آموزش دانلود لایو اینستاگرام و ذخیره آن

آموزش دانلود لایو اینستاگرام

لایو اینستاگرام یکی از قابلیت ‌های بسیار جالب و فوق‌ العاده اینستاگرام است که کاربران می‌توانند به‌ صورت زنده توسط دوربین گوشی خود ویدیو هایی را از خود و یا طبیعت اطراف منتشر کنند. در واقع پخش زنده همان گونه که از نامش پیداست اشتراک‌گذاری اتفاقات لحظه با فالوور ها است. آن ‌ها به ‌راحتی می‌توانند ویدئوی لایو شما را تماشا کرده و پس ‌از قطع کردن آن نیز به تماشای ویدئو خاتمه دهند، زمان شروع و اتمام لایو اینستاگرام به انتخاب شما انجام می‌شود. خیلی از کاربران عزیز دنبال افزایش بازدید استوری هستند میتوانید با مراجعه به صفحه خرید بازدید استوری اینستاگرام با خیال راحت و سه سوته سفارشتون رو ثبت کنید.

سوالی که برای اکثر افراد ایجاد می‌شود این است که دانلود لایو اینستاگرام و نحوه ذخیره آن چگونه است؟ در واقع اگر شما هم از جمله کسانی هستید که بخش بسیاری از اوقات روز خود را در اینستاگرام سپری می‌کنید، به‌ احتمال زیاد حتی برای یک ‌بار هم که شده لایو اینستاگرام را امتحان کرده ‌اید. با مجیک فالوور همراه باشید تا آموزش دانلود لایو اینستاگرام و ذخیره آن را بشناسید.

آموزش ذخیره لایو اینستاگرام

همان ‌طور که می‌دانید اینستاگرام از جمله اپلیکیشن ‌های پرطرف‌دار در بین کاربران است. هنگامی ‌که در اینستاگرام لایو را منتشر می‌کنید ممکن است بنا به دلایلی بخواهید در حافظه گوشی خود آن را ذخیره ‌سازی کنید. اینستاگرام این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار داده ‌است که آن‌ ها در صورت تمایل اقدام به ذخیره ‌سازی لایو اینستاگرام خود داشته باشند ، برای دانلود لایو اینستاگرام خود شما تنها کافی است مراحل بسیار آسانی را پشت سر بگذارید.

در قدم اول شروع به گرفتن لایو در صفحه اینستاگرامی خود کنید در قدم دوم پس ‌از اتمام ضبط ویدئو لایو خود برای پایان دادن به آن روی گزینه End ضربه بزنید. در قدم بعدی در لیست باز نشده گزینه ۳ گزینه مشاهده می‌کنید بر روی گزینه دانلود ویدئو کلیک کرده تا ویدئوی لایو شما به حافظ دستگاه انتقال پیدا کند در چنین شرایطی شما می‌توانید از گالری دستگاه خود ویدئو لایو ذخیره شده خود را مشاهده کنید.

آموزش دانلود لایو اینستاگرام

آموزش دانلود لایو اینستاگرام

از آنجایی ‌که کاربران می‌توانند لایو اینستاگرام دیگران را ببینند ابزار های جانبی وجود دارند که در صورت تمایل به ذخیره‌ سازی آن بپردازند. به ‌طور مثال ممکن است شما در لایو اینفلوئنسر محبوب خود شرکت کرده باشید در این ‌صورت می‌توانید با ذخیره‌ سازی لایو او در هر زمانی ‌که مایل باشید ، ویدئو ذخیره‌شده پیج او را تماشا کنید. برای این کار می‌توانید نرم ‌افزارهایی همچون Screen recorder یا برنامه دانلود کننده‌ای استوری و لایو برای اندروید و ios را دانلود کنید.

آشنایی با برنامه Screen recorder

برای ذخیره لایو اینستاگرام از جمله راه‌ هایی که می‌توانید برای دانلود لایو اینستاگرام دیگران استفاده کنید، به کارگیری نرم ‌افزار ضبط‌ کننده صفحه یا همان Screen recorder است این نرم ‌افزار این قابلیت را دارد که هر آنچه بر روی صفحه گوشی شما اتفاق می‌افتد به‌ صورت یک ویدئو ضبط کرده و در حافظه دستگاه سیو کند. اما باید بدانید یکی از معایب استفاده از این روش ضبط شدن تمامی صدا های موجود در محیط اطراف گوشی موبایل شما است. یعنی هر صدایی که در اطراف گوشی شما ایجاد شود در ویدئوی شما ذخیره خواهد شد . برای دانلود لایو اینستاگرام توسط این نرم ‌افزار تنها کافی است که در هنگام تماشای لایو وارد این اپلیکیشن شوید و دکمه ثبت آن را فعال کنید. نکته مهمی که باید بدانید این است که برای دانلود این نسخه برای اندروید و ios به فایل مخصوص به هر کدام مراجعه کنید.

استفاده از اپلیکیشن ‌های دانلود کننده جهت دانلود لایو اینستاگرام

همان گونه که گفته شد اپلیکیشن‌ های بسیاری وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ ها ذخیره لایو اینستاگرام دیگران بپردازید. دانلود لایو و استوری اینستاگرام با استفاده از نرم ‌افزار ها، کار بسیار ساده ‌ای است یکی از مزایای بزرگ این اپلیکیشن‌ ها نسبت ‌به اپلیکیشن Screen recorder است؛ که صدا های موجود در فضای اطراف گوشی موبایل را در ویدئو ضبط نخواهد نمود .

برای مراحل ضبط اتوماتیک لایو با استفاده از برنامه دانلود کننده استوری و لایو در قدم نخست وارد برنامه شوید، سپس از بخش افزودن پروفایل ها روی آیکون مثبت کلیک کنید در این‌ جا شما باید عکس ‌های مورد نظر خود را انتخاب نمایید، سپس بعد از انجام این مراحل ویدئو های لایو اکانت ‌های انتخاب ‌شده به‌ صورت اتوماتیک برای شما ذخیره خواهد شد.

آموزش دانلود لایو اینستاگرام

استفاده از Screen recorder برای ضبط لایو اینستاگرام در ios

در قدم نخست وارد تنظیمات دستگاه شوید سپس گزینه control center را انتخاب نمایید. گزینه Screen recorder را پیدا کرده و بر روی آیکون مثبت در کنار آن کلیک نمایید وارد لایو اینستاگرام مورد نظر شوید. صفحه را به بالا بکشید تا منوی ابزار دسترسی را پیدا کنید، بر روی آیکون دایره Screen recorder کلیک کنید تا ضبط ویدئو از صفحه دستگاه شروع شود، سپس پس ‌از اتمام لایو برای پایان ضبط ویدئو از صفحه گوشی دوباره روی آیکون دایره Screen recorder کلیک کنید ؛ حالا شما می‌توانید از گالری دستگاه خود لایو ضبط‌ شده را مشاهده نمایید.

سخن آخر آموزش دانلود لایو اینستاگرام و ذخیره آن

اینستاگرام به دلیل داشتن ویژگی ‌ها و راه ‌های ارتباطی متفاوت در بین کاربران از جمله محبوب ‌ترین برنامه ‌ها در بین افراد سراسر جهان است همچنین اینستاگرام در کنار قابلیت انتشار پست و استوری گزینه ‌ی جالب دیگری نیز بنام لایو دارد.

همانگونه که گفته شد لایو یا همان پخش زنده به ‌اشتراک‌گذاری اتفاقات لحظه ‌ای را به کاربران می‌دهد و شما با استفاده از روش ‌هایی که در این قسمت از مجیک فالوور به آن‌ها اشاره نموده ‌ایم به راحتی می‌توانید لایو دیگران را ذخیره کنید. اما نکته‌ ای که باید در نظر داشته باشید این است که استفاده از اپلیکیشن دانلود لایو اینستاگرام برای گوشی موبایل اندروید و ios متفاوت است حتما در هنگام دانلود این اپلیکیشن ‌ها به نسخه مورد نظر توجه ویژه داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید