بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام

بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام

اینستاگرام به ‌عنوان یک شبکه اجتماعی پر مخاطب و دارای ارکان ‌های بسیار با فالوورهای کم و زیاد است امروز این اپلیکیشن هم به ‌عنوان شبکه اجتماعی و هم به‌ عنوان یک شبکه یک فروشگاه بزرگ مجازی به شمار می‌رود. پیج ‌های بیزینسی مختلفی در اینستاگرام به‌ شدت با یکدیگر در حال رقابت هستند و نمی‌توان از مزایای بزرگ اینستاگرام در فروش و معرفی کسب‌ و کارها چشم‌ پوشی نمود. اما مهم ‌ترین بخشی که سبب برتری یک پیچ نسبت ب سایر پیج ها می‌شود، زمان پست گذاشتن در اینستاگرام است. هر دارنده کسب‌ و کار باید بداند که بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چه زمانی است؟ با مجیک فالوور همراه باشید.

چرا زمان انتشار پست در اینستاگرام حائز اهمیت است؟

با توجه به الگوریتم ‌های مختلفی که اینستاگرام آن ها را شامل می شود، رفتار متفاوتی با پیج های مختلف نیز دارد. هنگامی‌که پستی را شما در اینستاگرام منتشر می‌کنید ممکن است همان لحظه به مخاطب شما نشان داده نشود، دلیل این کار نیز این است اینستاگرام سعی بر این دارد پست‌ هایی را که علاقه‌ ی بیشتری از مخاطبان را به خود جذب کرده ‌است به آن‌ ها نشان دهد. در حقیقت پست ‌های منتشر شده بر اساس عوامل مختلفی سنجیده و به نمایش گذاشته می‌شوند. از جمله این موارد می‌توان به میزان علاقه‌ای که کاربران به پست دارند میزان تعاملی که دنبال کنندگان به شما دارند و از زمان انتشار پست اشاره نمود. از همین ‌رو دانستید که بهترین زمان انتشار برای هر صاحب پیج برای هر پیج در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد چرا که می‌تواند به بازدید بیشتر پست کمک بسیاری کند. اگر برای به فالوور ارزان و ایرانی هم نیاز داشتید میتوانید به صفحه خرید فالوور ایرانی اینستاگرام مراجعه کرده و با خیال راحت سفارشتون رو ثبت کنید.

چگونه بهترین زمان را برای پست گذاشتن در اینستاگرام انتخاب کنیم

1. شناخت دقیق فالوور ها : اولین قدم باید بدانید فالوور های شما چه کسانی هستند اکثر افراد این روز ها مشغول به کار بوده و در طول روز تایم مناسبی برای بازدید از اینستاگرام دارند، شما می‌توانید در طی یک نظر سنجی زمان آزاد مخاطبان خود را بسنجید. مسلماً افراد خانه ‌دار در طول روز وقت آزاد بیشتری نسبت ‌به سایر افراد دارند شما باید تمامی مشاغل را در نظر بگیرید. شما باید تمامی فالوور های خود را بسنجید.

2. محتوای پیج : از دیگر عوامل تعیین ‌کننده محتوای پیج است شما باید بدانید که هدفتان از راه‌ اندازی پیج چیست؟ محتوای شما می‌تواند آموزشی، فروشگاه اینترنتی، سرگرم‌کننده، خنده‌دار و… باشد. هر کدام از پیج های اینستاگرامی باید هدف و متفاوتی را راه ‌اندازی کنند، قطعا برای موفقیت بیشتر باید در نظر بگیرید مخاطبان پیج شما بعد از گذراندن یک روز کاری سخت تمایل به تماشا ی چه سبک ویدیو ها و محتوا هایی دارند.

3. آزمون ‌و خطا : تمامی مواردی که در قسمت قبل ذکر نموده ‌ایم تنها بخشی از مواردی هستند که می‌توانند به شما در پیدا کردن زمان مناسب پست گذاشتن در اینستاگرام کمک کند. قسمت بعدی آزمون ‌و خطا است از یکی از راه ‌های مفید برای بدست آوردن زمان مناسب پست گذاشتن در اینستاگرام این است که شما پست ‌های مختلف را در زمان ‌های مختلفی انتشار دهید تا بتوانید به بهترین زمان برای انتشار پست دستیابی پیدا کنید. آزمون ‌و خطا بی ‌شک بهترین راه برای پاسخ به این سوال است.

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام در ایران

بی ‌شک در روز های تعطیل معمولاً تعداد بازدید کنندگان و لایک و کامنت ‌ها در هر پیجی افزایش خواهد یافت، چرا که اکثر افراد در روز های تعطیل بیشتر زمان خود را در فضای مجازی می‌گذرانند. علاوه ‌بر آن باید بدانید ساعت ‌های 11 تا 12 در طول روز و ساعت 17 الی 19 از زمان‌ های طلایی در اینستاگرام به شمار می‌روند. در شب نیز 9 شب الی 12 شب بهترین زمان بازدهی است ، چرا که افراد معمولاً در منزل در حال استراحت می‌باشند زمان‌ های مناسب همچون تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی نیز در تمام دنیا ازجمله ایران از زمان‌ های مهم و طلایی برای پست گذاشتن در اینستاگرام محسوب می‌شود.

نکات مهم برای پست گذاشتن در اینستاگرام

موفقیت و کسب درآمد در اینستاگرام در گرو افزایش تعداد فالور و بازدید بالای پست‌ های و استوری ‌های منتشر شده است. در این زمینه نکات مختلفی وجود دارد که می‌توانند باعث افزایش بالای فالوور پست ‌های پیج شما شوند، که آن ها عباتند از :

• توجه به ماهیت پست؛ به ‌طور مثال اگر پست شما مربوط به آشپزی است بهترین زمان انتشار آن برای ساعات قبل‌ از نهار و قبل‌از شام است.

• برای انتشار پست ابتدا قشر مخاطب را بشناسید دانستن سن، جنس و روحیات کاربران شما می‌توانند بر اساس سبب شود تا شما براساس سلایق آن‌ها تولید محتوا انجام دهید.

• عدم انتشار پست های مکرر و پشت هم؛ چرا که ممکن است پسند مخاطب قرار نگرفته و حتی تصمیم به آنفالو کردن پیج تان داشته باشد. اگر دارای پیج پر مخاطبی هستید توصیه می‌شود زمان انتشار پست را برای آن ‌ها مشخص کنیم تا مخاطبانتان در انتظار منتشر شدن پست ‌های شما باشند.

• هویت بصری خود را با عکس ‌های با کیفیت بالا تقویت کنید.

سخن پایانی

اینستاگرام پلتفرم بسیار محبوب با میلیون ‌ها پیج و کاربر است این پیج ها هرکدام در زمینه‌ های مختلف فعالیت می‌کنند اگر پیج شما با هدف جذب مخاطب برای فروش یا کسب درآمد از روش ‌های مختلف راه ‌اندازی شده باشد. از جمله نکات مهمی که باید حتما آن را در نظر داشته باشید زمان مناسب پست گذاشتن در اینستاگرام است در واقع زمان پست گذاشتن شما میزان محبوبیت فالوور های شما را می‌سنجد. هر زمانی‌که شما پست خود را منتشر کنید با ری اکشن و کامنت ‌های مثبت کاربران خود روبرو خواهید شد تمامی مواردی که کمی قبل ‌تر ذکر نموده ‌ایم به شما کمک می‌کند تا زمان مناسب برای پست گذاری در اینستاگرام را بسنجید و پیدا کنید. در واقع این زمان مناسب پست گذاشتن است که می‌تواند شما را در بین سایر پیج ‌ها به محبوبیت بالایی برساند کاربران همواره علاقمند به آن هستند که پست ‌های شما در زمان مناسبی که مطابق با فعالیت آن‌ ها در پیج اینستاگرام منتشر شود.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید