روش رفع مشکل کپی رایت موسیقی در اینستاگرام

روش رفع مشکل کپی رایت موسیقی در اینستاگرام

اگر جزو کاربران فعال شبکه اجتماعی اینستاگرام هستید، احتمالاً برای یک ‌بارهم که شده با مشکل کپی ‌رایت موسیقی در اینستاگرام مواجه شده ‌اید! اینستاگرام به کپی ‌رایت موزیک اهمیت فوق ‌العاده‌ای می‌دهد و در صورت عدم رعایت قوانین مربوطه احتمال حذف پست شما وجود دارد. موسیقی یکی از اجزاء جدا ناپذیر از اینستاگرام است. بی‌ شک اکثر افراد پست‌ها و استوری هایی که منتشر می‌کنند با موسیقی ادغام شده ‌است. به دلیل وجود قانون کپی ‌رایت اینستاگرام کاربران اجازه ندارند از هر موسیقی ‌ای که مایل هستند در پست ‌های خود استفاده کنند مگر این ‌که بر اساس قوانین مربوطه باشد. با مجیک فالوور همراه باشید تا به بررسی روش رفع مشکل کپی رایت موسیقی در اینستاگرام بپردازیم.

قانون کپی ‌رایت در اینستاگرام چیست؟

این روزها بسیار شاهد آن هستیم که استوری و پست های اینستاگرامی که در پیج خود منتشر می کنیم به دلیل داشتن موسیقی های کپی رایت، منتشر نشده و پاک می شوند. زمانی که محتوای کپی ‌رایت در یک پست صفحه اینستاگرامی شما تشخیص داده شود، اینستاگرام به ‌صورت خودکار آن را شناسایی می‌کند. به همین خاطر راه به‌ خصوصی برای دور زدن کپی رایت اینستاگرام وجود ندارد.
در حالت کلی رعایت قوانین در اینستاگرام پایه اصلی موفقیت هر پیجی در اینستاگرام است. هیچ راهی برای رفع مشکل کپی ‌رایت در اینستاگرام وجود ندارد چرا که این اپلیکیشن به این ‌موضوع بسیار حساس بوده و در صورت رعایت نکردن این قوانین پیج شما را با مشکل مواجه می‌کند.
از همین ‌رو توصیه می‌شود همیشه موسیقی را همراه با یک ویدئو منتشر کنید یا ویدئو های طولانی منتشر نکنید در این ‌صورت شما با مشکل کپی‌ رایت اینستاگرام مواجه نخواهید شد. این الگوریتم اینستاگرام همچنان پا بر جاست و سبب جلوگیری از برخی دور زدن ها و بی اعتنایی کردن به قوانین شده است . البته باید بدانید قانون کپی رایت برای تمامی اکانت ها در نظر گرفته شده است و امروزه به عنوان یک قانون مورد استفاده قرار می گیرد. این قانون سبب می شود تا موزیک خواننده های سر شناس نیز در اینستاگرام نادیده گرفته نشود و حقوق و ارزش آن ها نیز حفظ شود. اگر هم مایل بودید بازدید ویدیو اینستاگرام برای پیجتون بخرید به صفحه خرید بازدید ویدیو اینستاگرام مراجعه کنید.

روش رفع مشکل کپی رایت موسیقی در اینستاگرام

روش ‌های رفع مشکل کپی ‌رایت موسیقی در اینستاگرام

1. کسب اجازه از ناشر قبل ‌از انتشار موسیقی

توصیه می‌شود برای جلوگیری از ایجاد مشکل کپی ‌رایت موسیقی در اینستاگرام قبل از انتشار موسیقی از ناشر آن اجازه کسب نمایید.

2. منبع اصلی را ذکر کنید

همیشه مالکان موسیقی را زیر پست‌ های خود تگ کنید و به آن‌ ها این امکان را بدهید تا پست شما را مشاهده کنند. مهم نیست که چه محتوایی را پست می‌کنید شما تنها باید Credit را به مالکان بدهید. همچنین گاهی اوقات حتی پس‌از دادن Credit حساب شما ممکن است در معرض خطر قرار گیرید چرا که مالک مورد نظر ممکن است تمایلی به انتشار موسیقی در منابع دیگر نداشته باشد.

3. از موسیقی‌های بدون کپی ‌رایت استفاده کنید

برای حل مشکل کپی ‌رایت حتما لازم نیست از ترانه‌ های معروف و درد سرساز استفاده کنید، ترانه ‌های بسیاری وجود دارند که فاقد حق کپی ‌رایت هستند، می‌توانید استفاده از این موسیق ی‌های که نیازی به ‌حق کپی ‌رایت ندارند و استفاده کنید.

4. ایجاد تغییرات در موسیقی برای عدم شناسایی ربات ‌های اینستاگرام

از ترفند های پرکاربرد برای رفع مشکل کپی ‌رایت اینستاگرام می‌توان برای ایجاد تغییرات در موسیقی برای عدم شناسایی ربات ‌ها اشاره نمود. اینستاگرام همواره یک هوش مصنوعی فوق‌العاده قوی است که حق کپی ‌رایت را به ‌راحتی شناسایی کرده و اقدام به حذف آن می‌کند. شما می‌توانید تغییراتی را در موسیقی ایجاد کنید تا بتوانید در این مشکل را برطرف کنید در حالی ‌که باید بدانید این کار اخلاقی نبوده و در واقع شما حق ناشر را زیر پا می‌گذارید. تغییر در موسیقی و اضافه کردن برخی المان ‌های صوتی به آن می‌تواند کار سختی باشد و حتی ممکن است کیفیت ویدئوی شما را کاهش دهد. توصیه می‌شود از این روش استفاده نکنید مگر در زمان ‌هایی که واجد شرایط بودید.

روش رفع مشکل کپی رایت موسیقی در اینستاگرام

آیا تمام موسیقی ‌ها شامل کپی ‌رایت در اینستاگرام هستند؟

احتمالاً برای شما هم پیش‌آمده که یک یا چند موسیقی خاصی را برای ویدئوی خود قرار داده ‌اید اما نتیجه ‌ای را برای موفق شدن در پست کردن آن در صفحه اینستاگرام خود مشاهده نکرده‌اید اما به ‌محض قرار دادن موسیقی دیگری پستتان سریعاً منتشر شده ‌است! برای شناسایی موسیقی‌ها و رفع مشکل کپی ‌رایت اینستاگرام، شما نیازمند رعایت قوانین خاصی نیستید چرا که به‌ صورت دقیق نمی‌توان گفت که کدام موسیقی دارای قانون کپی ‌رایت است شما تنها می‌توانید با عوض کردن موزیک مورد نظر به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

آیا برای موسیقی ‌های ایرانی نیز حق کپی ‌رایت وجود دارد؟

اکثر افرادی که از موسیقی ‌های ایرانی برای ویدیو های خود استفاده می‌کنند با مشکل کپی ‌رایت موسیقی در اینستاگرام مواجه نخواهند شد، چرا که بیشتر موسیقی ‌های ایرانی کپی ‌رایت ندارند و به‌ راحتی می‌توان از آن ‌ها استفاده کرد. البته جالب است بدانید برخی موسیقی ‌های داخلی ممکن است حق کپی ‌رایت داشته باشند و شما برای مواجه عدم ایجاد چنین مشکلاتی باید آن‌ ها را بر طرف کنید، بنابراین بهتر است قبل است انتشار ویدئویی در اینستاگرام حتما در رابطه با کپی ‌رایت داشتن آن کمی تحقیق کنید تا پس ‌از انتشار آن با مشکل حق کپی ‌رایت مواجه نشود.

سخن پایانی

همان ‌طور که در مجیک فالوور دانستید، شما می‌توانید به ‌راحتی رفع مشکل کپی ‌رایت موسیقی در اینستاگرام را برطرف کنید. به خاطر داشته باشید با وجود ترفندهای بسیاری که در اینستاگرام وجود دارد شما نمی‌توانید اینستاگرام را دور بزنید قوانین اینستاگرام بر پایه ‌ی ربات ‌ها بوده و به ‌راحتی می‌توانند در صورت عدم رعایت قانون کپی ‌رایت پست مورد نظر شما را حذف نمایند. شما می‌توانید بر طبق ترفند هایی که در مجیک فالوور آن‌ ها را معرفی کرده ‌ایم سبب جلوگیری از ایجاد چنین مشکلاتی شوید. که رایج‌ترین این ترفند ها ذکر نام و خواننده است. پست ‌ها و استوری های بسیاری را مشاهده می‌کنید که نام خواننده در آن ذکر شده ‌است شما نیز می‌توانید با استفاده از این روش رفع مشکل کپی رایت موسیقی در اینستاگرام را برطرف نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید