راهکار های خروج از شادوبن اینستاگرام

راهکار های خروج از شادوبن اینستاگرام

شادوبن اینستاگرام از سال‌ های گذشته تا کنون در توئیتر وجود داشته، توییتر اعلام کرده بود که توییت ‌های توهین‌ آمیز را از روی سیستم ‌عامل خود فیلتر خواهد کرد شد و این قانون در اینستاگرام نیز صورت می‌گیرد و ممکن است یک کاربر شادوبن شود اما اینستاگرام اطلاع ‌رسانی نمی‌کند. اینستاگرام پست ‌های شما را از کاربرانی که شما را دنبال نمی‌کند پنهان می‌کند که در واقع مانع در رشد حساب شما و جذب بیشتر دنبال کننده خواهد شد شادوبن چیست؟ راهکار های خروج از شادوبن اینستاگرام چگونه است؟ با مجیک فالوور همراه باشید.

شادوبن اینستاگرام چیست؟

در واقع شادوبن به حالتی گفته می‌شود که به واسطه آن بر طبق سیاست ‌های از پیش ‌تعیین‌ شده مانع رشد و افزایش بازدید صفحه ‌ای در اینستاگرام می‌شود و نهایتاً پیج افرادی که از قوانین اینستاگرام استفاده ننموده و به نوعی آن ‌ها را نادیده گرفته ‌اند محدود و یا در مواقعی مسدود می‌شود. اولین ‌بار مسئله شادوبن برای یک عکاس مطرح ‌شده بود این فرد گزارش کرد که پست‌ های او مانند گذشته در بخش هشتگ ها نمایش داده نمی‌شوند و یا الگوریتم‌ های گوگل محدودیتی را برای او به وجود آورده‌اند. در واقع شادوبن در اینستاگرام چالشی است که اخیراً بسیاری از پیج ها با فالوور های بالا درگیر آن هستند، این مسئله سبب شده است که کاربرانی که از طریق هشتگ ها پست ‌های شما را مشاهده و دنبال می‌کردند دیگر نمی‌توانند پست ‌های شما را دنبال کنند. همچنین برای خرید ممبر کانال تلگرام میتوانید به صفحه خرید ممبر تلگرام مراجعه کرده و سفارشتون رو ثبت کنید.

الگوریتم ‌های پنهان اینستاگرام در سال 2022

با آخرین تغییراتی که اینستاگرام در الگوریتم ‌های خود ایجاد کرده روزانه بدون هیچ اطلاعات قبلی کاربر برخی از پست افراد را محدود می‌کند یا هشتگ ها یا در تا در هشتگ ها و فیلد های دنبال کننده ظاهر نشوند تنها راهی که افراد می‌توانند پست ‌های شما را مشاهده کنند تنها زمانی است که پوست شما در بخش اکسپلور منتشر شود.

علل ایجاد شادوبن اینستاگرام چیست؟

• استفاده از نرم ‌افزار ها و یا ربات ‌هایی که سبب افزایش فالوور می‌شوند
• استفاده از هشتگ گذاری های تکراری
• استفاده از هشتگ ‌های ممنوع و یا نا مرتبط با محتوا ی صفحه شما
• فالو، آنفالو کردن و لایک و کامنت گذاشتن بیش ‌از حد مجاز اینستاگرام در بازه زمانی بیست و چهار ساعت
• انتشار محتوا های خشونت ‌آمیز در صفحه اینستاگرامی
• گزارش ریپورت شدن توسط کاربران اینستاگرام؛ از آنجایی‌که اهمیت فوق ‌العاده‌ای نیز اینستاگرام به آرامش کاربران اهمیت بسیاری می‌دهد، از همین ‌رو در صورتی ‌که آن‌ ها پیج شما را ریپورت کنند و با بیشتر شدن تعداد این نوع ریپورت ها پیج شما شاد و بند خواهد شد.
• ارسال دایرکت های زیاد به کاربران
• تگ و منشن کردن افراد زیاد
• استفاده از ربات

نکات مهم در شادوبن اینستاگرام

شما در هر ساعت محدودیت خاصی در زمینه لایک کردن و پست ‌های سایر کاربران به‌ ویژه فالووینگ ‌های خود را دارید. برخی پیج های بزرگ از ربات ‌ها برای لایک کردن پست ‌های دیگران استفاده می‌کنند. دقت داشته باشید تعداد لایک ها در هر ساعت از شبانه‌ روز چیزی حدود سیصد و پنجاه تا می‌باشد در صورتی‌که ربات های پیج شما بیشتر از این تعداد پست‌ های سایر پیج ها را لایک کنند، پیج اینستاگرام شما در معرض شادوبن قرار خواهد گرفت.

چگونه از حالت شادوبن خارج شویم؟

باید بدانیم برای این‌ که حساب کاربری شما به حالت عادی خود برگردد و از شادوبن اینستاگرام خارج شود در قدم نخست باید چند مورد را جهت رفع شادوبن اینستاگرام بررسی کنید. همان‌ طور که کمی قبل ‌تر ذکر نموده ‌ایم از اصلی ‌ترین دلایل شادوبن شدن در اینستاگرام استفاده از ربات ‌های افزایش فالوور است، در صورتی ‌که از ربات ‌های افزایش فالوور و سایر سرویس ‌های مشابه استفاده می‌کنید، بهتر است آن ‌ها را متوقف کرده و در صورت وجود اپلیکیشن را در اسرع وقت حذف نمایید.

برای خروج از حالت شادوبن اینستاگرام کافی است مرورگر موبایلتان را باز کنید و در اکانت اینستاگرام خود لاگین شوید، در قدم بعدی روی گزینه Edit Profile کلیک کرده و سپس گزینه Apps and Websites را انتخاب نمایید در قدم بعدی چنانچه در قسمت Active حساب متصل به ربات خود را مشاهده می‌کنید روی گزینه Remove کلیک کرده تا حساب مخرب شما حذف گردد شما به این راحتی می‌توانید از حالت شادوبن پیج اینستاگرام خود خارج شوید.

سایر راهکار های خروج از شادوبن اینستاگرام

• خارج کردن اکانت از حالت بیزینس به حالت شخصی
• یکی از مهم‌ ترین ایمیل زدن به اینستاگرام
• عدم فعالیت در مدت‌زمان کوتاه
• فعالیت‌های مفید

خروج از شادوبن اینستاگرام چه مدت تمام می‌ برد؟

پس ‌از اصلاح تمام مواردی که به آن‌ ها اشاره کرده ‌ایم حدود چهارده روز پس ‌از فرایند صفحه شما به حالت نرمال خود بر می‌گردد و از شادوبن اینستاگرام خارج خواهید شد. در این ‌حال باید بدانید چنانچه برای بار دوم قوانین اینستاگرام را جدی نگیرید مدت ‌زمان این محدودیت چند برابر خواهد شد و حتی ممکن است حساب کاربری شما در اینستاگرام برای همیشه مسدود شود.

از کجا بفهمیم پیج ما شادوبن اینستاگرام شده ‌است یا خیر؟

برای اطلاع از این وضعیت صفحه خود و آگاهی از این ‌که آیا در اینستاگرام شما شادوبن شده‌ است یا خیر؟ تنها نیاز است یکی از هشتگ ‌های پرکاربرد خود را که در بیشتر مواقع از آن استفاده می‌کنید، در بخش تگ اکسپلور جستجو کنید. باید ببینید آیا پست شما در قسمت نتایج آن هشتگ دیده می‌شود یا خیر! اگر شادوبن اینستاگرام رخ داده باشد نمی‌توانید پست خود را مشاهده کنید.
سرچ کردن نام کاربری اکانت با حساب کاربری دیگر؛ یکی از راهکار های خروج از شادوبن اینستاگرام این است که نام اکانت خود را حداقل با پنج اکانت دیگر که پیج شما را فالو ندارند سرچ کنید، در صورت عدم مشاهده آن باید بدانید که پیج شما شادوبن شده ‌است.

سخن آخر

اینستاگرام همواره در حال ایجاد ترفند ها و الگوریتم های جدید است تا بتواند برای کاربران خود امنیت را به ارمغان بیاورد، همان گونه که اشاره نموده ایم، شادوبن یکی دیگر از این الگوریتم ها برای کاربران است، در طی این فرایند پیج هایی که قوانین اینستاگرام را رعایت نکنند و سعی بر دور زدن آن ها داشته باشند، توسط اینستاگرام مخفی و نادیده گرفته می شوند و کاربران آن ها نیز نمی توانند پست های آن پیج را ببینند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید