ترفندهای مهم برای افزایش سیو پست در اینستاگرام

افزایش سیو پست در اینستاگرام

آیا تا به‌ حال کسی به شما گفته ‌است که سیو پست در اینستاگرام بسیار حائز اهمیت است؟ تقریباً تمامی افراد جامعه به ‌صورت مستقیم و غیرمستقیم از بیزینس‌های آنلاین استفاده می‌کنند. طبق الگوریتم‌های اینستاگرام محبوب‌ترین الگوریتم اینستاگرام بررسی آمار سیو پست ها است در واقع آمار سیو پست ها ، بیشتر از آمار لایک ارزش دارد؛ چراکه بر طبق الگوریتم های اینستاگرام سیو هر پست نشان‌دهنده ارزش و پسندیده شدن آن پست توسط اکثر کاربران است.

با مجیک فالوور همراه باشید تا به بررسی ترفندهای کاربردی برای افزایش سیو پست در اینستاگرام آشنا شویم. در مرحله اول برای پیشرفت در صفحه اینستاگرام داشتن تعداد بالای فالوور است، هرچه افزایش فالوور شما در روندبهتری صورت گیرد افزایش درآمد شما را در پی خواهد داشت از بهترین و مؤثرترین راهکارها برای افزایش فالوور قرارگیری در اکسپلور اینستاگرام است.

افزایش سیو پست در اینستاگرام

ترفندهای افزایش سیو پست در اینستاگرام

احتمالاً شما هم در زمره کسانی قرار دارید ، که علاقه‌مند به قرارگیری پست‌های پیج خود در اکسپلور اینستاگرام هستند . بی‌شک سرعت حرکت بیزینس اینستاگرام به سمت پیشرفت با این روش‌ها افزایش پیدا خواهد نمود ، مؤثرترین راهکارهای افزایش سایز و پست در اینستاگرام عبارت‌اند از موارد زیر که می‌توانید از آن‌ها برای قرارگیری در اکسپلور اینستاگرام و برای افزایش سیو پست و درنتیجه در قرارگیری اکسپلور اینستاگرام استفاده کنید؛

1. شناسایی مخاطبان خود

از مهم‌ترین مواردی که در روند افزایش ضعیف پست در اینستاگرام تاثیر دارد، شناختن کاربران خود کسب ‌وکارتان می‌باشد درواقع هرچه محتوای پیج شما برای کاربران بیشتری مورد پسند واقع شود، احتمال سیو کردن پست شما از جانب آن‌ها افزایش خواهد نمود و شما به‌راحتی می‌توانید پیشرفت پیج خود را در پیش داشته باشید.

2. انتشار محتواهای جذاب و جدید

احتمالاً می‌دانید که تولید محتوای اختصاصی نقش فوق‌العاده‌ای در افزایش سیو پست در اینستاگرام دارد. انتشار محتوا در طرح ‌های مختلف و جذاب به‌راحتی می‌تواند ذهنیت بصری مخاطبان را تحریک کند . در واقع این حس را در کاربران به وجود می‌آورد که این محتوا را نمی‌توانند در پیج های دیگر یافت نمایند، ازهمین ‌رو برای این‌که پست شما را از دست ندهند اقدام به ذخیره کردن آن خواهند نمود. در صورتی ‌که محتوای پیج شما جدید نباشد فالوور های شما همان عکس و یا ویدئو را در پیج های دیگر نیز مشاهده خواهند نمود ازهمین ‌رو دلیل شگفت‌آوری برای سیو کردن آن‌ها نخواهند داشت.

3. از محتوای ویدئویی استفاده کنید

لازمه ایجاد دیدگاه بصری فوق ‌العاده در ذهن کاربران استفاده از ویدئو برای پست گذاشتن در اینستاگرام است . این ترفند به‌راحتی می‌تواند باعث افزایش سیو پست‌ها در پیج اینستاگرام شما شود. احتمالاً می‌دانید که گرفتن اسکرین شات از ویدئو غیرممکن است، از همین ‌رو کاربران به‌جای گرفتن اسکرین شات از صفحه سعی بر سیو کردن آن ویدئو دارند.

4. انتشار محتواهای با ارزش

انتشار محتوای قابل ذخیره یکی از عوامل مهم در افزایش ضعیف و پست در صفحه اینستاگرام است. در صورتی‌که عکس یا ویدئوهایی را که در پیج خودتان منتشر کرده‌اید بارها توسط کاربران دیده شود، به‌راحتی می‌تواند تاثیر بسزایی بر روی افزایش بازدید پیج شما داشته باشد. از همین ‌رو افراد سعی به سیو کردن آن محتواها خواهند داشت؛ لیست سایت‌های دانلود فیلم، لیست معرفی زیباترین جاذبه‌های توریستی شهر ها و …. از این قبیل موارد به‌راحتی می‌توانند افزایش سیو پست اینستاگرامی شما را تضمین کنند.

5. انتشار پست‌های آموزشی بهترین روش برای افزایش سیو پست در اینستاگرام

درصورتی‌که دارای کسب‌وکارهایی هستید ، به‌راحتی می‌توانید به مخاطبان خود آموزش دهید از این توانایی دریغ نکنیم درصورتی‌که توانایی انتشار محتوای آموزشی را دارید می‌توانید با گرفتن ویدئوهای آموزشی و ادیت کردن آن‌ها و سپس انتشار در صفحه اینستاگرام خود سبب افزایش سیو و پست‌های اینستاگرام خود شوید. درواقع کاربران سعی در ذخیره کردن آن پست داشته تا در صورت نیاز به‌راحتی بتوانند به آن دسترسی داشته باشند، به‌طور مثال شما می‌توانید از پست‌هایی همچون ترفندهای افزایش بازدید پست در اینستاگرام ترفندهای افزایش لایک در اینستاگرام ترفندهای تغییر رنگ و فونت متن در استوری اینستاگرام و از این قبیل موارد استفاده کنید.

6. تجربیات و ایده‌های خود را به اشتراک بگذارید

صفحه اینستاگرام بهترین مکان برای اشتراک‌گذاری تجربیات و ایده‌های جالب است. افراد همواره به‌دنبال ترفندهای جدید در زندگی خود هستند، ازهمین‌رو شما می‌توانید با اشتراک‌گذاری تجربیات و ترفندهای مناسب در صفحه اینستاگرامی خود سبب افزایش سیو پست‌ها شوید همچنین به‌طور مثال می‌توانید در صورت سفر کردن به مناطق دیگر با اشتراک‌گذاری جاهای دیدنی و اطلاعاتی که از آن منطقه به دست می‌آورید و فالوور های خود را تشویق به سیو کردن پست‌های خود کنید.

7. انتشار محتواهای الهام ‌بخش 

می‌توانید از محتواهای الهام‌بخش و تاثیرگذار بر روی کاربران استفاده کنید تا بتوانید بر روی افزایش پست اینستاگرام خود تاثیر بگذارید.

8. تولید محتوا با توجه به هدف پیج

شما باید بدانید که محتوایی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌کنید ، حتما باید با توجه به اهداف و ترفندهای پیج خود پیج تان باشد. در صورت عدم انتشار پست‌های متناسب با اهداف و فعالیت‌های خود در کسب‌وکار شما موفق مورد تشویق کاربران به سیوکردن پست‌های اینستاگرامی خود نخواهید شد.

9. یادآوری کردن سهولت در دسترس مجدد در صورت عدم سیو کردن پست

برخی از فالوورهای شما قابلیت سیو در اینستاگرام را ندانند و با روش‌های آن آشنایی نداشته باشند. شما باید به آن‌ها بگویید در صورت عدم سیو کردن محتواهای پست اینستاگرامی شما نمی‌توانند دیگر دسترسی به پیج شما داشته باشند. یکی از الگوریتم‌های جدید اینستاگرام این است که درصورتی‌که کاربران شما محتوای پیج شما را سیو نکنند یعنی تمایلی به تماشا کردن و دنبال کردن پیج شما ندارند؛ ازهمین‌رو اینستاگرام سعی بر این دارد که دیگر پست‌های به اشتراک گذاشته شده توسط شما را برای کاربران به نمایش ندهد.

افزایش سیو پست در اینستاگرام

سخن پایانی

احتمالاً می‌دانید که برای قرارگیری در اکسپلور اینستاگرام علاوه‌بر تعداد بالای لایک ، کامنت‌ها و فالوورها مورد مهم‌تر نیز وجود دارد که آن سیو پست اینستاگرام توسط کاربران است. هرچه روند سیو پست‌های صفحه اینستاگرام شما بالاتر باشد و قرارگیری در اکسپلور برای شما ممکن‌تر خواهد بود. شما می‌توانید برای قرارگیری در اکسپلور و افزایش سیو پست در اینستاگرام خود از روش‌هایی که کمی قبل‌تر به شما معرفی کرده‌ایم استفاده کنید. شما به ‌راحتی می‌توانید با استفاده از آن‌ها علاوه ‌بر قرارگیری در اکسپلور به فروش بالا نیز دست پیدا کنید یادتان باشد سیو پست در اینستاگرام تاثیر بسزایی در محبوب شدن صفحه اینستاگرامی و کسب‌وکار شما دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید