آموزش فعال کردن ریپلای در دایرکت اینستاگرام

فعال کردن ریپلای در دایرکت

اینستاگرام در حال حاضر قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران گذاشته است که سبب محبوبیت و کسب امتیاز بالا از جانب کاربران شده است . یکی از این قابلیت های جالب و مهم ریپلای در دایرکت است که با توجه به علاقمندی کاربران نسبت به این قابلیت می¬توان گفت که سبب شده است کسب و کارهای بسیای از آن به برای رسیدن به سود بالا و کسب رضایت توسط مشتریان و مخاطبان استفاده نمایند. در واقع شیوه پاسخ های سریع این امکان را به شما و سایر کاربران می¬دهد تا پاسخ های گوناگونی را به پیام های دایرکت اضافه کنید.

قابلیت ریپلای پیام در اینستاگرام و حتی چند ایموجی جهت راحت تر شدن کار شما، سبب شده که کاربران بتوانند به راحتی احساسات خود را با سایرین در جریان بگذارند و حتی به استوری های پیج های کاری و یا شخصی پاسخ دهند. بی شک اکانت های شخصی و سایر اکانت ها کمتر با ریپلای دایرکت مواجه می شوند در حالی که پیج های بیزینسی و شرکتی روزانه با صدها ریپلای دایرکت و واکنش کاربران مواجه می شوند. در واقع ریپلای در دایرکت اینستاگرام تاثیر بسیاری را در فروش و حتی ارتباط بین فروشندگان و خریدارن ایفا می کند.

دیگر خدمات ما : خرید فالوور واقعی آپارات

علت اهمیت ریپلای در دایرکت اینستاگرام در چیست؟

معمولا افرادی که دارای پیج های بیزینسی هستند با تاثیر مثبت ریپلای در دایرکت اینستاگرام آشنا هستند و همچنین خوب می دانند که این قابلیت اینستاگرام کار بسیار دشوار بوده و زمان بسیاری را از آن خود می کند. اما اگر شما نیز همچون سایر بیزینس های بزرگ به دنبال استفاده از قابلیت ریپلای اینستاگرام هستید می دانید که مزایای بسیاری را به دنبال دارد و می تواند برای کسب و کار شما و همچنین وقت شما موثر واقع شود. در ادامه به دلایل اهمیت ریپلای سریع در دایرکت اینستاگرام اشاره می نماییم با مجیک فالوور همراه باشید.

بهینه سازی وقت : مهم ترین دلیل استفاده از قابلیت ریپلای در دایرکت اینستاگرام بهینه سازی در زمان است ، شما می دانید که پاسخ دادن به تمامی دایرکت ها که معمولا نیز سوالات یکسانی را می پرسند بسیار زمان بر است به همین علت می توانید از تکنیک ریپلای سریع اینستاگرام نیز استفاده نمایید.

ایجاد پیام منسجم : همان گونه که می دانید پاسخ دادن به دایرکت بیزنسی توسط تیم یا اعضای دیگر می تواند زمانبر باشد. اعضای تیم با استفاده از این روش دیگر نیازی نیست که مجددا پیام را تایپ نمایند و ارسال کنند بنابراین سرعت و کیفیت پاسخگویی به کاربران افزایش خواهد یافت.

رسیدن به محبوبیت : همه ما می دانیم که در پیج های بیزنسی ریپلای اینستاگرام تا چه اندازه در فروش موثر می باشد. در بین پیام هایی که در دایرکت دریافت می شود معمولا درصد بالایی از افراد خریداران محصولات و خدمات خواهند بود بنابراین فعال کردن ریپلای در دایرکت و در نهایت پاسخگو بودن به این پیام ها می تواند فروش شما را افزایش دهد و محبوبیت شما را دوچندان کند.

فعال کردن ریپلای در دایرکت

آموزش فعال کردن ریپلای در دایرکت اینستاگرام

ممکن است به دلیل عدم بروز رسانی نسخه اینستاگرام پیام های دایرکت برخی از پیج ها برایشان نمایش داده نشود، از همین رو با بروز رسانی آن به راحتی از این قابلیت بهره مند خواهند بود. شما با فعال کردن ریپلای در دایرکت اینستاگرام می توانید به راحتی پیام های موردن خود را ریپلای کنید و برای یادگیری این ترفند از روش زیر استفاده نمایید؛

در وبسایت مجیک فالوور کلی خدمات اینستاگرام موجود میباشد یکی از محبوب ترین خدمات ما خرید فالوور ارزان اینستاگرام است.

فعال کردن ریپلای در دایرکت اینستاگرام

برای فعال کردن قابلیت ریپلای در دایرکت اینستاگرام در قدم نخست باید وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید.

• سپس گزینه تنظیمات یا همان Setting را انتخاب کنید.

• بر روی گزینه کمک یا همان Help و سپس گزینه Report a problem را لمس کنید.

• در نهایت نیز گزینه آخر Report a problem را انتخاب نمایید.

• سپس باید متن زیر را کپی کنید تا در مرحله بعدی از آن استفاده کنید:
Hello Unfortunately , I can not reply to Harrow’s message directly . Thank you for checking and solving the problem . thank you

• دست خود را بر روی کادر موردنظر نگه داشته و متنی که از بالا کپی کرده اید در آن جایگزین یا همان Paste کنید.

• در نهایت با زدن گزینه Submit می توانید قابلیت ریپلای در دایرکت اینستاگرام را فعال کنید.

 

فعال کردن ریپلای در دایرکت

فعال کردن ریپلای در دایرکت

نحوه ریپلای دایرکت در اینستاگرام

برای استفاده از قابلیت دایرکت اینستاگرام همان گونه که کمی قبل تر نیز اشاره نموده ایم باید نسخه اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید. برای اینکار می توانید از اپ استور و یا گوگل پلی استفاده کنید. با وارد شدن به اینستاگرام روی پرفایل خود بزنید و سه خط بالای صفحه را انتخاب کنید. سپس نیز بر روی گزینه Setting کلیک کنید و گزینه Update messaging را لمس کنید و در نهایت نیز با ظاهر شدن کادری را بر روی صفحه گزینه Update را انتخاب کنید.

ریپلای دایرکت اینستاگرام همواره برای کسب و کار های بزرگ و کوچک مزایای بسیاری را به همراه دارد که یکی از آن ها امکان پاسخگویی سریع به نیاز و درخواست خریداران و کاربران است . معمولا فروشنده و دارندگان خدمات در اینستاگرام با مشکل داشتن دایرکت بسیار در اینستاگرام مواجه هستند که برای برطرف نمودن این مشکل می توانند از روش ریپلای سریع دایرکت اینستاگرام استفاده کنید. ما حتی در پیج های شخصی و غیر کاری خود با ریپلای فالوورهای خود هستیم که سبب ایجاد مکالمه و شکل گیری ارتباط نیز خواهد شد.

سخن آخر

هر کسب و کاری برای جذب فالوورهای بالا از ترفند های بسیاری نظیر خرید فالوور واقعی و حتی خرید ویوی پست و استوری استفاده می کند که این روزها رواج بسیاری پیدا کرده اند و مزایای بسیاری را برای کسب و کارها به ارمغان می آورند. در حالی که روشی دیگر نظیر ریپلای دایرکت اینستاگرام می تواند فروش بالا و محبوبیت بسیاری را به ارمغان بیاورد.
با استفاده از ریپلای اینستاگرام شما به مخاطبان و کاربران خود ثابت خواهید کرد که به آن ها احترام می گذارید و برای سوال و خواسته هایشان ارزش قائل هستید در نتیجه فروش شما بی شک افزایش خواهد یافت . حتی در برخی مواقع با ریپلای استوری از جانب فالوورهای پیجتان از سلیقه و حتی خواسته هایشان مطلع خواهید شد و به راحتی می¬توانید با ارائه خدمات و محصولات مورد علاقه آن ها به سود بالا و موفقیت بسیاری دست پیدا کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید