد میکنند و این یعنی پایین تر از سن قانونی ! در واقع با چنین کاری اینستاگرام سعی بر ارسال پیام های هشدار دهنده به کاربران خواهد داشت. در ادامه با مجیک فالوور همراه باشید تا به بررسی این موضوع (حل مشکل سن در اینستاگرام) بپردازیم.

علت غیرفعال شدن پیج اینستاگرام

از آنجایی که تا این قسمت با مجیک فالوور همراه بوده اید دانستید که یکی از دلایل بسیار مهم و تاثیر گذار در غیرفعال شدن پیج اینستاگرام وارد کردن تاریخ تولد اشتباه میباشد. که استفاده از اینستاگرام محدودیت هایی داشته و افراد زیر سنین محدود (13 سال) نمیتوانند از آن استفاده نمایند ، اینستاگرام محدودیتی را برای شما در نظر خواهد گرفت تا زمانی بتوانید آن را اثبات نمایید، این مشکل برطرف نخواهد شد.

علت وضع این قوانین این است که افراد زیر 13 سال نتوانند از این پلتفرم استفاده کنند. اما سوالی که برای شما ایجاد میشود این است که از کجا بفهمیم سن خود را به درستی ثبت نموده ایم؟ اگر روزی پس از وارد کردن اطلاعات در صفحه اینستاگرام با پیام you may not be old enough to use Instagram مواجه شده اید توصیه میشود حتما چک نمایید که سن خود را اشتباه وارد کرده اید.

ارور 30 روزه اینستاگرام چیست؟

معمولا برخی از کاربران با مشکلاتی در هنگام وارد شدن به حساب کاربری خود در اینستاگرام با خطاهایی نظیر موارد زیر رو به رو می شوند؛

• Confirm it’s you to login

• We noticed unusual activity from your account so we’vw logged you out

• Follow the next steps within 30 day so we can try to get you back into your account before it’s disable

در چنین خطاهایی که با نام خطا های 30 روزه اینستاگرام در بین کاربران ایرانی شناخته می¬شود، قطعا به دلیل عدم فعالیت در حساب کاربری تان، اینستاگرام اکانت شما را به حالت تعلیق در خواهد آورد. پس از دیدن

چنین اروری شما در مدت 30 روز زمان فعالیت در پیج اینستاگرامتان را دارید، برای رفع مشکل ارور 30 روز اینستاگرام یا حتی بسته شدن حساب توسط اینستاگرام لازم است احراز هویت حساب خود را انجام دهید.

انجام فرایند احراز هویت کار چندین مشکلی نیست و تنها کافی است دوباره مجدد وارد حساب کاربریتان شوید و Username و Password را وارد نمایید.

آموزش تصویری حل مشکل سن در اینستاگرام

دیگر سرویس های ما : خرید فالوور واقعی آپارت و خرید فالوور توییتر

روش حل مشکل سن در اینستاگرام

در صورتی که به موضوع وارد کردن سن اشتباه در اینستاگرام خود پی برده اید ، جای هیچ نگرانی نیست، ما با شما هستیم تا این مشکل را به طور کامل برطرف نمایید، تنها کافی است برای از بین بردن این مشکل طبق مراحلی که در ادامه به شما خواهیم گفت عمل نمایید؛

• با حساب مسدود شده در اینستاگرام وارد قسمت Help شوید.

• اولین باکسب که توسط شما پر خواهد شد گزینه Full name است که باید نام و نام خانوادگی خود را به صورت کامل در آن وارد نمایید. نامی که در این بخش وارد خواهید نمود در واقع همان نام کاربری شما در اینستاگرام خواهد بود.

• در قدم بعدی باید Email address را وارد نمایید که همان آدرس ایمیل شما است . باید بدانید که در این کادر باید آدرسی را که با آن حساب کاربری خود را ساخته اید وارد نمایید.

• در گام بعدی اینستاگرام از شما Instagram username را میخواهد که در این قسمت باید نام کاربری اینستاگرام خود را وارد نمایید.

• سپس در کادر بعدی لازم است که Date of birth یا همان سن تولد خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که تاریخ تولد میلادی خود را باید در این کارد وارد نمایید.

• در قسمت بعدی لازم است که your ID را کامل نمایید. برای وارد کردن عکس موردنظر شما است. در واقع شما باید عکس خود را آپلود نمایید و برای اینکار ابتدا گزینه Choose file را کلیک کرده و عکس موردنظر را بارگذاری کنید.

• آخرین باکس نیز در رابطه با Any additional info از شما را میخواهد که در صورت نیاز توضیحات کوتاهی را به زبان انگلیسی وارد نمایید. (این بخش برای پر کردن الزامی نمیباشد)

• در نهایت بر روی گزینه send یا ارسال را بزنید تا تمامی مراحل که انجام داده اید تکمیل شود.

پس از انجام تمامی این مراحل باید منتظر ارسال پیام از جانب اینستاگرام باشید. تا مشکل سن در اینستاگرام شما به طور کامل برطرف شود.

آموزش تصویری حل مشکل سن در اینستاگرام

بروزرسانی اینستاگرام

طبق مواردی که گفته شد ، لازم است بدانید بهتر است برای بهره مند شدن از ویژگی ها و آپدیت های جدید اینستاگرام که هرچند وقت یکبار به آن اضافه می شود، اپلیکیشن اینستاگرام خود را آپدیت کنید . آپدیت کردن اینستاگرام سبب می شود عملکرد بروزرسانی می شود دسترسی به سایر ویژگی ها آسان تر خواهد شد و برخی مشکلات نظیر لود سنگین یا عملکرد کند آن نیز بهبود خواهد یافت. با توجه به اینکه اینستاگرام هر چند وقت یکبار آپدیت جدیدی را وارد دنیای مجازی می کند، توصیه می شود که آن را به مرور بعد از بیرون آمدن نسخه جدید آپدیت نمایید.

کلام آخر

در این بخش از مجیک فالوور دانستیم که چگونه حل مشکل سن در اینستاگرام را رفع نماییم و این مشکل معمولا به چه علت ایجاد می شود. مسلما کار با اپلیکیشن اینستاگرام آسان بوده و کاربران بسیاری را نیز راضی می نماید ،اما در مقابل در صورت عدم رعایت الگوریتم های اینستاگرام و سایر قوانین و وارد کردن اطلاعات نادرست، اینستاگرام شما با مشکل مواجه شده و رفع آن آسان نخواهد بود.

در کنار تمامی مزایایی که این اپلیکیشن دارا است ، باید به تعلیق انداختن پیج و حساب کاربریتان اشاره نماییم، در صورتی که شما طول مدت زمان مشخص شده فعالیتی در پیج خود نداشته باشید ، اینستاگرام پیج شما را به تعلیق انداخته و غیر فعال میکند. همچنین در صورت ادامه به عدم فعالیت پیج شما حذف خواهد شد واین یک فرایند غیر قابل برگشت است.

2 دیدگاه ها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید