آموزش دانلود استوری های هایلایت شده در اینستاگرام Instagram

دانلود استوری های هایلایت شده در اینستاگرام

اینستاگرام دارای قابلیت های بی نظیری است که افراد از یکایک آن ها بهره مند هستند. انتشار استوری، پست، لایک ، کامنت گذاری، دنبال کردن و… از جمله فرایند هایی است که میتوان در این اپلیکیشن انجام داد. از دیگر فعالیت هایی که در اینستاگرام صورت میگیرد فروش و خریداری محصولات و خدمات، کسب اطلاعات و اخبار از افراد از سراسر دنیا است. کسب و کارهای بسیاری در این پلتفرم درحال کسب درآمد هستند و توسط آن به شهرت و فروش بالایی رسیده اند.

در اینستاگرام بخشی با عنوان هایلایت یا Highlight وجود دارد که افراد علاقمندی ها و برخی از استوری های خود را در آن ذخیره سازی می نمایند. هایلایت اینستاگرام این ویژگی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا بتوانند از استوری های مهم و موردعلاقه سایر کاربران و کسب و کارها دیدن نمایند. هایلایت در بالای صفحه هر پیجی در اینستاگرام وجود دارد و به گونه ای راهی بای تعامل و نمایش کار هر کاربر است. با مجیک فالوور همراه باشید تا با هایلایت اینستاگرام بیشتر آشنا شوید.

هایلایت چیست ؟

هایلایت استوری به قابلیتی گفته میشود که به اینستاگرام و کاربران اجازه می دهد تا بتوانند استوری های خود را روی پروفایل نگه دارند و بعد از 24 ساعت، در بخش هایلایت ذخیره کرده و به مدت طولانی در حساب کاربری شان باقی بماند . هایلایت به سایر کاربران این امکان را میدهد تا از استوری های کسب و کارها و کاربران دیگر که در این بخش ذخیره شده اند دیدن نمایند. با باز کردن هایلایت می توانید استوری ها را همچون استوری معمولی مشاهده کنید، اما با تفاوت عدم دیدن بیننده های استوری در هایلایت. در واقع پس از گذشت 24 ساعت لیست بیننده ها قابل مشاهده نخواهد بود و فقط تعداد کسانی که استوری را اباز کرده اند مشخص است.

💎 ما در سایتمون تمامی خدمات اینستاگرام رو پوشش میدیم میتوانید از خدمات خرید لایک ارزان اینستاگرام و خرید بازدید اینستاگرام استفاده کنید.

نحوه اضافه کردن استوری به بخش هایلایت اینستاگرام

هایلایت استوری باتوجه به زبان اپلیکیشن شما می تواند در سمت راست یا چپ واقع شده باشد. برای اضافه نمودن استوری های خود به بخش هایلایت روی نماد برجسته هایلایت که در بالای اکانت خود مشاهده می نمایید ضربه بزنید. در قدم بعدی استوری مورد نظر را بخش هایلایت اضافه نمایید، حال شما می توانید استوری خود را در صفحه اکانت خود قرار خواهید داد و سایر کاربران می توانند استوری هایلایت شده شما را تماشا نمایند.

علت اهمیت استفاده از هایلایت استوری

• ایجاد استوری دائمی
• در دسترس قرار دادن محتوای پیج برای سایر کاربران جدید
• طبقه بندی محصولات و خدمات به صورت مرتب و ساختار یافته
• ایجاد بخشی با عنوان نظرات کاربران جهت ایجاد اطمینان بالای سایر کاربران
• ایجاد روندی جذاب در توسعه کسب و کارها
• و…

آموزش دانلود استوری های هایلایت شده در اینستاگرام

یکی از مزایای اینستاگرام امکان دانلود هایلایت ها در این پلتفرم است. برای دانلود هایلایت اینستاگرام روش های مختلفی وجود دارد، یکی از این روش ها دانلود به صورت ناشناس میباشد که در ادامه آن را بررسی می نماییم؛
یکی از بزرگ  ترین معایب اینستاگرام عدم مجاز بودن به دانلود مستقیم عکس و فیلم است، در واقع کاربران نمی¬توانند استوری یا عکس و فیلم را به صورت مستقیم دانلود نمایند. در این راستا به دنبال راهی برای دانلود استوری ها و عکس و فیلم ها هستند. خوشبختانه امروزه روش های بسیاری برای دانلود عکس و فیلم ها وجود دارد و کاربران بسیاری در اینستاگرام از این روش ها استفاده می نمایند. برای دانلود استوری های هایلایت شده افراد زیادی به دنبال راه حل هستند که ما در مجیک فالوور به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

آموزش دانلود استوری های هایلایت شده در اینستاگرام

برای دانلود استوری های هایلایت شده در اینستاگرام ( اکانت دیگران ) روش دانلود مستقیمی وجود ندارد و باید از سایر روش ها همچون اپلیکیشن ها و یا سایت های دیگر استفاده نمود.

آموزش دانلود استوری های هایلایت شده در اینستاگرام توسط سایت

همان گونه که گفته شده روش های مختلفی برای دانلود استوری های هایلایت شده در اینستاگرام وجود دارند، یکی از این روش ها دانلود استوری در سایت igrab می باشد که روش دانلود را از طریق این روش را بررسی می نماییم؛
در قدم نخست به پیج مورد نظر وارد شوید و هایلایتی که تمایل به دانلود آن دارید را انتخاب کنید. سپس بر روی سه نقطه در بالای صفحه ضربه بزنید و سپس روی Copy link بزنید. در قدم بعدی سایت ذکر شده را باز کرده و آدرسی که از استوری هایلایت شده کپی کرده اید در کادر به جای ID قرار دهید و با زدن بر روی گزینه جست و جو یا همان سرچ کلیک نمایید و اجازه دهید استوری موردنظر برایتان پیش نمایش شود .
سپس در صورتی که هایلایت موردنظرتان عکس باشد می توانید وارد تب Images شوید و اگر هم فیلم باشد باید وارد تب Video شوید. و روی گزینه دانلود که در پایین صفحه مشاهده می نمایید کلیک نمایید تا هایلایت مورد نظر دانلود شود.

نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است با این روش نمی توانید همزمان چندین استوری را باهم دانلود نمایید و باید مراحل ذکر شده را برای یکایک استوری های هلایت شده در اینستاگرام انجام دهید.

قابلیت های دانلود از سایت igcrab

دانلود از سایت igrab مزایایی را برای شما به دانبال دارد که شامل موارد زیر می باشد؛
• دانلود بسیار سریع و ایمن
• دانلود استوری ها با بالاترین کیفت
• قابل استفاده هم برای سیستم، آیفون و اندروید
• عدم نیاز به رمز عبور و نام کاربری
• قابلیت دانلود عکس پروفایل پیج های خصوصی
• قابلیت استفاده در ویندوز
• امکان دانلود IGTV

سخن آخر

اینستاگرام در کنار تمامی مزایایی که دارد و موردپسند بسیاری از کاربران است دارای برخی معایب بوده که استفاده را برای کاربران سخت خواهد کرد که یکی از این معایب عدم قابلیت دانلود مستقیم عکس، فیلم و استوری توسط کاربر است. خوشبختانه برنامه نویسان توانستند روش های مختلفی را برای دانلود از اینستاگرام برای کاربران ایجاد نمایند.

یکی از این روش ها دانلود در سایت igrab است که ما در این بخش سعی بر بررسی کامل این موضوع داشته ایم. این روش دانلود بسیار ساده بوده و در حال حاضر نیز بسیاری از کاربران از این روش برای دانلود استفاده می نمایند. هایلایت اینستاگرام توانسته کمک بسیاری به کسب و کارهای اینستاگرام کند و حتی فروش آن ها را چندین برابر افزایش دهد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید