راهکار های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

راهکار های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

افزایش فالوور اینستاگرام از دغدغه ‌های مدیران پیج جهت جذب مشتری و دیده شدن هرچه بیشتر کسب‌وکارشان محسوب می‌شود. درحال‌ حاضر اینستاگرام دارای بیش ‌از میلیاردها کاربر در سطح جهان بوده و به یکی از شبکه ‌های اجتماعی فوق‌العاده تاثیرگذار و محبوب در جامعه امروزی تبدیل ‌شده است. این شبکه اجتماعی به‌دنبال افزایش فالوور اینستاگرام به‌راحتی می‌تواند کمک به تقویت کسب‌وکار و گسترش برند شما کند. به‌دنبال الگوریتم‌های اینستاگرام و رعایت کردن یکایک آن‌ها هر چه فالوور های شما بیشتر باشد پیج شما در معرض دیده شدن کاربران بیشتری نیز خواهد؛ افزایش فالوور اینستاگرام از روش‌های گوناگونی میسر خواهد بود که در مجیک فالوور به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

چرا افزایش فالوور اینستاگرام حائز اهمیت است؟

بی‌شک همه ما می‌دانیم که تعداد فالوور های پیج حرف اول را می‌زنند. درواقع بالا بودن آمار فالوور های هر پیجی زیبا کننده ویترین آن پیج است، حال تعداد این فالوور ها می‌تواند هم به‌صورت مستقیم و هم به‌صورت غیرمستقیم روی موفقیت هر کسب‌وکاری تاثیر گذار باشد. مسلماً هر چه تعداد فالوور های پیج بیشتر باشد درآمد آن نیز بیشتر خواهد بود. به‌صورت مستقیم می‌توان گفت تعداد فالوور ها بر روی موفقیتتان تاثیرگذار است به‌طور مثال تصور کنید اقدام به تبلیغات در اینستاگرام کرده‌اید اگر تعداد فالوور های پیجتان کم باشد، متقابلاً افراد کمتری حاضرند تا پیج شما را فالو کنند اما هنگامی‌که تعداد فالوور های شما بالای 50 هزار باشد افراد بیشتری به شما اعتماد کرده و فالوور های شما نیز به طبع روزبه‌روز افزایش خواهد یافت.

راهکار های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

راهکار های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

1. از هشتگ ها استفاده کنید: هشتگ ها نقش فوق‌العاده‌ای را در بیشتر دیده شدن پست‌های شما در اینستاگرام ایفا می‌کنند. استفاده از هشتگ ها به‌صورت صحیح و طبق الگوریتم‌های اینستاگرام می‌تواند به رشد کسب‌وکار شما کمک شایانی کند توصیه می‌شود برای استفاده از این روش حتما از هشتگ‌های مرتبط با کسب‌وکار و پست درحال انتشار خود استفاده کنید. درصورتی‌که شما از هشتگ‌های نامربوط استفاده کنید، هیچ تأثیری برروی روند بهبود کسب‌وکار شما نخواهد.

2. پروفایل تان را جذاب کنید: قبل‌از اقدام به هر گونه عملی توصیه می‌شود پروفایل خود را جذاب‌تر کنید. درواقع پروفایل شما همچون ویترین مغازه شما عمل می‌کند اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد بی‌شک مشتریان به آن توجهی نخواهند نمود، اینستاگرام نیز این‌گونه عمل می‌کند عکس پروفایل شما باید یونیک باشد که نگاه خریداران را به خود جلب کند توصیه می‌شود قانون دستورات دیداری چشم را فراموش نکنید در قدم نخست چشم‌ها هستند که با دیدن پیج ها و محصولات جذاب مغز را تحریک به بازدید می‌کنند.

3. تعامل با پیج های همکار: احتمالاً همه شما می‌دانید تعامل و تبادل نقش بسیار مهمی را در معرفی هر برند و کسب‌وکاری ایفا می‌کند. شما می‌توانید برای شناخته شدن بهتر علاوه‌بر فعالیت‌های مستمر خود به‌منظور تعامل از طریق دایرکت نیز با همکاران خود در ارتباط باشید، این ارتباط سبب می‌شود شما در لیست suggest طرف مقابل قرار بگیرید و به‌این‌ترتیب سبب افزایش فالوور اینستاگرام پیج خود به‌صورت طبیعی شوید.

4. تجزیه ‌و تحلیل کاربران: تجزیه تحلیل کاربران کار بسیار آسانی است تنها باید از قابلیت اینستاگرام که برای پیج های تجاری در نظر گرفته ‌شده است استفاده نمایید این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا میزان جذاب بودن محتوا برای فالوور و هدفمند بودن پیج خود را بررسی کنید. همچنین درصورتی‌که شما خدمات و محصولات خود را طبق علایق کاربران اینستاگرام خود ارائه دهید بهتر می‌توانید نظر کاربران را به پیج خود جذب کنید چراکه افراد همواره به‌دنبال راحت‌ترین راه برای رفع نیازهای خود هستند.

راهکار های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

نکات مکمل برای افزایش فالوور اینستاگرام

• لایک کردن عکس‌های رندوم پیج های مطابق مضمون هدف؛ خود تحقیقات نشان داده به‌ازای هر 100 لایک حدود 6 الی 7 فالوور جدید می‌تواند به پیج شما اضافه شود.

• برگزاری مسابقه در اینستاگرام؛ از ساده‌ترین کارها این است که یک پست در مورد مسابقه بگذارید و افراد بیشتری را به این چالش دعوت کنید دراین‌صورت تعداد فالوور های پیج شما نیز افزایش خواهد یافت.

• معرفی اکانت در سایر شبکه‌های اجتماعی

• تابع قوانین کیفیت باشید؛ باید بدانید کیفیت مهم‌تر از کمیت است

• اکانت خود را ویرایش کنید و بهترین تصاویر و ویدیوهای به اشتراک گذاشته را نگه دارید

• سوال پرسیدن در کپشن می‌تواند به جذب فالوور کمک بسیاری می‌کند

• درصورتی‌که دارای کسب‌وکارهای محلی هستید از لوکیشن یا موقعیت خود برای پست‌ها استفاده کنید

• سعی بر فالو کردن کاربران پیشنهاد شده در اینستاگرام داشته باشید

• یکی از راهکار های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان می‌تواند کمک گرفتن از اینفلوئنسر های اینستاگرام باشد شما می‌توانید از یک اینفلوئنسر اینستاگرام بخواهید که پیج شماره تگ یا منشن کند.

روان‌شناسی رنگ‌ها را فراموش نکنید باید بدانید که رنگ‌ها هر کدام بیانگر احساسات درونی و محتوایی هر کسب‌وکاری هستند. به‌طور مثال می‌توانید رنگ آبی را در نظر بگیرید، تحقیقات نشان داده رنگ آبی به‌راحتی می‌تواند نظر کاربران را به‌طرف خود می¬نماید. در حالت کلی عکس‌ها و ویدئوهایی که با رنگ آبی ترکیب شده‌اند 24 درصد بیشتر از سایر پست‌ها لایک می‌شود.

• درصورتی‌که دارای کسب‌وکار فروش به‌طور مثال فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی هستید توصیه می‌شود از یک تولیدکننده محتوا کمک بگیرید. انتشار محتوای حرفه‌ای برای پیج اینستاگرام شما متناسب با هر محصولات می‌تواند به افزایش فالوور اینستاگرام شما به ‌صورت طبیعی کمک شایانی کند.

• همچنین باید بدانید در کنار تمامی فرایندهایی که انجام می‌دهید یاد گرفتن مهارت عکاسی و ویرایش عکس نیز برای شما بسیار حائز اهمیت است. زیرا یکی از راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام کیفیت پست است، هرچه کیفیت عکس‌ها و ویدئوهایی که منتشر می‌کنید بالاتر باشد افراد بیشتری به زیبایی پیج شما جذب می‌شوند این به این معنی نیست که حتما باید دوره‌های عکاسی را بگذرانید تا عکس‌های اینستاگرامی خود را به‌خوبی انتشار بگذارید، شما می‌توانید با رعایت چند نکات اصلی در این فرآیند به زیباترین عکس‌ها و ادیت ها دست پیدا کنید .

• فعالیت پیج را افزایش دهید؛ فعال بودن استوری پیج شما در هر شرایطی می‌تواند سبب افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما شود افراد همواره به‌دنبال پیج های فعال هستند درواقع هرچه پیج شما فعال‌تر باشد شانس بیشتری برای بالا بردن تعداد فالوور های پیج اینستاگرامی خود دارید.

سخن پایانی

شکی نیست که اینستاگرام جزو محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا است همان‌طور که می‌دانید دارایی هر کسب‌وکاری در اینستاگرام تعداد دنبال کنندگانش است، شما می‌توانید به‌راحتی از طریق ترفندهای اینستاگرام و افزایش فالوور پیج اینستاگرام خود منجر شوید. بالا بودن تعداد فالوور های واقعی و علاقه‌مند به کسب‌وکارتان می‌تواند در افزایش فروش و معرفی بهتر کسب‌وکارتان مؤثر باشد. تمامی ترفندهایی که در مجیک فالوور آن‌ها را بررسی نموده‌ایم تنها برخی از راه‌های افزایش فالوور به‌صورت طبیعی و رایگان هستند شما می‌توانید با به‌کارگیری ایده و ترفند های ناب خود به افزایش فالوور پیج اینستاگرام خود کمک بسیاری کنید در ادامه همراه ما بوده و پست راهکار های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان را دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید