آموزش ریپورت پیج های آزاردهنده در اینستاگرام

آموزش ریپورت پیج های آزاردهنده در اینستاگرام

به طور حتمی برای شما پیش آمده است که یک اکانت و یا کاربری خلاف قوانین و ضوابط اینستاگرام عمل کند و یا با ساخت اکانت های فیک در راستای ایجاد مزاحمت و آزار و اذیت برای شما فعالیت کند. شما می‌توانید از طریق قابلیت ریپورت پیج های آزاردهنده و مزاحم در اینستاگرام اکانت متخلف را به اینستاگرام گزارش دهید در ادامه آموزش ریپورت پیج های آزاردهنده در اینستاگرام دنبال کنید.

شبکه اجتماعی اینستاگرام با دارا بودن کاربران بسیار توانسته در لیست بهترین شبکه‌ های مجازی در بین مخاطبان قرار گیرد. با گسترش اکثر کسب ‌و کار ها و فروش‌ های آنلاین در فضای مجازی افراد سود جوی بسیاری در راستای سوء استفاده کردن از سایر کاربران و ایجاد آزار و اذیت و مزاحمت به ‌دنبال ساخت اکانت ‌های جعلی و فیک بوده تا به اهداف ناپسند خود دستیابی پیدا کنند. خوشبختانه اینستاگرام با در نظر گرفتن آرامش و رفاه کاربران و حفظ امنیت آن ‌ها قابلیت ‌های بسیاری را دارد از جمله این قابلیت‌ ها ریپورت اینستاگرام بوده که شما می‌توانید از اکانت متخلف را گزارش دهید در ادامه با وبلاگ مجیک فالوور همراه باشید.

آموزش ریپورت پیج های آزاردهنده در اینستاگرام

متأسفانه امروزه در فضای مجازی و برخی از سایت ‌های اینترنتی شاهد کلاهبرداری ‌ها، تبلیغات و تصاویر و محتوای نامناسب و آزار دهنده در رابطه با برخی موارد هستیم که در واقع این نشان ‌دهنده نقض قوانین اینستاگرام است.

اینستاگرام با دارا بودن الگوریتم ‌ها و قوانین بسیار سعی بر ایجاد امنیت و حریم خصوصی برای تمامی کاربران دارد، خوشبختانه قابلیتی به نام قابلیت گزارش اکانت های جعلی اینستاگرام وجود دارد و افراد در صورت مشاهده هر گونه کلاهبرداری و تماشای محتوای نامناسب می‌توانند گزارش دهند‌.

بنابراین دانستید در صورتی‌ که کاربران قوانین اینستاگرام را زیر پا بگذارند و یا سعی بر دور زدن آن‌ها داشته باشند بی‌ شک منجر به ریپورت و یا حذف خواهند شد. در صورت مواجه شدن با یک اکانت فیک و یا جعلی در اینستاگرام می‌توانید، اکانت مذکور را ریپورت کنید. جهت ریپورت پیج های آزار دهنده و مزاحم در اینستاگرام باید طبق مراحلی که در قسمت بعدی به آن‌ ها اشاره می‌نماییم عمل کنید. همچنین برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام میتوانید به پست خرید فالوور ارزان و ایرانی اینستاگرام مراجعه کنید.

آموزش ریپورت پیج های آزاردهنده در اینستاگرام

آموزش ریپورت پیج ‌های آزار دهنده و مزاحم

برای ریپورت پیج های آزار دهنده در قدم نخست وارد اکانت شخصی خود می‌شوید، سپس اکانتی که باعث ایجاد مزاحمت برای شما شده ‌است را انتخاب نموده و در کادر جستجو وارد می‌نمایید. پس ‌از دیده شدن پروفایل شخصی وی بر روی آیکون سه‌ نقطه قسمت بالای پروفایل ضربه زده و گزینه ریپورت را انتخاب نمایید.

در قدم بعدی در پنجره ‌ای که برای شما گشوده خواهد شد شما شاهد ۲ گزینه خواهید بود که در بین گزینه It’s inappropriate و Spam ؛ گزینه It’s inappropriate را انتخاب نمایید، احتمالاً برایتان این سوال ایجاد می‌شود که این جمله به معناست؟

It’s inappropriate به ‌معنای محتوای نامناسب و اسپم یا همان هرز نامه برای ریپورت کردن اکانت تبلیغاتی و اسپم می‌باشد. در صورتی‌ که اکانت تبلیغاتی بوده شما می‌توانید آن را اسپم کنید و در صورتی‌که محتوای نامناسب باشد می‌توان گزینه محتوای نامناسب را برگزینید.

بعد از انتخاب این گزینه اینستاگرام برای شما ۲ گزینه دیگر را ظاهر خواهد نمود و از شما نوع ریپورت را سوال می‌کند، گزینه Report post,message or comment و یا Report Account که انتخاب گزینه اول پست، کامنت و پیام های مخاطب را ریپورت خواهد نمود و گزینه دیگری اکانت مخاطب را مسدود می¬کند و شما باید گزینه دوم را انتخاب نمایید.

اما در قدم بعدی اینستاگرام دلیل ریپورت شما را، از شما خواهد پرسید. حال شما باید دلیل مرتبط را برگزینید کاربر محتوای نامناسب در اینستاگرام منتشر می‌کند (It’s posting content that shouldnt be on instagram) و یا کاربر تظاهر می‌کند شخص دیگری است (It’s pretending to be someone else )، شما موظف به انتخاب یکی از این دلایل جهت ریپورت اکانت خواهید بود.

پس‌ از انتخاب گزینه کاربر تظاهر می‌کند که شخص دیگری است(It’s pretending to be someone else) ۱ پنجره ۳ گزینه برای شما قابل انتخاب است؛

ME ؛ این گزینه یعنی اکانت مورد نظر خود را جای شما جا زده ‌است.

Someone I Know ؛ یعنی کسی که شما او را می‌شناسید.

A celebrity or public figure اکانت مذکور خود را به ‌عنوان یک شخص مشهور جا زده باشد.

شما هر کدام شما این گزینه را انتخاب خواهید نمود برای انتخاب گزینه بهتر است گزینه سام وان آی ۹ یعنی گزینه دوم را به اینستاگرام اعلام کنید یعنی کاربر خود را به‌ جای شخصی که او را می‌شناسید جا زده ‌است(Someone I Know) .

در مرحله بعدی نیز ، پس‌ از انتخاب گزینه سن کاربر مورد نظر کمتر از ۱۳ سال است یعنی It may be under the age of 13 باید بر روی گزینه Submit Report کلیک کنید. در نهایت پس از انجام این مراحل و ارسال گزارش به اینستاگرام ، اپلیکیشن اینستاگرام از شما بابت این گزارش تشکر می‌کند.

سخن پایانی

وجود اکانت های اسپم، فروشگاه‌ های آنلاین کلاهبردار، حتی اکانت های فیک که محتواهای غیراخلاقی را در زیر کامنت‌ ها و یا دایرکت ها ارسال می‌کنند، سبب ایجاد آزار و اذیت برای کاربران اینستاگرام می‌شوند. اینستاگرام برای کاربران قابلیت ارسال گزارش اسپم اکانت کلاهبرداران ایجاد نموده تا امنیت برای کاربران پا بر جا باشد. آن ها با انجام برخی مراحل گزارش پیج مرتبط را برای اینستاگرام ارسال می نمایند و اکانت ریپورت شده در صورت نقض قوانین مقرر و نامناسب بودن پست ‌هایش از طرف اینستاگرام جریمه خواهد شد و در صورتی که پست نامناسبی که در پیج خود منتشر نموده ‌است از طرف اینستاگرام بلاک شده و نمی‌تواند دیگر تعاملی را انجام دهد. در صورتی‌ که یک اکانت به‌ طور مکرر مرتکب این اشتباه شود اینستاگرام پس ‌از اطمینان از تخلف بالا، آن پیج را برای همیشه مسدود خواهد نمود.

آموزش ریپورت پیج های آزاردهنده در اینستاگرام (تصویری)

مرحله اول :

آموزش ریپورت پیج های آزاردهنده در اینستاگرام

مرحله دوم :

آموزش ریپورت پیج های آزاردهنده در اینستاگرام

مرحله سوم :

آموزش ریپورت پیج های آزاردهنده در اینستاگرام

مرحله چهارم :

آموزش ریپورت پیج های آزاردهنده در اینستاگرام

مرحله پنجم :

آموزش ریپورت پیج های آزاردهنده در اینستاگرام

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید