5 روش آموزش تغییر ایمیل در اینستاگرام + آموزش تصویری

آموزش تغییر ایمیل در اینستاگرام

چگونگی تغییر ایمیل اینستاگرام سوالی است که برای بعضا افراد ایجاد می شود. همه ما میدانیم که در صفحه اینستاگرامی ما بخشی برای ثبت اطلاعات شخصی وجود دارد. ایمیل و ثبت شماره تماس و نام شخصی در این صفحه برخی از اطلاعات شخصی است که باید در این بخش ثبت شوند. بعد از ثبت اطلاعات شخصی می توانید در صورت نیاز آن ها را ویرایش کنید و اینکار بسیار آسان است. وارد کردن آدرس ایمیل و سایر اطلاعات نظیر شماره تماس جهت ایجاد اطمینان کاربر است و به وی این اطمینان را میدهد تمامی اطلاعات اکانت تنها در دسترس شخص وی بوده و شخص دومی دسترسی به اطلاعات شخصی اکانت نخواهد داشت.

دلایل توصیه به ثبت ایمیل و شماره تماس در اینستاگرام

احتمالا در هنگام ثبت نام در اینستاگرام با مواردی نظیر وارد کردن شماره تماس و یا آدرس ایمیل مواجه شده اید، در این حین از خودتان می پرسید که علت ثبت این اطلاعات چیست؟ پاسخ این سوال دقیقا همان موردی است که در قسمت از وبلاگ مجیک فالوور قصد بررسی آن را داریم.
بی شک تنها دلیل وارد کردن چنین اطلاعاتی ایجاد حس اطمینان برای کاربران بوده که به آن ها این اعتماد و اطمینان خاطری را بدهد که پیج اینستاگرام شان تنها توسط خود آن ها مدیریت میشود. ممکن است در برخی شرایط مجبور به تغییر آدرس ایمیل و شماره تماس خود شوید که این تنها جهت ایجاد امنیت است.

5 روش آموزش تغییر ایمیل در اینستاگرام

روش اول

• برای تغییر ایمیل اکانت اینستاگرام در ابتدا لازم است وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید . در اکانت خود بر روی عکس پروافایل خود کلیک کرده و روی گزینه ویرایش نمایه یا همان Edit Profile بزنید.
• سپس وارد بخش Personal Information Settings شوید.
• سپس بر روی لینک موجود در این بخش کلیک کنید .
• در صفحه ای که پیش رویتان باز خواهد شد آدرس ایمیل خود را وارد کنید و سپس ثبت نمایید.
• در قدم بعدی با وارد شدن به ایمیل خود و کلیک بر روی ایمیلی که اینستاگرام برای شما ایجاد می¬نماید ، به آن این اجازه را دهید تا ایمیل را برای تایید هویت شما ارسال کند.
• برای تغییر ایمیل پیج اینستاگرام روی دکمه Confirm Email Address کلیک نمایید.

روش دوم

برای تغییر ایمیل اینستاگرام روش های مختلفی وجود دارد، روش دوم برای اینکار بدین صورت است که؛
• ابتدا وارد اکانت اینستاگرامی خود شوید.
• سپس روی پروفایل خود ضربه بزنید و با کلیک بر روی گزینه ویرایش نمایه در بخش Confirm Email Address روی گزینه Email Address بزنید.
• سپس در صفحه باز شده ایمیل جدید را وارد کنید.
• سپس روی تیک آبی که گوشه سمت راست و بالای صفحه بزنید و OK کنید.
• در نهایت با وارد کردن ایمیل جدید خود خواهید شد، ایمیلی از اینستاگرام برای شما ارسال شده است را انتخاب کنید تا کد تایید هویت شما ارسال می شود ، روی گزینه Confirm Email Address بزنید.

آموزش تغییر ایمیل در اینستاگرام

برای اینکه در اینستاگرام دیده بشید نیاز به فالوور بیشتر دارید برای خرید فالوور واقعی و فیک به پست مقابل یه سر بزنید : خرید فالوور واقعی اینستاگرام

روش سوم

در صورتی که لازم است ایمیل خود را با گوشی آیفون و اندروید خود تغییر دهید می توانید طبق مراحل زیر عمل کنید؛
• وارد اکانت خود شوید و روی ویرایش نمایه کلیک کنید.
• در قدم بعدی دقت داشته باشید که ایمیل شما باید در بخشی اطلاعات شخصی با همان private information باشد.
• با کلیک بر روی آن و وارد کردن ایمیل خود و تایید گزینه Done ، اینستاگرام ایمیلی را برای شما ارسال خواهد نمود که با باز کردن آن هویت شما تایید خواهد شد.

روش چهارم

تغییر ایمیل اینستاگرام در کامپیوتر و مرورگر وب سایت
روش بعدی برای تغییر ایمیل اینستاگرام استفاده از مرورگر با استفاده از کامپیوتر است، در این روش، ابتدا در صفحه مرورگر نسخه پشتیبان اینستاگرام را باز کنید. پس از جست وجوی اینستاگرام وارد اکانت خود شوید، در قدم بعدی با کلیک بر روی عکس پروفایل کنید و گزینه ویرایش نمایه Emai جدید خود را وارد کنید و در آخر نیز روی گزینه Submit کلیک کنید تا تایید نهایی انجام شود.
راحت ترین راه جهت تغییر ایمیل اینستاگرام و کامپیوتر روشی است که در این بخش ذکر نموده ای شما به راحتی می توانید ایمیل خود را ویرایش کنید . تقریبا می توان گفت راحت ترین روش برای اینکار ، همین بخش می باشد.
تغییر ایمیل اینستاگرام بدون ورود به اکانت
در شرایط دیگر ممکن است برایتان این سوال ایجاد شود که آیا ممکن است بدون ورود به اکانت اینستاگرام آدرس ایمیل را تغییر داد؟ پاسخ این سوال مثبت است!
شما میتوانید بدون وارد شدن به اکانت هم ایمیل خود را تغییر دهید، در این راستا لازم است در ابتدا به شماره موبایل خود دسترسی داشته باشید. در صورت عدم دسترسی به آن ممکن است اکانت خود را از دست بدهید، در قدم اول به صفحه اینستاگرام خود Login شوید و روی گزینه Forgotten Password کلیک کنید. و در نهایت با کلیک بر روی گزینه Needing more help و می¬توانید نام کاربری و شماره ایمیل موردنظر خود را وارد کنید.
اما لازم است بدانید که در این حین باید صبر داشته باشید تا صفحه تغییر رمز توسط اینستاگرام باز شود و مراحل تغییر ایمیل و شماره تماس را ادامه دهید.

کلام آخر

کاربران اینستاگرام همواره برای ساخت اکانت باید شماره موبایل خود و آدرس ایمیل خود را وارد نمایند تا هویت آن ها تایید شود. در واقع انجام این فرآیند سبب میشود تا امنیت در صفحه اینستاگرامی شما افزایش پیدا کند و از بروز برخی از مشکلات جلوگیری شود. در این بخش از مجیک فالوور سعی داشتیم تا 5 روش شگفت انگیز جهت تغییر ایمیل اینستاگرام را به شما معرفی نماییم . مسلما همه ما یکبار هم که شده تصمیم به تعویض آدرس ایمیل خود داشته ایم و برای اینکار یا با مشکلاتی مواجه شده ایم و یا نیز برخی از ما آموزشی در این زمینه ندیده ایم .
خوشبختانه ما تلاش بر این داشته ایم تا روش ها و تمامی ترفندهای اینستاگرامی را برای دوستداران وعلاقمندان به این شبکه اجنماعی محبوب بازگو نماییم. تغییر ایمیل اینستاگرام در واقع سبب افزایش امنیت پیج اینستاگرام شما خواهد شد و از بروز برخی مشکلات نظیر سوء استفاده و هک شدن اکانت موردنظر جلوگیری شود. این کار هم با استفاده از گوشی موبایل و هم با استفاده از کامپیوتر و سایر دستگاه ها ممکن است.

آموزش تغییر ایمیل در اینستاگرام

آموزش تغییر ایمیل در اینستاگرام

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید