آموزش بازیابی و تغییر نام کاربری اینستاگرام

instagramuser

درست از آنجایی‌که نام کاربری اینستاگرام به‌عنوان یک معرف شخصیت صاحب اکانت در این فضای مجازی انتخاب شد، انتخاب نام مناسب برای کاربران بسیار اهمیت پیدا کرد. نام کاربری در طول ساخت اکانت اینستاگرام از شما بسیار سوال می‌گردد. قبل از اینکه بریم سراغ آموزش اگر به کامنت نیاز داشتید میتوانید به صفحه خرید کامنت اینستاگرام مراجعه کنید.

کاربران بسیاری به‌منظور بهتر دیده شدن اکانت خود در این فضای مجازی به‌دنبال روش‌هایی فوق‌العاده برای تغییر نام کاربری اینستاگرام و ویرایش پروفایل خود هستند اگر شما هم به‌ دنبال آموزش بازیابی و تغییر نام کاربری اینستاگرام خود هستید با وبلاگ مجیک فالوور همراه باشید.

نحوه تغییر نام کاربری در اینستاگرام

قبل‌ از هرچیزی باید بدانید اصلاً نام کاربری چیست؟ نام کاربری درواقع همان نامی است که تمامی افراد فعال در فضای مجازی با استفاده از آن می‌توانند شما را پیدا نمایند و با شما در ارتباط باشند به‌عبارت‌دیگر نام کاربری همان اسمی است که در کنار عکس پروفایل شما برای شما و سایر کاربران به نمایش گذاشته خواهد شد.

آموزش بازیابی و تغییر نام کاربری اینستاگرام

آموزش بازیابی و تغییر نام کاربری اینستاگرام

در صورتی ‌که تمایل به تعویض نام کاربری خود در اینستاگرام دارید می‌توانید با روشی بسیار ساده این کار را انجام دهید. برای عوض کردن نام کاربری در اینستاگرام شما تنها کافی‌ است چند قدم ساده بردارید؛

در قدم نخست وارد اپلیکیشن اینستاگرام خود شده و روی تصویر پروفایل خود که در قسمت پایین صفحه در سمت راست و یا در سمت چپ در صورت فارسی بودن زبان اپلیکیشن وجود دارد ضربه بزنید. صفحه مرتبط با مشخصات کاربری شما و تمامی پست ‌هایی که به اشتراک گذاشته‌ اید روبه‌روی شما به نمایش گذاشته خواهد، شد در قسمت بالای صفحه پس‌از قسمت مشخصات شما شاهد کادر سفیدرنگ مستطیل‌ شکل هستید که در آن کلمه ویرایش نمایه نوشته شده‌است بر روی این گزینه ضربه بزنید تا دسترسی آسانی به صفحه‌ی اطلاعات خود در پروفایل داشته باشید.

درعین‌حال می‌توانید از تمامی اطلاعاتی را که در این صفحه از گذشته وارد نموده‌اید تغییر دهید در قسمت بالای صفحه پس از عکس پروفایل شما دو کادر وجود دارد که اولی مربوط به نامی است که پروفایل تان از آن طریق به نمایش گذاشته می‌شود و کادر دوم مربوط به آیدی یا همان یوزرنیم شماست شما برای عوض کردن اسم پیج خود روی کادر دوم ضربه بزنید تا نام کاربری موردنظر خود را به ‌راحتی تعویض نمایید.

سوالی که در این‌جا برای بیشتر کاربران فعال در اینستاگرام ایجاد می‌شود این است که نام کاربری اینستاگرام خود را چگونه وارد کنیم ؟  برای تغییر در نام کاربری اینستاگرام روی کادر دوم ضربه بزنید، البته لازم به ذکر است محدودیت تغییر نام در اینستاگرام وجود دارد که شما نباید توسط کاربر دیگری آیدی خود را انتخاب نمایید درصورتی‌که نام کاربری شما توسط اینستاگرام تایید شد می‌توانید با کلیک بر روی گزینه تغییر نام کاربری اینستاگرام خود را به اتمام برسانید.

آموزش تغییر نام کاربری اینستاگرام در وب ‌سایت

یکی از سوالات پرتکرار که بسیار به گوشمان می‌رسد این است که آیا ممکن است نام کاربری اینستاگرام را در وب تغییر دهیم؟ بله!

 اگر از نسخه تحت وب اینستاگرام استفاده می‌کنید و قصد تغییر نام کاربری اینستاگرام خود را دارید جالب است بدانید تغییر نام کاربری در وب دقیقاً مشابه به نسخه اپلیکیشن عمل می‌کند. در قدم نخست وارد وب‌سایت اینستاگرام شده و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد اکانت خود شوید. در روی قسمت تصویر پروفایل خود که در قسمت سمت راست ‌بالای صفحه مشاهده می‌کنید بر روی گزینه ویرایش نمایه کلیک نمایید در قسمت نام کاربری سعی برای عوض کردن نام کاربری اکانت اینستاگرامی خود داشته باشید پس‌از انجام این مراحل بر روی گزینه Submit که در پایین صفحه درون کادر آبی ‌رنگ به نمایش گذاشته می‌شود کلیک نمایید.

در صورت فراموش کردن نام کاربری اینستاگرام چه کنیم؟

آیا اگر نام کاربری اینستاگرام خود را فراموش کرده باشیم، می‌توانیم وارد اپلیکیشن اینستاگرام خود شویم؟ بله ! اما باید بدانید در صورت فراموش کردن نام کاربری نمی‌توانید به حساب اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. برای این کار باید در صفحه اینستاگرامی خود به ‌جای وارد کردن نام کاربری و روی گزینه ایمیل یا شماره تماس کلیک نمایید و با وارد کردن آدرس ایمیل و شماره ‌تلفن خود گزینه ثبت را انتخاب کنید . اگر پسورد خود را فراموش کرده‌اید نگران نباشید چرا که اینستاگرام برای شما پیامک یا ایمیلی را ارسال می‌کند که با استفاده از یک کد یکبار مصرف می‌توانید به حساب کاربری خود در اینستاگرام وارد شوید.

 اما توصیه می‌شود برای عدم فراموش کردن نام کاربری اینستاگرام آن را در گوشی موبایل و یا حتی بر روی یک کاغذ کوچکی یادداشت نمایید تا دیگر با چنین مشکلی مواجه نشوید.

آموزش بازیابی و تغییر نام کاربری اینستاگرام

روبرو شدن با محدودیت تغییر نام کاربری در اینستاگرام

احتمالاً در هنگام تعویض تغییر نام کاربری اینستاگرام با محدودیت تغییر نام در اینستاگرام مواجه شده‌اید . اینستاگرام برای جلوگیری از کلاهبرداری و انتشار اطلاعات اشتباه توسط کاربران و افراد سودجو امکان بازیابی نام کاربری اینستاگرام را به دو بار در ماه محدود کرده‌است. اما نگران نباشید در شرایطی که شما نام کاربری اینستاگرام خود را فراموش کرده باشید و با محدودیت تغییر نام در اینستاگرام مواجه شده باشید می‌توانید اکانت خود را تا ۲۴ ساعت غیرفعال کرده و سپس با وارد کردن نام حساب اینستاگرام خود مجدداً وارد اینستاگرام شوید اما قبل از آن باید نام کاربری خود را تغییر داده باشید. و برای دور زدن محدودیت تغییر نام اینستاگرام از ترفند غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام استفاده کنید.

برای این کار وارد مرورگر وب اینستاگرام شوید بر روی گزینه ویرایش نمایه کلیک کرده و سپس بر روی گزینه temporarily disable my account ضربه بزنید. در این بخش شما باید دلیل غیرفعال کردن اکانت تا خود را انتخاب کنید سپس به مدت ۲۴ ساعت ثبت نموده و دوباره اکانت خود را فعال کنید و وارد کردن حساب کاربری خود مطمئن شوید که نام کاربری جدیدی که انتخاب می‌کنید حتما به‌خاطر بسپارید چراکه در صورت مواجه شدن دوباره با این مشکل شما نیازمند تکرار تمامی این مراحل برای بار دیگر هستید.

سخن پایانی

علت تغییر نام کاربری در اینستاگرام ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد اما یکی از آن‌ها فراموش کردن نام کاربری است. شما به‌ محض این‌که نام کاربری اینستاگرام خود را فراموش کرده باشید می‌توانید با وارد شدن به حساب کاربری و انتخاب گزینه آدرس ایمیل و یا شماره‌تلفن به اینستاگرام این اجازه را بدهید تا پسورد شما را به آدرس ایمیل و یا شماره‌تلفن شما ارسال نماید.

اما جالب است بدانید اینستاگرام در کنار تمامی محدودیت‌هایی که دارد فضایی بسیار عالی برای رشد و توسعه تمامی کسب‌وکارها محسوب می‌شود، نام کاربری در واقع در فضای مجازی می‌تواند معرف شخصیت افراد باشد و هر کاربری در اینستاگرام با استفاده از نام کاربری خود به شهرت دست پیدا خواهد نمود. ما در این قسمت از مجیک فالوور شما را با آموزش بازیابی و تغییر نام کاربری اینستاگرام آشنا نموده‌ایم در صورت تمایل می‌توانید در وب‌ سایت ما سایر ترفندهای شگفت‌انگیز اینستاگرام را مشاهده نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید