استفاده درست از هشتگ‌های اینستاگرام

استفاده درست از هشتگ‌های اینستاگرام

برای افزایش بازدید پست‌ها همانگونه که در محتوای قبلی مجیک فالوور به آن اشاره نموده‌ایم هشتگ اینستاگرام سبب افزایش میزان بازدید از پست و استوری ها می‌شود. استفاده دقیق و اصولی از هشتگ علاوه برافزایش بازدید بی‌شک سبب افزایش فروش محصولات هر برندی خواهد شد. همچنین در مقابل نیز عدم استفاده درست از هشتگ به‌راحتی می‌تواند تا حد زیادی به پیج شما ضرر بزند، بر طبق الگوریتم‌های اینستاگرام راه‌های مختلفی برای بهتر دیده شدن پست‌های شما وجود دارد با ما همراه باشید تا روش‌های استفاده صحیح از هشتگ را بیاموزید.

نحوه هشتگ گذاری در اینستاگرام

آشنایی درست با نحوه هشتگ گذاری در اینستاگرام می‌تواند کمک بسیاری به به بهتر دیده شدن کسب‌وکار شما کند. هشتگ ها سبب می‌شوند پیج اینستاگرامی خود ارتقا دهید و در صفحه اکسپلور اینستاگرام به‌راحتی دیده شوید، اگر کمی نیز در اینستاگرام فعالیت کرده باشید بی‌شک با عبارت هشتگ آشنا هستید در واقع این هشتگ ها هستند که سبب بهتر دیده شدن محصولات شما خواهند شد. درصورتی‌که از هشتگ درست و متناسب با محتوا و مضمون پست خود استفاده کنید راحت ‌تر در بین رقبایتان دیده خواهید شد شما باید با نکات ریزی که در استفاده از هشتگ ها وجود دارد توجه داشته باشید؛

استفاده از تعداد مناسب هشتگ

در حقیقت اینستاگرام به افراد این اجازه را می‌دهد تا در زیر هر پست ۳۰ هشتگ و برای استوری در هشتگ قرار می‌دهد استفاده کنند؛ در صورت استفاده بیش‌از اندازه از هشتگ ، کپشن کامنت ‌های شما درج نخواهند شد. ازهمین‌رو بهتر است از هشتگ‌های پرکاربرد در صفحه خود استفاده کنید؛ چرا که کیفیت بسیار مهم‌تر از کمیت است.

هشتگ ‌های ترند مربوط به محتوای پیج

از مهم ‌ترین کارهایی که در رابطه با هشتگ گذاری اینستاگرام باید انجام دهید این است که از هشتگ‌های ترند استفاده کنید. هشتگ هایی که دقیقاً مرتبط با موضوع و محتوای پیج شما هستند به‌ راحتی می‌توانند در بهتر دیده شدن پیج اینستاگرام شما تاثیر گذار باشند. نکته بسیار مهمی که در این‌جا وجود دارد این است که از استفاده کردن از هشتگ ‌های ثبات در زیر تمام پست‌های خود خودداری کنید استفاده از هشتگ‌های تکراری در زیر تمامی پست‌ها کمکی به بهتر دیده شدن صفحه شما نخواهد نمود. درواقع ممکن است سبب عقب ماندن صفحه شما در رقابت با رقبایتان شود.

عدم استفاده از هشتگ ‌های ممنوع

در زمان هشتگ گذاری حتما به هشتگ ‌های ممنوع توجه ویژه داشته باشید، برخی از هشتگ ها مرتبط با محتوای نامناسب بوده و در صورت استفاده از آن‌ها با مشکلات جدی مواجه خواهید شد بنابراین به‌ هیچ‌عنوان با هدف افزایش فالوور در اینستاگرام از هشتگ‌های ممنوع در پست‌های خود استفاده نکنید.

بررسی کامل مفهوم هشتگ

در واقع هشتگ گذاری به‌راحتی می‌تواند یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات در اینستاگرام باشد؛ البته به‌شرط آنکه اصول هشتگ گذاری را به‌صورت صحیح رعایت کرده باشید. یکی از نکاتی که در این‌ مورد باید به آن توجه داشته باشید مفهوم دقیق هشتگ است . برخی از هشتگ ها با مفهوم خاص برای اهداف خاصی ایجاد شده‌اند و شما در صورت استفاده از چنین هشتگ هایی و و بی‌توجهی به قوانین درست استفاده از هشتگ با تأثیرات منفی مواجه خواهید شد.

استفاده از هشتگ در بخش‌های مختلف پیچ

یکی از بخش‌هایی که به‌ راحتی می‌توانید از مرتبط با برند و کسب ‌و کار خود استفاده کنید بخش بیو پیج اینستاگرامی شماست . استفاده از هشتگ در بخش بیو پی سبب می‌شود مخاطبان به‌راحتی بتوانند شما را در فضای اینستاگرام مشاهده کنند بهتر است برای بیو پیج خود از ۱ یا ۲ هشتگ مناسب استفاده کنید.

استفاده درست از هشتگ‌های اینستاگرام

چگونه هشتگ ‌های مناسب متناسب با کسب‌وکار خود را پیدا کنیم؟

هشتگ ‌های مورد استفاده در پست‌ها و استوری ها باید کاملاً با فضای کسب‌وکار شما هماهنگی داشته باشند. به‌طور مثال هشتگ ها باید به ‌راحتی و در سریع‌ترین حالت ممکن معرفی برند و محتوای پیج اصلی شما را برعهده داشته باشند. بهتر از هشتگ ‌های تخصصی را در پیج خود قرار دهید، درصورتی‌که تصویری از یک مکان خاص و یا جای دیدنی را در صفحه خود به اشتراک می‌گذارید توصیه می شود از اسم مکان به‌ صورت هشتگ استفاده کنید، این راه به‌راحتی می‌تواند بهتر دیده شدن پیج شما را در بین مخاطبان بدنبال داشته باشد.

آنالیز هشتگ‌های مورداستفاده رقبا

برای این‌که رقبای خود را به‌صورت کامل بررسی کنید توصیه می‌شود هشتگ‌های آن‌ها را زیر نظر داشته باشید. این‌که بدانید چه هشتگ هایی برای رقبایتان تاثیر مثبتی به‌دنبال داشته و چه هشتگ هایی نتیجه منفی را برایشان ایجاد کرده‌است، می‌تواند به انتخاب بهتر یک هشتگ مناسب به شما کمک بسیاری کند. بهترین هشتگ شما هشتگی است که بتواند شما را در بین رقبایتان پررنگ‌ تر و درخشان ‌تر نشان دهد.

بررسی پست‌ های موفق پیج

هشتگ‌های پست‌های موفق و پربازدید خود را حتما مرور کنید ببینید که آیا می‌توانید در پست‌های بعدی خود نیز از آن هشتگ مجدداً استفاده کنید یا خیر؟! قانون طلایی استفاده درست از هشتگ اینستاگرام این است که هشتگ هایی را که مربوط به برند و حوزه کسب‌وکارتان هستند را مورد استفاده خود قرار دهید. در صورت استفاده از هشتگ‌های غیر مرتبط ممکن است به‌سرعت به‌ عنوان پست هرز نامه شناخته شوید و برروی پیج تان نیز تأثیرات منفی را ایجاد نماید برای بازاریابی در اینستاگرام بهتر است از روش‌های درست هشتگ گذاری استفاده کنید.

سخن آخر

دانستید که هر چقدر پست‌های شما بالاتر از پست های رقیب هایتان باشد تعداد بازدید دریافتی آن نیز بیشتر خواهد بود. چراکه معمولاً کاربران به پست‌های بالاتر که دارای لایک و کامنت بیشتری هستند به‌راحتی اعتماد می‌کنند که زودتر به آن جذب می‌شوند اگر محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهید دارای هشتگ‌های معروف و درست باشد به‌راحتی می‌توانید به‌راحتی در اینستاگرام دیده خواهند شد و تا حد زیادی سبب افزایش فروش شما می‌شود.

اگر میخواهید لایک پستاتون بیشتر باشه و با قیمت پایینتری خرید کنید حتما به پست مقابل یه سر بزنید : خرید لایک واقعی ایرانی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید