آموزش پیدا کردن پیج اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن

پیدا کردن پیج اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن

اینستاگرام این شبکه اجتماعی فوق العاده محبوب در بین کاربران تبدیل به یک رسانه اجتماعی دوستانه برای افراد شده است. کاربران به راحتی می توانند یکدیگر را در این شبکه اجتماعی پیدا کنند، متداول ترین راه جست و جو در اینستاگرام استفاده از نام کاربری است. اما با این حال راه و روش های گوناگونی برای جست و جو و پیدا کردن سایر کاربران در این اپلیکیشن محبوب وجود دارد. سوالی که برای بیشتر کاربران ایجاد می شود این است که چگونه می توان با استفاده از روش های دیگر نظیر استفاده از شماره تلفن دوستان خود را پیدا کنیم؟ در این بخش از مجیک فالوور می خواهیم به بررسی کامل پیدا کردن پیج اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن بپردازیم.

پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام

در ارتباط بودن با دوستان برای تمامی کاربران لذت بخش می باشد، کاربران همواره به دنبال پیدا کردن راحت ترین راه برای یافتن مخاطبین اینستاگرام هستند، خبر خوب این است که اینستاگرام تنها با روشی آسان توانسته این امکان را برای کاربرانش فراهم نماید. اگر می خواهید اقدام به پیدا کردن افراد با استفاده از شماره تلفن آن ها کنید، باید مراحل بسیار آسانی را طی نمایید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود؛

در قدم نخست وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و با کلیک بر روی سه نقطه در بالای صفحه ، وارد قسمت Follow People و بخش Countacts می توانید مخاطبین گوشی خود را که اکانت اینستاگرامشان با همان شماره تلفن ذخیره شده است پیدا کنید. در صورتی که برای بار اول وارد این بخش می شوید با هیچ مخاطبی مواجه نخواهید بود و باید بر روی گزینه Countacts کلیک کنید تا مخاطبین برایتان نمایش داده شوند، در این شرایط می توانید آن ها را فالو کنید.

نحوه تشخیص شماره در اینستاگرام

آیا امکان فهمیدن شماره موبایل افراد در اینستاگرام وجود دارد؟ قطعا پاسخ این سوال بله است. اما نکته مهمی که باید بدانید این است که از طریق آیدی و نام کاربری شخصی ، به شماره موبایل وی دسترسی داشته باشید. نکته مهمی در اینجا وجود دارد؛ اینکه تنها در صورتی شما قادر به این هستید که شخص را با شماره تلفن آن را پیدا کنید که شماره اکانت آن شخث در اینستاگرام ثبت شده باشد و همچنین شماره تماس او در گوشی موبایلتان سیو شده باشد.

سوال دومی که در ذهن بیشتر افراد ایجاد می شود در رابطه با پیدا کردن شماره مخاطب از طریق آیدی اینستاگرام او است، اینکه آیا چنین اتفاقی ممکن است رخ دهد؟ در پاسخ باید بگوییم خیر! فهمیدن شماره تماس هیچ کسی از طریق آیدی اینستاگرامش وجود ندارد، مگر در صورتی که در اکانت بیزینسی خود شماره تماس خود را ذخیره کرده باشد.

چگونه در سرچ اینستاگرام پیدا نشویم؟

اینستاگرام با توجه به اینکه یک شبکه اجتماعی محبوب است ، قابلیت های بسیاری را نیز برای کاربران شامل می شود تا بتواند آرامش را نیز برای آن ها تامین نماید. در صورتی که افراد تمایلی به دیده نشدن در سرچ اینستاگرام ندارند، می توانند طبق طی نمودن مراحل بسیار ساده ای اینکار را انجام دهید. از آنجایی که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بزرگ برای به اشتراک گذاری عکس، فیلم و استوری است، برخی افراد تمایلی ندارند که در سرچ اینستاگرام پیدا نشوند.

در قدم نخست برنامه اینستاگرام را از اپ استور و یا گوگل پلی دانلود نمایید و سپس در تلفن خود راه اندازی کنید، با وارد شدن در اپلیکیشن اینستاگرام با ضربه زدن به عکس پروفایل خود به بخش ویرایش نمایه خود بروید، در این قسمت شما با وارد شدن به بخش اطلاعات خصوصی می توانید شماره تلفن خود را مشاهده کنید، باید بر روی شماره تماس کلیک کرده و گزینه Backspace را انتخاب نمایید و شماره خود را حذف کنید، پس از اتمام این مراحل بر روی گزینه next ضربه بزنید تا تغییرات خود را بر روی پروفایلتان ذخیره نمایید.

آموزش پیدا کردن پیج اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن

آیا امکان هک اینستاگرام از طریق تلفن همراه وجود دارد؟

همان گونه که می دانید پیدا کردن شماره تماس شما و دسترسی به آن با استفاده از آیدی اینستاگرام و نام کاربری شما غیرممکن است. از همین رو دلیلی برای هک شدن پیج اینستاگرام شما از چنین راهی ممکن نخواهد بود. نکته جالبی که برای شما وجود دارد این است که به دلیل امنیت بالای شبکه اجتماعی اینستاگرام امکان هک شدن این شبکه وجود ندارد و درصد بسیار کمی ممکن است این اتفاق رخ دهد.

اما باید توجه داشته باشید که نرم افزار های بسیاری سبب هک شدن پیج اینستاگرام شما خواهند شد، به همین دلیل توصیه می شود قبل از اینکه هر اپلیکیشنی را در گوشی موبایل خود نصب نمایید حتما اطلاعات بالایی را در این زمینه داشته باشید و یا از وب سایت های معتبر آن ها را دانلود نمایید.

مقاله های پیشنهادی : برای خرید بازدید ویدیو اینستاگرام به مقاله روبرو مراجعه کنید خرید ویو ویدیو اینستاگرام

قطع ارتباط با فیسبوک جهت جلوگیری از پیدا شدن در اینستاگرام

برای عدم پیدا شدن در شبکه اجتماعی می توانید از روش های گوناگونی استفاده نمایید ، همواره برخی از افراد تمایل دارند که از پیدا شدن صفحه اینستاگرامشان توسط تلفن همراه جلوگیری نمایند ؛ به همین علت می توانند از طریق قطع ارتباط با فیسبوک از ایجاد این کار جلوگیری کنند. برای حل این مشکل در قدم اول باید وارد حساب کابری خود بروید و روی قسمت اکانت کلیک کنید، سچس در نهایت نیز از حساب های فیسبوک، توییتر و وبلاگ توئیتر خارج شوید. با اینکار شما از پیدا شدن صفحه اینستاگرامی خود توسط گوشی همراه جلوگیری خواهید نمود.

سخن پایانی

در این بخش دانستید که شبکه اجتماعی با توجه به محبوبیت بالایی که دارد ممکن است کاربران را با یک سری چالش ها مواجه کند، که یکی از آن ها پیدا کردن اینستاگرام توسط شماره تلفن است. افراد همواره علاقمند به امتحان روش های جدید هستند، شما نیز میتوانید بر طبق روش هایی که در این محتوا از مجیک فالوور برایتان بازگو کرده ایم، به راحتی دوستان و مخاطبان خود را در این شبکه اجتماعی بزرگ پیدا نمایید.

شما می توانید با تنها در ساده ترین روش های ممکن پیج اینستاگرام دوستانتان را با استفاده از شماره تلفن همراه پیدا نمایید. اینستاگرام این شبکه اجتماعی محبوب در حال رقابت با بزرگترین شبکه های اجتماعی و فعال در فضای مجازی است ، که خوشبختانه با داشتن قابلیت های بسیاری نظیر امنیت بالا در بین رقبای خود بسیار موفق تر و درخشان تر دیده شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید