نحوه تغییر رنگ و فونت متن در استوری اینستاگرام

نحوه تغییر رنگ و فونت متن در استوری اینستاگرام

یکی از قابلیت ‌های فوق‌العاده اینستاگرام تغییر رنگ و فونت متن در استوری آن است که در این مبحث می‌خواهیم به این قابلیت اشاره کنیم. اگر در زمره کاربران فعال اینستاگرام می باشید احتمالاً می‌دانید که سایر کاربران از استوری به‌ دفعات زیادی استفاده می‌کنند. از بین پست و استوری، استوری بیشترین کاربرد را در اینستاگرام دارد اما در بین تمامی استوری ها آن ‌هایی را که دارای متن، فونت و رنگ جذابی هستند بیشتر دیده می شوند.همین امر سبب می‌شود تا استوری ها برای اشخاص و سایر کاربران بسیار زیبا به ‌نظر برسند. اینستاگرام این امکان را این است که افراد بتوانند از امکانات تغییر رنگ و فونت استوری استفاده کنند و استوری های متفاوتی را به اشتراک بگذارند با مجیک فالوور همراه باشید تا این مطلب نحوه تغییر رنگ و فونت متن در استوری اینستاگرام را از دست ندهید. همچنین میتوانید برای خرید بازدید استوری اینستاگرام به صفحه خرید بازدید استوری اینستاگرام مراجعه کرده و با خیال راحت خرید هاتون رو انجام بدید.

نحوه تغییر رنگ و فونت متن در استوری اینستاگرام

نحوه تغییر رنگ و فونت متن در استوری اینستاگرام

استوری ای حائز اهمیت است که علاوه ‌بر پرمعنا و مفهوم بودن رنگ محتوای آن نیز تاثیرگذار باشد. شما می‌توانید پس‌ از نوشتن مطلب خود در اینستاگرام رنگ دلخواه را نیز برای آن انتخاب کنید . توصیه می‌شود از تاثیر فوق‌العاده رنگ‌ها و چگونگی ارسال بهتر پیام به کاربران چشم ‌پوشی نکنید.
برای تغییر رنگ ابتدا باید متن خود را بنویسید و با کلمه موجود در استوری انتخاب کرده و بر روی رنگ‌ها ضربه بزنید. طبق تصویری که در زیر به شما نشان داده ‌ایم در زمان نوشتن در پایین صفحه رنگ ‌های مختلفی به شما برای شما به نمایش گذاشته می‌شود که با لمس هر کدام می‌توانید متن ستوری را به همان رنگ در بیاورید همچنین می‌توانید در صورت انتشار تمایل به انتشار استوری رنگی متن خود را انتخاب نموده و با ضربه زدن بر روی رنگ‌ها بخشی از مطلب متن را به رنگی دیگر تغییر دهید.

نحوه تغییر رنگ و فونت متن در استوری اینستاگرام

تغییر فونت متن در استوری اینستاگرام

بدلیل مورد توجه بودن استوری در میان، کاربران اینستاگرام، همه ی کاربران سعی می کنند بتوانند استوری هایی جذاب تولید کنند. زیرا بعد از تصویر در استوری ، دومین چیزی که کاربر را مجذوب خود می کند، متنی با فونت و رنگ زیبا می باشد. همانگونه که گفته شد این امکان برای کاربران اینستاگرام فراهم شده ‌است که در بخش استوری متن دلخواه خود را تایپ کرده و رنگ و فونت استایل متفاوتی را نیز برگزینند. هر کدام از فونت ‌های موجود در بخش استوری برای متن‌ها و موقعیت‌ های مختلف مناسب هستند برخی از متن ها رسمی و برخی دیگر برای زیبایی نوشته بکار می‌روند. برای تغییر فونت متن استوری باید طبق روش‌هایی که در ادامه به شما خواهیم گفت عمل کنید.
در قدم نخست وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید در صفحه اصلی با کشیدن صفحه به سمت راست بخش استوری برای شما باعث خواهد شد. در قسمت بعد، پس از آپلود کردن عکس می‌توانید متن دلخواه خود را تایپ کنید و سپس‌ روی آیکون فونت کلیک کنید، در نوار پایین صفحه فونت ‌های مختلفی برای شما به نمایش گذاشته می‌شود که از میان آن ‌ها می‌توانید فونت دلخواه و مورد علاقه خود را انتخاب کنید. نکته مهمی که در این ‌جا لازم است بدانید این است تمامی فونت ها در استوری اینستاگرام برای زبان انگلیسی طراحی شده ‌اند و ممکن است برای فونت ‌های فارسی به‌درستی کار نکند که ممکن است همه فونت ها برای زبان فارسی به ‌درستی عمل نکنند.

نحوه تغییر رنگ و فونت متن در استوری اینستاگرام

نحوه تغییر رنگ و فونت متن در استوری اینستاگرام

 

همچنین شما می‌توانید اندازه متن ‌هایی را که در استوری می‌نویسید تغییر دهید برای بزرگ یا کوچک ‌تر کردن سایز متن در استوری می‌توانید هنگام تایپ نوشته نوار کنار صفحه را به سمت بالا جهت بزرگ ‌تر کردن نوشته و به سمت پایین جهت کوچک ‌تر کردن نوشته حرکت دهید.

بررسی فونت ‌های موجود در اپلیکیشن اینستاگرام

حال که تا این ‌جا با ما همراه بودید با تغییر رنگ و فونت متن در استوری اینستاگرام آشنا شده ‌ایم هر کدام از فونت ها کاربرد های خاصی دارند که در این بخش می‌خواهیم تمامی آن ‌ها را بررسی کنیم.

نحوه تغییر رنگ و فونت متن در استوری اینستاگرام3

1. فونت مدرن : فونت مدرن یک فونت رسمی است و بیشتر برای متن ‌های رسمی به کار برده می‌شود فونت مدرن نسبت ‌به فونت کلاسیک کمی بزرگ ‌تر بوده و در کشور های دیگر نیز به دلیل نوشتن متون به زبان انگلیسی بیشتر برای متون رسمی کاربرد دارد هنگامی‌که می‌خواهید متن انگلیسی تایپ کنید فونت مدرن و رسمی بهترین فونت برای نوشتن محسوب می‌شود.

2. فونت نئون : در بخش استوری فونت دیگری که کاربرد دارد فونت نئون است که از آن برای نوشتن متن های غیر رسمی استفاده می‌شود. این فونت بسیار جذاب بوده از همین ‌رو کاربرد بیشتری در بین کاربران دارد اطراف این نوشته به اطراف نوشته ‌هایی که از این فونت هستند براق بوده و نوری در اطراف آن نمایان است. مخاطب این فونت بیشتر بانوان هستند.

3. فونت Typewriter : فونت بعدی‌ که به شما معرفی خواهیم نمود فونت Typewriter است این فونت ریز بوده و ولی برای کاربرد در نوشته‌ های عمومی بسیار حرفه ‌ای عمل می‌کند. این فونت در حال سادگی جذابیت ‌های خاص مرتبط با خود را دارد.

4. فونت Strong : اگر تمایل دارید برای نوشتن تیتر و موضوعات مهم از فونت مناسب استفاده کنید و توجه کاربر را معطوف کنید، از فونت Strong استفاده نمایید این فونت به دلیل درشت بودن نسبت ‌به سایر فونت ها کاربرد بیشتری برای متن ‌های مهم دارد.

سخن آخر

دانستید که اینستاگرام جزو اپلیکیشن ‌های پرکاربرد برای تمامی کاربران است، از جمله قابلیت ‌های بسیار مهمی که در اینستاگرام مورد استفاده همه کاربران قرار می‌گیرد قابلیت تغییر رنگ و فونت متن در استوری اینستاگرام است.

هنگامی‌که متن استوری خود را نوشتید، می‌توانید رنگ و فونت آن را به دلخواه خود تغییر دهید هر کدام از فونت ها بر اساس محتوایی که منتشر می‌شوند انتخاب شده ، به ‌طور مثال در صورتی‌که تمایل به انتشار یک خبر و یا متن رسمی دارید، باید از فونت مدرن و یا رسمی استفاده کنید. رنگ محتوای شما می‌تواند دیدگاه زیبایی را برای پیج تان به ارمغان بیاورد همواره تمامی کاربران جذب استوری های زیبا و خوش فونت می‌شوند شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت‌ های اینستاگرام به جذب مخاطبان بیشتر به پیج کمک کنید در ادامه با نحوه تغییر رنگ و فونت متن در استوری اینستاگرام همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید