روش های مختلف حذف نام فرستنده پیام در تلگرام اصلی

روش های مختلف حذف نام فرستنده پیام در تلگرام اصلی

در میان اپلیکیشن های انبوه ، تلگرام محبوب ترین های آن ها است و شکی در آن نیست این اپلیکیشن که توانست ظرف مدت زمان کوتاهی به یکی از محبوب ترین و برترین پیام رسان های دنیا تبدیل شده است. عضویت در تلگرام بسیار ساده است و با طی چند مرحله ی کوتاه انجام می پذیرد. پیش از هر چیزی باید این اپلیکیشن پیام رسان را برای یکی از پلتفرم های دسکتاپ، اندروید، ویندوزفون و یا iOS دانلود نمایید.

فوروارد کردن پیام ها به طور کلی یکی از ابتدایی ترین قابلیت های تلگرام محسوب می شود. احتمالا برایتان به دفعات متعددی پیش آمده است که در هنگام باز ارسال پیام و به اصطلاح فوروارد پیام نام فرستنده در بالای آن درج شود. متاسفانه این اتفاق همیشه خوشایند نبوده و ممکن است در برخی مواقع ناخوشایند باشد. در این بخش از مجیک فالوور قصد داریم که به طور کامل به روش های مختلف حذف نام فرستنده پیام در تلگرام اصلی بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

اهمیت حذف نام فرستنده پیام در تلگرام چیست؟

از جمله سوالاتی که برای اکثر افراد ایجاد میشود این است که چگونه میتوانیم نام فرستنده را در تلگرام حذف نماییم؟ یا چگونه پیام را ارسال کنیم که نام فرستنده آن برای کسی ظاهر نشود؟

سرعت عملکرد تلگرام بسیار بالاست و تیم توسعه دهنده آن به شدت در تلاش هستند تا عملکرد آن را بهبود بخشند. از اینرو هر روز قابلیت‌های جدیدی به این برنامه اضافه می‌شود. لازم است در ابتدا بدانید که در برخی مواقع ارسال شدن نام فرستنده در پیام سبب میشود که حریم خصوصی اشخاص مورد استفاده قرار بگیرد و احساس ناخوشایندی را برای طرفین ایجاد نماید. و همچنین سبب میشود شخص مقابل به راحتی به اطلاعات فرد فرستنده دسترسی داشته باشد.
در واقع، مشخص بودن نام فرستنده اصلی پیام موجب می‌شود تا سایر کاربرانی که در کانال یا گروه مورد نظر هستند، به شناسۀ کاربری فرد دسترسی داشته باشند. همچنین ممکن است که در چنین حالتی کاربر موردنظر نسبت به این موضوع که شناسه کاربری اش در دسترس سایر افراد قرار گیرد، تمایلی نداشته باشد و در حقیقت گاهی این مسئه میتوانید سبب نقض حریم خصوصی افراد را تلقی کند.

روش های مختلف حذف نام فرستنده پیام در تلگرام اصلی

روش‌های حذف نام فرستنده پیام در تلگرام

کپی کردن متن پیام

پیامی فاقد فایل یا تصویر بوده و به بیان دیگر یک پیام متنی باشد، می‌توانید جهت فوروارد کردن آن بدون نام فرستنده اصلی پیام، متن مورد نظر را Copy کرده و آن را در صفحه چت فرد، گروه یا کانال مورد نظر Paste کنید. بدین منظور روی پیام مورد نظر نگه داشته و گزینه کپی را انتخاب نمایید، اما در صورت استفاده از آن در کامپیوتر باید روی پیام موردنظر کلیک راست نمایید تا بتوانید روی گزینه کپی را ضربه بزنید.

دانلود فایل موردنظر و ارسال دوباره

گاهی پیش خواهد آمد که پیام مورد نظر برای ارسال عکس یا ویدئویی باشد ، ازهمین رو میتوانید از روش بعدی یعنی دانلود استفاده نمایید.در صورتی که فایل موردنظر را دانلود نمایید و در سیستم یا گوشی موبایل خود ذخیره کنید، میتوانید مجددا آن را در پیوی شخصی ، گروه و یا کانالی ارسال کنید.

ارسال توسط ربات

از دیگر روش های ارسال پیام با حذف نام نویسنده در تلگرام میتوانید از ربات ها کمک بگیرید. این روش بسیار ساده و کارامد بوده و به راحتی میتوانید توسط یک رباط پیام موردنظر را بدون ذکر نام فرستنده ارسال کنید.
به منظور ارسال پیام توسط ربات باید پیام موردنظر را برای ربات ارسا کنید و در پاسخ به پیام ارسالی شما، ربات بینام فایل یا پیام مورد نظر را مجدداً برایتان ارسال می‌کند. پیام یا فایل مد نظر را برای فرد، گروه یا کانال مربوطه ارسال کنید. بعد از انجام این مراحل پیام موردنظر شما با بدون ذکر نام فرستنده ارسال خواهد شد.

اگر در تلگرام فعالیت میکنید و مدیر کانال هستید برای افزایش ممبر کانال تلگرام خود میتوانید به لینک روبرو مراجعه کنید : خرید ممبر کانال تلگرام واقعی

قابلیت های بروز شده تلگرام

• مدیریت کردن دستگاه های متصل
• نمای تقویم برای قسمت media share
• محتوای محافظت شده در کانال ها
• ارسال ناشناس در گروه ها
• ارسال ناشناس در کانال ها
• اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی
• زیر نویس سریع یا کپشن برای سیستم عامل ios
• حذف کردن پیام ها بر اساس تاریخ
• امکان ارسال پیام ویدئویی

مزایای تلگرام

• ایجاد ارتباط صمیمانه در بین کاربران
• سرعت بارگذاری بسیار بالا
• رایگان بودن استفاده از آن
• قابلیت دانلود و آپلود با سرعت بالا
• قابلیت دسترسی به اطلاعات شخص نظیر آنلاین بودن وی

معایب تلگرام

در کنار تمامی ویژگی هایی که از تلگرام گفته شد قرار است 3 مورد از معایب تلگرام را برایتان بازگو نماییم؛
• هنگامی که شماره تماس شخص موردنظر را داشته باشید میتوانید به اطلاعات وی دست یابی داشته باشید ،به طور مثال آنلاین یا آفلاین بودن شخص.
• اگر پیام ها از طریق یک گپ مخفی معمولی ارسال شوند، به طور رسمی، آنها رمزگذاری نمی شوند.
• پس از بارگذازی تصویر جدید در پروفایل تصویر قبلی شما باقی خواهد ماند وشما باید آن را به صورت دستی حذف نمایید.

سخن آخر روش های مختلف حذف نام فرستنده پیام در تلگرام

اپلیکیشن دوسداشتنی و محبوب تلگرام با دارا بودن بیش از 40 میلیون کاربر در دنیای مجازی غوغایی به پا کرده که آوازه آن را در بین تمامی اشخاص در سراسر دنیا رسانده است. این پلتفرم با ارائه آپدیت ها و بروز رسانی های متعدد همواره در حال کسب رضایت از درصد بالای افراد میباشد. اما نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که حتما قبل از استفاده از تلگرام و سایر پیام رسان ها حتما جدید ترین نسخه آن ها را نصب نمایید تا بتوانید بدون اختلال هایی نظیر سرعت پایین و حتی هنگ کردن از مزایا آن ها بهره مند شوید.

تلگرام این روزها توانسته به یک چالش بزرگ برای کاربران و کسب و کارات تبدیل شود. در راسنای استفاده از این پیام رسان کاربران بسیاری در حال فعالیت بوده و با ایجاد کانال هایی نظیر کانال های عکس، فیلم، کلیپ و… به سرگرم کردن افراد و فروش محصولات و خدمات خود می پردازند. ما در این بخش سعی بر این داشته ایم تا مزایا و معایب استفاده از تلگرام و همچنین روش های مختلف ارسال پیام بدون ذکر نام نویسنده را برای شما دوستان بازگو نماییم، درصورت علاقمند بودن به ترفندهای اینستاگرامی نیز میتوانید به وبلاگ مجیک فالوور مراجعه نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید