آموزش تغییر دادن تم اینستاگرام + پس زمینه و تم دایرکت

آموزش تغییر دادن تم اینستاگرام

بی شک شما هم در زمره افرادی هستید که در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت داشته و از تم اینستاگرام و پس زمینه آن خسته شده و می خواهید تم اینستاگرام خود را تغییر دهید. در واقع می توان گفت تم های جذاب بسیاری وجود دارند که می توانید از هر کدام که مایل هستید استفاده کنید. ایجاد تنوع نمک زندگی است و شما می توانید این تغییر را در اینستاگرام خود نیز ایجاد نمایید.
در گذشته شما تنها می توانستید حالت تاریک را در اینستاگرام خود ایجاد نمایید و ظاهر اینستاگرامی خود را تغییر دهید. در این مقاله از Magicfollower با ما همراه باشید تا به بررسی این قابلیت فوق العاده زیبای اینستاگرام بپردازیم.

بروزرسانی کردن اینستاگرام برای تغییر دادن تم اینستاگرام

قطعا می دانید که برای اجرای تم های اینستاگرام باید در قدم نخست، اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید تا ورژن با کیفیت تری در گوشی موبایل شما ذخیره شود. برای اینکار روی آیکون پروفایل خود که در سمت راست اینستاگرام قرار دارد کلیک کنید و به بخش تنظیمات اینستاگرام وارد شوید. سپس بر روی گزینه Update messaging کلیک کنید، لیستی از تنظیمات جدید در گوشی موبایل شما ایجاد خواهد شد و در ادامه بر روی گزینه Update کلیک کنید تا فرایند بروزرسانی کامل شود.

پس از بروزرسانی شدن اپلیکیشن اینستاگرام، پیامی خطاب به پایان فرایند بروزرسانی دریافت خواهید نمود. پس از اتمام این فرایند آیکون دایرکت اینستاگرام جایگزین آیکون پیام رسان فیسبوک خواهد شد و شما می توانید تم های چت در مکالمات خود را در اینستاگرام تعویض نمایید.

آموزش تغییر دادن تم اینستاگرام

نحوه تعویض تم دایرکت اینستاگرام

پس از انجام مراحل قبلی حالا شما به تم دایرکت دسترسی پیدا کرده اید، می توانید دایرکت های خود را شخصی سازی کنید. برای شخصی سازی دایرکت های اینستاگرام خود با تم های مخصوص و در دسترس باید طبق مراحل ذیل عمل نمایید.

در قدم اول وارد نرم افزار اینستاگرام شوید و بر روی گزینه دایرکت که در بالای صفحه سمت راست/چپ بسته به زبان اینستاگرام خود مشاهده می نمایید کلیک کنید. سپس مکالمه ای که قصد تعویض تم آن را دارید برگزینید . در گوشی اندروید بر روی گزینه نام پروفایل و در سیستم عامل ios بر روی گزینه info کلیک کنید که در بالای صفحه در کنار پنجره مکالمه قرار دارد.

پس از انجام این مراحل شما شاهد تنطیمات نام خواهید بود و می توانید طرح پس زمینه گوشی موبایل خو را تغییر دهید. شما می تواند تم دلخواه خود را در بخش تم ها انتخاب نمایید. اگر تمایلی به انتخاب تم ندارید و تنها مشتاق به عوض کردن رنگ هستید باید وارد بخش colors and grandlists شوید.

روش های برطرف نمودن عدم کار کردن تم دایرکت اینستاگرام

احتمالا بعد از انجام این فرایند با مشکل عدم کار نکردن تم دایرکت مواجه شده اید. برای این کار روش های مختلفی وجود دارد، نظیر بروزرسانی کردن اینستاگرام خود و ارتقای آن به ورژن بالاتر که در ابتدا نیز به آن اشاره نموده ایم.

1. پاک کردن حافظه کش اینستاگرام ( اندروید) : فایل های حافظه پنهان اینستاگرام در برخی مواقع سبب سوء عملکرد نرم افزار خواهند شد، از همین رو مشکلاتی برای اینستاگرام شما ایجاد خواهد شد. در صورتی که پس از بروزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام خود، نتیجه خوبی دریافت ننموده اید، می توانید از این روش استفاده کرده و حافظه پنهان اینستاگرام خود را پاک نمایید و برای بار دوم اقدام به استفاده از تم های اینستاگرام کتید. برای اینکار می توانید طبق مراحل زیر اقدام نمایید؛

در قدم نخست به بخش تنظیمات رفته و سپس روی گزینه ی Apps & Notification کلیک کنید. در قسمت بعد شما با زدن روی گزینه مشاهده همه موارد یا همان See All Apps اینستاگرام خود در لیست صفحه مشاهده خواهید بود. پس از پیدا کردن اینستاگرام خود با کلیک بر روی Storage & Cache و سپس گزینه ی Clear Cach تمامی حافظه پنها یا همان کش را پاک خواهید نمود.

2. ری استارت یا Restat دستگاه : به طور حتم با انجام مراحل بالا دیگر شاهد رخ دادن چنین مشکلی برای بار دیگر نخواهید بود، اما در صورت مشاهده مکرر باید دستگاه خود را ری استارت نمایید. ساده ترین راه حل برای برطرف نمودن عدم کار نکردن تم اینستاگرام ری استارت کردن است، برای برخی از مشکلاتی که برای اپلیکیشن ها و یا گوشی موبایل ایجاد می¬شود این فرایند نتیجه مثبتی را به دنبال دارد.

3. خروج از حساب کاربری : بسیار نادر است که با انجام مراحل بالا شما برای بار دیگر با این مشکل مواجه شوید و به طور کلی برطرف خواهد شد، اما ممکن است آخرین راه موجود برای رهایی از این مشکل خروج از حساب کاربری باشد! باید برای رفع قطعی عدم کار کردن تم دایرکت اینستاگرام از حساب کاربری فعلی خود خارج شوید. برای اینکار در قدم نخست وارد اپلیکیشن گوشی موبایل خود شوید، سپس روی آیکون پروفایل خود در پایین صفحه کلیک نمایید با انجام این کار شما شاهد منوی از فرایندها هستید و با کلیک بر روی تنطیمات یا همان Setting گزینه log out را مشاهده خواهید نمود که این گزینه برای خروج از حساب کاربری به شما کمک خواهد کرد. اما قبل از آن توصیه می شود اطلاعات ورود به سیستم خود را در دستگاه ، بر روی Remember که در پاپ آپ دستگاه شما نمایش داده خواهد شد، کلیک کنید ، تا اطلاعات را داشته باشید، در مرحله آخر هم با زدن گزینه log out از حساب کاربری خود خارج شوید.

آموزش تغییر دادن تم اینستاگرام

سخن پایانی

بی شک در این محتوا دانستید که آموزش تغییر دادن تم اینستاگرام به دنبال آپدیت نمودن اپلیکیشن برای تمامی افراد امکان پذیر است. عوض نمودن رنگ و طرح فضای درونی اپلیکیشن می تواند سبب تجدید قوای شما شود، ما در این بخش سعی بر این داشتیم تا شما را با ترفندهای عوض کردن تم فضای داخلی و راه های حال از بین بردن عدم کار کردن تم دایرکت اینستاگرام آشنا کنیم.
اینستاگرام این اپلیکیشن محبوب و پر کاربرد قابلیت های بسیاری را شامل می شود که کاربران به راحتی می توانند از آن ها استفاده کنند. از همین رو توانسته است نسبت به سایر اپلیکیشن های پرکاربرد در فضای مجازی در بین کاربران درصد رضایت بالاتری را دریافت نماید و حتی از تیک تاک که در زمره برنامه های محبوب در بین کاربران است پیشی بگیرد.

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید