آموزش افزایش بازدید استوری های اینستاگرام

آموزش افزایش بازدید استوری های اینستاگرام

همه ما با شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنایی بیشتری داریم و تا الان یکی از محبوب ترین شبکه اجتماعی در دنیا به حساب می آید و امروز قصد داریم برای شما همرهان گرامی صفر تا صد ترفند افزایش بازدید استوری اینستاگرام رو آموزش بدیم در ادامه با مجیک فالوور همراه باشید. همچنین برای خرید بازدید استوری اینستاگرام به صفحه خرید استوری در مجیک فالوور مراجعه کنید.

طبق بررسی های انجام شده نشان میدهد که استوری اینستاگرام، نسبت به پست اینستاگرامی از بازدید بالایی برخوردار است همین امر سبب شده بیشتر افراد وقت خود را روی استوری‌هایی که در اینستاگرام منتشر می‌کنند بگذارند. استوری یا پست اینستاگرام تاثیر بسیار زیادی برای بالا رفتن فالوور به همراه دارد فرقی نمی‌کند که هدف شما از پیجتان در اینستاگرام چه چیزی میباشد ممکن است هدف شما از پیج خود در اینستاگرام ، اینفلوئنسر مارکتینگ یا خرید و فروش و… باشد با افزایش ویو استوری یا پست اینستاگرام خود، به راحتی می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید.

روش های جدید برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام

  1. اولین روش استفاده کردن از نظرسنجی یا همان استیکر (Poll) در استوری ها می باشد

شما به راحتی می‌توانید به‌وسیله‌ی این استیکر Poll، هر سوالی را از مشتریان خود بپرسید که به‌ صورت دو گزینه‌ای میباشد. مثلا میتوانید یک عکس یا ویدیویی داخل استوری قرار بدین بعد از کاربر بخوایین داخل اون نظر سنجی شرکت کند.

  1. روش دیگر پاسخ دادن به دایرکت کاربران است

از دیگر تکنیک های افزایش دادن بازدید استوری پاسخ دادن به دایرکت کاربران می باشد پاسخ ندادن به این دایرکت‌ها، باعث می‌شود با گذشت زمان مخاطبان خود را در اینستاگرام از دست دهید.

  1. استفاده از لوکیشن در استوری

از دیگر مواردی که بازدید استوری شما رو بالا میبرد استفاده از موقعیت مکانی یا همان لوکیشن می باشد پس حتما لوکیشن های دقیق تر داخل استوری هاتون استفاده کنید جواب خواهد داد.

  1. منتشر کردن استوری ها در زمان مناسب و درست

اولین استوری بسیار مهم است اگر استوری اول ارزشمندتر باشید کاربر تا آخر استوری های شمارو دنبال خواهد کرد پس استوری اول رو جدی بگیرید.

به این موارد هم دقت کنید استوری اولتون رو بین ساعت های 9 الی 12 بزارید زمانیکه مخاطب شما تازه بیدار شده است، باشد.

برای انتشار استوری دوم هم بین ساعت های 12.30 تا 2.30 قرار بدید. برای استوری های سوم هم باید کمی فاصله داد پس استوری سوم رو هم باید بین ساعت های 4.30 تا 10 شب قرار داد.

در استوری چهارم همانند استوری اول، حوصله‌ی کاربر شما نباید از بین برود. برای انتشار استوری چهارم، مناسب ترین ساعت بین 6:30 الی 7:30 میباشد.

بهتر است بین ساعت 9:30 الی 10:30 آخرین استوری خود را در پیجتون منتشر کنید و از طرفی با گذاشتن استوری از ساعت 12 به بعد به دلیل اینکه زمان خوابیدن کاربر است با بازدید بسیار کم استوری مواجه خواهید شد پس این نکته هارو حتما جدی گرفته و عمل کنید.

  1. انتشار ویدیو و عکس های بیشتر در استوری

استفاده کردن ویدیو و عکس بیشتر در استوری پیچتون باعث افزایش بازدید استوری خواهد شد. به طور مثال شما روزی 6 تا استوری آپلود میکنید بهتر است از این 6 تا استوری 3 تا عکس و 3 تا ویدیو باشد قرار دادن ویدیو خیلی مهم است چون مخاطب مجبور می‌شود برای دیدن ویدیو در استوری شما وقت بگذارد، حتی ممکن است ویدیوی شما را دوباره ببیند و یا با سایر کاربران به اشتراگ بگذارد.

  1. قرار دادن استوری های قابل اشتراک گذاری

به اشتراک‌گذاری استوری‌های شما در پروفایل خودشان نیز می‌تواند به آمار بسیار بازدید بالاتری دست پیدا کنید. انتشار استوری‌های قابل اشتراک‌گذاری هم بهترین و مهمترین رویکرد ممکن برای انجام چنین کاری خواهد بود پس حتما این موارد رو انجام دهید.

  1. قرار دادن هشتگ مرتبط به استوری

اضافه کردن هشتگ به استوری یکی از راهکار های افزایش بازدید استوری می باشد. کاربر در صورت جستجوی یک هشتگ در شبکه اجتماعی اینستاگرام اگر به اندازه کافی محبوب و ترند باشد می توانند استوری های  فعال را در صفحه این هشتگ مشاهده کنند و اگر آنچه را که می بینند دوست داشته باشند، حتی ممکن است پیج مورد نظر شما را فالو کند.

به این مورد هم توجه داشته باشید که حداکثر 10 هشتگ را به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید.

  1. استفاده از انیمیشن های جذاب در استوری

از بهترین روش ها برای افزایش دادن سین استوری استفاده کردن انیمیشن است شما با پیاده سازی ایده های جدید در انیمیشن ها مخاطب را درگیر موضوعات مطرح شده در استوری خود خواهید کرد به نحوی که مخاطب جذب استوری شما شود و یا آن را با سایر دوستانش به اشتراک بگذارد و این کار باعث بالا رفتن بازدید استوری هایتان خواهد شد.

  1. افزایش دادن بازدید استوری با این اپلیکیشن های خفن

خیلی از کاربران دنبال برنامه های ساخت انیمیشن هستند و ما برای شما برنامه های اندروید مثل : Mojo ، Mostory  و…  هست به راحتی میتوانید این برنامه هارو از مارکت های بازار ، مایکت ، گوگل پلی استور دریافت و نصب کنید محیط برنامه هم خیلی ساده و بسیار کاربردی است در عرض چند دقیقه میتوانید با همین برنامه ها انیمیشن های بسیار خلاقانه ای برای استوری هاتون درست کنید.

اپلیکیشن Mojo

برنامه موجو یا Mojo یک اپلیکیشن بسیار ساده و محبوب برای ساخت استوری های اینستاگرام به حساب می آید قطعا هر فردی که صاحب پیج هست این نرم افزار را روی گوشی اندروید یا آیفون خود داشته باشید. این برنامه بیش از 50 قالب متفاوت را دارد که هر کدام از این قالب‌ها زیبایی خاصی به استوری‌هایتان می‌دهند همچنین می‌توانید با انتخاب سبک‌های مختلف نوشتن متن، استوری‌هایتان را متفاوت کنید.

اپلیکیشن Mostory

این برنامه هم در زمینه ساخت استوری های خلاقانه مخصوص اینستاگرام می باشد که با نصب آن میتوانید استوری هارو ویرایش کنید ، به عکس هاتوت متن دلخواه اضافه کنید آهنگ های دلخواهی روی ویدیو هاتون قرار بدید و کارای دیگری انجام دهید.

سخن پایانی

امروز مجیک فالوور برای شما همراهان عزیز قصد داشت روش های مختلفی برای بازدید استوری ها قرار بدهد امیدواریم کاربردی باشد هر گونه سوال و یا مشکلی داشتید میتوانید در قسمت نظرات سایتمون مطرح کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید