روش های مختلف برای حل مشکل ورود به اینستاگرام

روش های مختلف برای حل مشکل ورود به اینستاگرام

آسان ترین راهی که می توانم با استفاده از آن مشکل ورود به اینستاگرام را حل کنم چیست؟ این روزها فعالیت درصد گسترده ‌ای از افراد، در فضای مجازی و اپلیکیشن ‌هایی همچون اینستاگرام می باشد، این اپلیکیشن نیز همچون دیگر اپلیکیشن ‌ها ممکن است با مشکلاتی مواجه شود این کاملاً طبیعی است. اما باید بدانید این پایان کار نیست!
ترفند های بسیاری وجود دارند که می‌توانند مشکلاتی را که شما با اپلیکیشن ‌ها مواجه می‌شوید به ‌طور کامل برطرف نمایند. اینستاگرام یکی از ابزارهای بسیار مهم در کسب درآمد و معرفی کسب ‌و کارها و اکثر برند ها می‌باشد و نمی‌توان از نقش مؤثر آن در معرفی محصولات برند و کسب ‌و کارها چشم‌ پوشی نمود. احتمالاً برای شما نیز پیش ‌آمده در هنگام استفاده از این برنامه با مشکلاتی نظیر مشکل ورود به اینستاگرام مواجه شده باشید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این مشکلات، معرفی چند راهکار و ترفند کارآمد بپردازیم. قبلا از اینکه بریم سراغ رفع مشکل ورود به اینستاگرام ، اگر نیاز به خرید کامنت اینستاگرام داشتید به صفحه خرید کامنت اینستاگرام ایرانی مراجعه کنید.

روش های مختلف برای حل مشکل ورود به اینستاگرام

مواجه شدن با مشکل ورود به اینستاگرام

از جمله اتفاقات رایجی است که برای افراد در هنگام استفاده از اپلیکیشن ‌ها وجود دارد، مشکل ورود به آن‌ ها می‌باشد؛ یکی از این اپلیکیشن ‌ها نیز اینستاگرام است، چرا که این برنامه قوانین و شرایط خاص خود را دارد در صورتی‌که از آن ‌ها پیروی نکنید ممکن است با مشکلاتی همچون ارور آن ها مواجه شوید.
در واقع علت وارد نشدن به نرم ‌افزار اینستاگرام در هر دستگاهی متفاوت است و روش ‌های مختلفی نیز برای رفع این مشکل وجود دارد. شایع ‌ترین دلایلی که نیاز به ذکر است پیروی نکردن از قوانین، ورود با آی‌پی های متعدد و یا استفاده از ربات ‌ها می‌باشند. در ادامه با مجیک فالوور همراه باشید تا با هم به روش های مختلف برای حل مشکل ورود به اینستاگرام بپردازیم.

دلایل مواجه شدن با مشکل ورود به اینستاگرام

همان ‌طور که در ابتدا نیز گفته شد ایجاد چنین مشکلی برای هر اپلیکیشنی دلایل مختلفی دارد و در برنامه اینستاگرام نیز چنین مواردی صدق می‌کند که در زیر به آن اشاره می‌نماییم.

1. وارد کردن رمز عبور و یا نام کاربری اشتباه : ازجمله دلایلی که ممکن است شما را با مشکل ورود به اینستاگرام مواجه کند، وارد کردن رمز عبور و یا نام کاربری اشتباه است. مطمئن شوید که کیبورد گوشی خود را بر روی انگلیسی تنظیم کرده و رمز و نام کاربری را به ‌درستی وارد می‌کنید. در صورتی‌که احتمال فراموش کردن نام کاربری و اطلاعات شخصی تان وجود دارد سعی کنید آن‌ ها را بر روی کاغذ و یا بر روی اپلیکیشن یادداشت گوشی موبایل خود، ذخیره کرده تا با چنین مشکلاتی مواجه نشوید و به ‌راحتی به این اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید.

2. خارج شدن از صفحه : احتمالا حداقل یک ‌بار با چنین مشکلی مواجه شده باشید! در حقیقت خارج شدن صفحه از دسترس از جمله مشکلاتی است که ممکن است ایجاد شود و متأسفانه در چنین حالتی راه‌ حلی وجود ندارد و اینستاگرام نیز به کاربرانی که صفحه اینستاگرامشان از کار می‌افتد اطلاعی نمی‌دهد. لازم به ذکر است از دلایل پاک شدن صفحه اینستاگرام شما می‌تواند به دلیل فالو و آنفالو کردن به‌ دفعات مکرر و استفاده از محتوا عکس و فیلم‌ های غیرقانونی و یا نا مناسب و یا در نظر نگرفتن قوانین و محدودیت ‌های اینستاگرام باشد.

3. بلاک شدن یا مسدودی خط مسدود شدن صفحه اینستاگرام : سومین مشکلی که برخی از افراد با آن مواجه می‌شوند مسدود شدن پیج اینستاگرامی آن‌ هاست . در برخی موارد به دلیل ورود و خروج بسیار زیاد از اینستاگرام، استفاده از فیلتر شکن یا استفاده بیش ‌از حد از برنامه ‌های مرتبط با اینستاگرام همچون انفالو یاب یا حتی گاهی استفاده از برخی ربات ‌ها می‌تواند موجب بلاک شدن صفحه اینستاگرامی شما شود.

4. استفاده از دستگاه قدیمی و عدم پشتیبانی اینستاگرام : در برخی موارد نیز پیش می‌آید به دلیل قدیمی بودن دستگاه نمی‌تواند توانایی پشتیبانی نسخه به‌ روز اینستاگرام را داشته باشد.

5. دستگاه شما مشکل سخت ‌افزاری و یا مشکل حافظه داشته باشد : در صورتی‌که حافظه گوشی ‌هایتان پر باشد یا به ‌طور کلی پردازشگر دستگاه ‌تان مشکلی داشته باشد عملکرد این رستوران به شما و حتی ورود به آن با مشکل مواجه خواهد شد .

روش های مختلف برای حل مشکل ورود به اینستاگرام

روش‌های تضمینی برای حل مشکل ورود به اینستاگرام

در این بخش مجیک فالوور در نظر دارد تا راه‌ حل‌های سریع برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام را برای شما کاربران معرفی نماید.

• بررسی کردن نقطه اتصال به وای‌فای یا اینترنت : از دلایل رایج عدم ورود به حساب کاربری اینستاگرام می‌توان به ضعیف بودن اینترنت موبایل اشاره نمود. در این حالت شما می‌توانید نقطه اتصال گوشی خود به اینترنت یا وای ‌فای را بررسی کنید، ممکن است تلفن همراه شما در نقطه‌ای قرار داشته باشد که از اینترنت با سرعت بالایی برخوردار نباشد.

• دستگاه خود را خاموش کنید : همان ‌طور که پیداست گاهی مشکل آن ‌قدر ساده است که شما می‌توانید با خاموش و روشن کردن دستگاه خود آن را برطرف نمایید. چنین راه‌ حلی در بیشتر مواقع کارساز است.

• تنظیم تاریخ و زمان دستگاه : احتمالاً می‌دانید که یکی از دلایل ارور هنگام ورود به صفحه اینستاگرام درج نمودن تاریخ و زمان نادرست است. ابتدا پیشنهاد می‌شود تاریخ و زمان تلفن‌ همراه خود را تنظیم کنید تا از بروز چنین مشکلی به‌ دفعات بالا و به حالت اتوماتیک جلوگیری کنید.

• پاک کردن حافظه کش و دیتای اینستاگرام : همان ‌طور که گفته شد به دلیل بالا بودن حجم حافظه و پر بودن آن ممکن است با مشکل ارور هنگام ورود به اینستاگرام مواجه شوید. پیشنهاد مجیک فالوور به شما کاربران این است که وارد دستگاه خود شوید و گزینه تنظیمات برنامه را انتخاب کنید. در بخش مدیریت اپلیکیشن، گزینه پاک کردن اطلاعات یا همان clear data را انتخاب نمایید. هنگامی‌که حافظه کش پاک شد برنامه را متوقف کنید، درنهایت نیز با دستگاهی دیگر و یا حتی مرورگر وارد اینستاگرام خود شوید و حالا رمز صفحه خود را مجدداً تنظیم کنید.

 

برخی از روش‌ ها حرفه‌ ای ‌تر بوده و پیچیدگی بیشتری دارند، به ‌طور مثال قبل ‌از این‌ که بخواهید رمز خود را تغییر دهید؛
ابتدا از درست بودن رمز و نام کاربری خود مطمئن شوید : می‌توانید با عوض کردن پسورد و یا سایر اطلاعات شخصی، مشکل ورود اپلیکیشن اینستاگرام را به ‌راحتی برطرف کنید.. در این حالت شما نیازمند ایجاد پسورد و آدرس جدید هستید.

بروزرسانی کردن اینستاگرام : از دلایل رایج مشکل ورود به صفحه اینستاگرام قدیمی بودن نسخه اپلیکیشن می¬باشد. گوشی موبایل شما ممکن است از آن نسخه‌ی قدیمی پشتیبانی نکند، در این ‌صورت شما با چنین مشکلی مواجه می‌شوید و در نتیجه باید برنامه را بروزرسانی کنید. برای انجام این کار وارد اپ استور یا پلی استور موبایل خود شوید و اینستاگرام را بروز رسانی کنید.

تنظیم مجدد شماره تماس : در صورتی ‌که روش‌های از قبل گفته‌ شده را انجام داده ‌اید و به نتیجه نرسیده‌ اید می‌توانید شماره ‌تلفن خود را مجدداً تنظیم نمایید، برای اینکار وارد وب‌ سایت اینستاگرام و سپس وارد صفحه خود شده که این کار از طریق وارد کردن اطلاعات شخصی امکان‌ پذیر است.

به بخش ادیت پروفایل یا همان edit profile بروید، در قسمت شماره ‌تلفن شماره جدیدی را ثبت نمایید و در نهایت با زدن گزینه submit این کار به اتمام می‌رسد. در این ‌جا شما دوباره وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و با زدن بر روی گزینه فاقد پسورد اطلاعات جدید را که همان شماره‌ی تلفن جدید است وارد می‌نمایید و لینک جدیدی برای شما ارسال می‌شود و می‌توانید رمز جدید را بر روی صفحه خود وارد کنید.

غیرفعال کردن صفحه ‌ی اینستاگرام

غیرفعال کردن صفحه‌ ی اینستاگرام یا همان دی اکتیو کردن آن می‌تواند این مشکل را برطرف کند. برای غیر فعال کردن موقت صفحه اینستاگرامی خود باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

در ابتدا وارد وب ‌سایت اینستاگرام شوید و با وارد کردن اطلاعات شخصی خود به بخش ادیت پروفایل بروید، در پایین صفحه ‌ای که مشاهده می‌کنید می‌توانید گزینه Temporarily Disable my Account را بیابید یا همان دی اکتیو کردن صفحه به ‌طور موقت، در قسمت بعدی شما نیازمند انتخاب کردن دلیل غیر فعال کردن صفحه ‌ی وب ‌سایت صفحه اینستاگرام خود هستید و دوباره نیز بر روی گزینه something else پایین صفحه کلیک می‌کنید با گذر چند لحظه دوباره اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز نموده و وارد صفحه اینستاگرام می‌شوید.

دستگاه خود را به حالت کارخانه بازگردانی کنید

ریست فکتوری یا همان باز گرداندن به حالت کارخانه آخرین راهی است که شما می‌توانید از آن بهره بگیرید چرا که تمامی اطلاعات دستگاه موبایلتان پاک‌ شده و دیگر دسترسی به آن‌ ها نخواهید داشت. در صورتی ‌که نیازمند نگهداری اطلاعات هستید، می‌توانید از آن ‌ها Backup یا همان پشتیبانی بگیرید. در حالت کلی ریست فکتوری سبب می‌شود گوشی موبایل شما به حالت اولیه بازگردد و تمامی فضای پنهان موجود در دستگاه شما از بین برود و بهینه ‌سازی درستی صورت گیرد.

برای گرفتن Backup یا همان نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات موجود در موبایل خود طبق روش ‌های زیر عمل کنید

در قدم نخست وارد تنظیمات دستگاه خود شوید و گزینه Backup and reset را انتخاب کنید، سپس بر روی factory data reset یا همان بازگردانی کارخانه اطلاعات کلیک کنید و به حالت کارخانه برگردید. در چنین حالتی شما باید اپلیکیشن اینستاگرام را دوباره نصب کنید و وارد صفحه‌ی شوید.

سخن پایانی

به طور خلاصه در حالت عادی هنگام استفاده از هر اپلیکیشنی ممکن است مشکلات ساده و یا سخت ایجاد شود، اپلیکیشن اینستاگرام نیز از همان دسته نرم افزار ها می باشد. یکی از مشکلاتی که در این بخش به بررسی آن پرداخته ایم، مشکل ورود به اینستاگرام بوده است، ما سعی بر این داشته ایم در مجیک فالوور تمامی روش های مختلف برای حل مشکل ورود به اینستاگرام را بررسی نماییم. شما با استفاده از ترفند هایی که در بالا ذکر نموده ایم می توانید به راحتی از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید