آموزش ساخت حساب کاربری اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر

آموزش ساخت حساب کاربری اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر

اینستاگرام از جمله اپلیکیشن های پرکاربرد برای افراد امروز چه در زمینه فروش محصولات و معرفی کسب ‌و کار و چه در زمینه اخبار مهم جهان و هم از نظر سرگرمی و تفریح محسوب می‌شود. کاربرد اینستاگرام بسیار فرار بوده و در مطالب قبلی منتشر شده در وب سایت مجیک فالوور آن ‌ها را بررسی نموده ‌ایم. برای خواندن کاربرد های اینستاگرام می‌توانید به مطالب قبلی ما مراجعه نمایید.
در این محتوا قصد داریم شما را با نحوه ساخت اکانت اینستاگرام به ۲ روش استفاده از موبایل و استفاده از کامپیوتر آشنا نماییم . شما می‌توانید هم با گوشی موبایل و هم با استفاده از کامپیوتر و اکانت اینستاگرامی خود را ایجاد کنید، شما در ابتدا باید بدانید در صورتی‌ که به‌ دنبال ساخت اکانت جدید هستید نیازمند رعایت یک سری اصول و قوانین می‌باشید. قبل از اینکه بریم سراغ آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر ، پیشنهاد میکنیم یه سر به صفحه خرید ممبر تلگرام بزنید.

رعایت قوانین و الگوریتم برای ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر

در واقع رعایت قوانین و الگوریتم ‌های اینستاگرام نقش بسزایی از نظر امنیت اکانت شما خواهد داشت. در صورتی ‌که در زمره افرادی هستید که برای ساخت اکانت در اینستاگرام تجربه ‌ای ندارید و نگران این هستید که چگونه می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را با موبایل و یا کامپیوتر، بدون هیچ مشکلی بسازید در ادامه با مجیک فالوور همراه باشید؛ ما شما را در این راه همراهی می‌کنیم. در ساخت اکانت در اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر تمامی مراحل شبیه به هم طی می‌شوند، شما نیازمند رعایت قوانین خاصی برای هر کدام نمی‌باشید؛ شما تنها در کامپیوتر قادر هستید صفحه اینستاگرام را در حالت بزرگ‌ تری مشاهده نمایید.

نکات لازم به ذکر برای کاربران اینستاگرام

امروزه افراد زیادی از اینستاگرام به کسب درآمد فوق‌ العاده‌ای رسیده ‌اند و هیچ شکی در این ‌مورد نیست که این نرم‌ افزار توانسته دنیای دیجیتال و فضای مجازی را زیر و رو کند. در صورتی ‌که به‌ دنبال راه‌ اندازی کسب‌ و کار جدیدی در اینستاگرام هستید شما باید برخی موارد امنیتی را رعایت کنید، که یکی از مهم‌ ترین آن‌ها تأیید دومرحله‌ای خواهد بود.
افراد بسیاری برای توسعه کسب ‌و کار خود در این اپلیکیشن در حال انتشار فیلم‌ ها و عکس‌ ها و حتی ویدئو های مرتبط با برند و زمینه کاری خود هستند. تنها با ایجاد یک حساب کاربری شخصی، تجاری و … می‌توانید با گروه گسترده‌ای از افراد در ارتباط باشید. در واقع یکی از مزایای مهم اینستاگرام این ‌موضوع می‌باشد ” کاربران گسترده در اینستاگرام سبب توسعه هر کسب ‌و کاری می‌شوند ” مسلماً این جمله آن ‌قدر ساده است که به ‌راحتی برای هرکسی قابل ‌درک می‌باشد.

آموزش ساخت حساب کاربری اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر

در قدم نخست شما برای ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر لازم است بدانید، که نباید شماره‌ تلفن همراه شما با کانت دیگری ثبت‌ شده باشد. در چنین حالتی با شماره تکراری و ثبت آن در صفحه اینستاگرام شما با خطای ورود مواجه خواهید شد و شما را از ادامه ساخت حساب اینستاگرام منع خواهد نمود.

1. در هنگام ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل نیز ممکن است با ارور و خطا های بسیار مواجه شوید، که تقریباً می‌توان گفت تمامی آن‌ ها با زبان انگلیسی هستند. در چنین حالتی شما باید از وب سایت ‌های معتبر و یا افرادی که در این زمینه تجربه دارند اطلاعاتی را کسب کنید تا بتوانید به‌ راحتی چنین مشکلاتی را برطرف کنید.

2. قدم بعدی برای ایجاد حساب کاربری و اکانت اینستاگرام وارد شدن به سایت اصلی اینستاگرام می‌باشد، در مرحله دوم بر روی گزینه sign up یا همان ثبت ‌نام کلیک کرده و چنین گزینه ‌ای در سمت راست صفحه و یا کنار عبارتی با عنوان don’t have account یا اکانت ندارید دیده خواهد شد .

3. در مرحله سوم به ‌منظور ایجاد حساب کاربری جدید شما باید برای ساخت اکانت، اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید. اطلاعات حساب کاربری شما به‌ صورت شماره ‌تلفن یا آدرس ایمیل، نام کاربری و رمز ورود می‌باشد.

4. آخرین مرحله برای ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر کلیک بر روی گزینه sign up است. بهتر است به‌ جای استفاده از مرورگر برای وارد شدن به اکانت اینستاگرام، نسخه ویندوز آن را بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید تا با خیال راحت هر زمانی‌که نیازمند بودید، به این نرم افزار دسترسی داشته باشید.

 

اهمیت پسورد در هنگام ساخت اکانت اینستاگرام

همان ‌طور که می‌دانید برای ورود به هر حساب کاربری و نرم‌ افزاری امنیت مهم ‌ترین دلیل اصلی برای استفاده از اپلیکیشن می‌باشد. از همین ‌رو پیشنهاد می‌شود رمز عبور خود را چند کاراکتر و بسیار قوی در نظر بگیرید، این روزها با توجه به افزایش سطح فناوری اطلاعات در زمینه‌ های مختلف هکر ها جزو افرادی هستند که به ‌راحتی می‌توانند اکانت های اینستاگرام را حک کنند. در چنین حالتی شما به‌ راحتی می‌توانید اکانت خود را در طی چند ساعت از دست دهید.

حال تصور کنید شما در اکانت اینستاگرام خود از دنبال کنندگان بسیاری حمایت دریافت می‌کنید و آدرس پیج شما مورد توجه و استقبال اکثر افراد و کاربران اینستاگرام قرار گرفته ‌است؛ در حالتی که اکانت شما هک شود، بازگشتن به چنین حالتی بسیار دشوار بوده و برای شما بسیار مشکل‌ ساز خواهد بود. از همین ‌رو توصیه می‌شود حتما رمز عبور و نام کاربری خود را بسیار ایمن وارد کنید.

نحوه ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از موبایل

حال که تا این ‌جا آمده ‌اید بی ‌شک با نحوه ‌ی ایجاد حساب کاربری اینستاگرام توسط کامپیوتر آشنا شده اید ، در این بخش می‌خواهیم نحوه ساخت اینستاگرام خود با استفاده از تلفن‌همراه را به شما آموزش دهیم و با هم به یکایک نکات مورد نیاز بپردازیم.

1.  در مرحله اول شما باید اپلیکیشن گوگل پلی یا اپ استور را باز کنید و به‌ منظور ایجاد حساب کاربری، اپلیکیشن اینستاگرام را با به روز ترین نسخه دانلود کنید.

2.  در مرحله دوم و سوم در نوار جست ‌و جوی اپ استور یا همان گوگل استور نام اینستاگرام را سرچ کنید، در هر دو سیستم‌ عامل اندروید یا IOS می‌توانید با کلیک بر روی آیکون ذره‌ بین در قسمت جستجو بروید و نام اپلیکیشن موردنظر خود را تایپ کنید. بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام جهت ساخت اکانت جدید شما نیازمند ایمیل یا شماره جدیدی برای استفاده هستید، در چنین حالتی باید بدانید یوزر کاربری شما یا همان نام کاربری شما نباید تکراری باشد. درصورتی‌که همچون موارد ذکر شده در بالا که برای نصب اپلیکیشن اینستاگرام در کامپیوتر نیز ذکر شد با وارد کردن نام کاربری تکراری ساخت اکانت برای شما مقدور نخواهد بود و تا زمانی‌که اطلاعات ایمیل و شماره جدیدی را وارد نکنید نمی‌توانید وارد مراحل بعدی شوید.

3.  بعد از وارد کردن اطلاعات کامل و یونیک آدرس ایمیل مورد نظر خود را وارد نمایید. شما حتما باید از در دسترس بودن آدرس ایمیل خود مطلع شوید چرا که در صورت عدم دسترسی اینستاگرام به آدرس ایمیل شما با مشکل نصب اپلیکیشن مواجه خواهید بود.

روش های راه اندازی اینستاگرام با موبایل

در واقع برای راه ‌اندازی اینستاگرام با استفاده از موبایل ۲ روش وجود دارد

یکی از آن ‌ها روشی بود که کمی قبل ‌تر ذکر نموده ‌ایم و روش دیگری استفاده بدون شماره تلفن می‌باشد. می‌توانید گزینه ثبت‌ نام از طریق حساب کاربری فیسبوک را انتخاب کنید. سپس اینستاگرام به شما این اجازه را می‌دهد تا از حساب کاربری فیسبوک خود برای وارد شدن استفاده کنید و حساب کاربری جدیدی را بسازید. در این روش همچون دیگر روش ‌ها و راه‌ حل ‌ها به ‌منظور ساخت اکانت اینستاگرام شما باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید .

جهت تأیید صحت رمز عبور باید آن را در طی ۲ مرحله تایپ کنید بعد از تأیید رمز عبور به ‌طور کامل در مرحله بعدی ایجاد حساب کاربری اینستاگرام باید جزئیات اختیاری مربوط به حساب کاربری خود را وارد نمایید، چنین جزئیاتی می‌تواند انتخاب عکس پروفایل، لینک وب ‌سایت اختصاصی و یا بیو باشد شما همچنین می‌توانید در صورت نپسندیدن با انتخاب گزینه ویرایش پروفایل تمامی این جزئیات و ویژگی‌ها را تغییر دهید.

مجیک فالوور راهنمای حل مشکلات شما

از آنجایی‌که تا به الان در این بخش با مجیک فالوور همراه بوده اید بی ‌شک دانستید که ساخت اکانت اینستاگرام چه با موبایل چه با کامپیوتر بسیار آسان است. شما تنها باید یکسری نکات را که بر اساس الگوریتم ‌های اینستاگرام هستند رعایت کنید، در این مرحله شما می‌توانید با ساختن عکس شخصی و یا کسب ‌و کاری خود در فضای مجازی و دیجیتال فعالیت گسترده ‌ای را شروع کنید.
خوشبختانه لازم است بگوییم در صورتی‌که شما در هنگام ورود به صفحه اینستاگرامی خود با مشکلاتی مواجه شده‌ اید و نمی‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید، می‌توانید با خواندن مطالب منتشر شده قبلی در وب ‌سایت مجیک فالوور این مشکل را به‌ راحتی بر طرف نمایید.
سخن پایانی

همان ‌طور که گفته شد ساخت اکانت اینستاگرام یکی از چالش ‌های همیشگی اکثر افراد بوده‌ است. با توجه به فعالیت گسترده افراد در زمینه کسب ‌و کار در فضای مجازی و اینستاگرام ساخت اکانت اینستاگرام در زمره پر چالش ترین اقدامات قرار گرفته‌ است.

اینستاگرام نقش پر رنگی در بهبود روند فروش هر کسب ‌و کاری دارد از همین ‌رو همواره درصد بالایی از افراد نیز به‌ دنبال نصب و راه ‌اندازی اپلیکیشن اینستاگرام بر روی گوشی موبایل و یا کامپیوتر خود هستند . خوشبختانه توانستیم در این بخش از محتوای مجیک فالوور تمامی سوالات شما کاربران عزیز را برطرف نماییم و شما تنها کافی است با مطالعه مطالب و بررسی تمامی الگوریتم ‌های اینستاگرام به پاسخ سوال خود دست پیدا کنید. در صورتی‌که تاکنون برای ساخت اکانت اینستاگرام استخدام اقدامی نکرده‌اید، می‌توانید با راهنمایی ‌های کامل ما همراه باشید تا بتوانید هم از طریق اینستاگرام و هم از طریق تلفن همراه حساب اینستاگرام خود را داشته باشید.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید