روش های آسان قرعه کشی در اینستاگرام

روش های آسان قرعه کشی در اینستاگرام

در صورتی ‌که دارای پیج فعالی در اینستاگرام هستید، احتمالاً این سوال را بار ها از خودتان پرسیده ‌اید که چطور در اینستاگرام از میان لایک و کامنت ‌ها قرعه‌کشی کنیم؟ از هیجان‌ انگیز ترین کار هایی که در اینستاگرام صورت می‌گیرد، برگزاری مسابقه و چالش‌ های بزرگ و کوچک است. رمز موفقیت در پلتفرم اینستاگرام داشتن تعامل بالا با مخاطبان است که برگزاری چالش و مسابقات، در بین مخاطبان از طریق قرعه‌کشی و ارائه جوایز می‌تواند بهترین راه برای ایجاد تعامل بالا در بین شما و مخاطبانتان باشد. برای قرعه‌کشی می‌توانید از بین لایک و کامنت ‌ها مخاطبان را انتخاب کرده و به آن‌ ها جوایزی را اهدا کنید برای این کار روش های آسان قرعه کشی در اینستاگرام وجود دارد که در مجیک فالوور می‌خواهیم و هر کدام را بررسی کنیم.

ایجاد مسابقه و چالش در بین لایک و کامنت‌ های کاربران

برگزاری مسابقه در اینستاگرام از روش‌ های عالی برای جذب مخاطب است. در پی ارائه مسابقه علاوه ‌بر کاربران خود کاربران جدید و واقعی دیگری نیز درگیر شده و به پیج شما اضافه می‌شوند. در واقع از طریق ارائه مسابقه و قرعه ‌کشی می‌توانید اعتماد سازی را نیز برای مخاطبان ایجاد کند از عواملی که به‌ شدت در افزایش اعتماد بین شما و کاربران کمک می‌کند. نحوه قرعه‌ کشی شماست در واقع هرچه روش قرعه ‌کشی در اینستاگرام شما شفاف ‌تر باشد اعتبار شما نیز به طبع بیشتر خواهد بود.
هیچوقت فراموش نکنید که اولین و مهم‌ ترین کاری که باید بکنید، تعامل با فالوور هاست. شما باید فالوور های خودتان را خوب بشناسید و متناسب با سلیقه آن ‌ها محتوا تولید کنید. قدم بعدی بعد از تعامل برگزاری قرعه کشی و مسابقه های چالشی است. شما با ارائه مسابقه کاربران خود را به چالش کشیده و در واقع پیج خود را به سایرین تبلیغ خواهید نمود. همچنین برای مسابقه نیاز به خرید فالوور اینستاگرام بود از وبسایت معتبر مجیک فالوور میتوانید با خیال راحت خرید کنید.

روش های آسان قرعه کشی در اینستاگرام

معرفی انواع سایت ‌های معتبر برای قرعه‌کشی در اینستاگرام

معمولاً قرعه‌کشی در اینستاگرام از بین کامنت ‌ها و لایک ‌ها یا حتی فالوور های پیج صورت می‌گیرد. برای این کار نرم ‌افزار و پیج های مختلفی وجود دارند تا بتوانند به ‌راحتی این کار را برای شما انجام دهند. اولین سایتی که در این بخش می‌خواهیم به شما معرفی کنیم سایت Namepicker است.

سایت Namepicker

سایت Namepicker برای قرعه‌کشی در اینستاگرام از بهترین سایت ‌ها محسوب می‌شود و هنگامی‌که وارد سایت می‌شوید از بالای صفحه قسمت اینستاگرام کامنت پیکر را انتخاب کنید باید توجه داشته باشید که حتما با فیس‌بوک وارد شوید برای اینکار باید گزینه Login with facebook را انتخاب کنید .

سایت commentpicker

سایت commentpicker برای قرعه‌کشی در بین کامنت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای این‌که از این سرویس‌ها برای قرعه‌کشی کردن در اینستاگرام استفاده کنید. باید اکانت اینستاگرام تان حتما به فیس‌بوک متصل باشد. بعد از آن می‌توانید وارد مرحله انتخاب پست و قرعه‌کشی در بین کامنت ‌ها شوید.

سایت Appsortes

Appsortes جزو سایت‌ های رایگانی است که جهت قرعه‌کشی در اینستاگرام مورد استفاده اکثر کاربران قرار می‌گیرد. در این سایت می‌توانید به‌ صورت تصادفی و رندوم در بین کامنت ‌ها قرعه‌کشی کنید.

برنامه Lukky

Lukky برای قرعه‌کشی کامل در اینستاگرام از سایر نرم ‌افزارهایی که برای قرعه‌کشی کامنت در اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرند. برنامه Lukky است این نرم ‌افزار برای سیستم ‌عامل‌ های اندروید می‌باشد به این صورت که شما این نرم‌ افزار را نصب نموده و بعد از آن وارد اکانت اینستاگرامی خود می‌شوید. سپس پست مسابقه را که قرار است بر روی آن قرعه ‌کشی انجام دهید انتخاب کرده و بعد از انجام قرعه‌کشی می‌توانید ویدئویی را که در از قرعه‌کشی گرفته ‌اید با فالوور های خود به‌ راحتی به اشتراک بگذارید.

روش های آسان قرعه کشی در اینستاگرام

برنامه socialcrumb برای قرعه کشی تصادفی

برای این‌ که از این نرم افزار استفاده کنید، باید اکانت اینستاگرامتان به فیس بوک متصل باشد. برای استفاده از این برنامه طبق مراحل زیر عمل کنید؛

با اکانت فیس بوک وارد نرم افزار شوید ” با اکانت فیس بوکی وارد شوید که پیج اینستاگرامتان به آن متصل است “

پستی که قرار است از بین کامنت‌های آن قرعه کشی کنید را انتخاب کنید یا همه کامنت‌ها را در قالب یک فایل اکسل (CSV) استخراج کنید، یا یک نفر را از بین کامنت‌ها به عنوان برنده انتخاب کنید.

آیا استفاده از خدمات سایت های قرعه کشی نیاز به پرداخت هزینه دارد؟

از جمله سوالاتی که در بین افراد مطرح است این است که آیا برای استفاده را نرم افزار های قرعه کشی باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بسیاری از این وب سایت ها به طور رایگان خدماتی را در زمینه قرعه کشی اینستاگرام ارائه می دهند؛ اما برای استفاده از خدمات بیشتر برخی از سایت ها نیاز به خرید اشتراک است.

مزایای قرعه کشی با وب سایت ها و ربات ها

از جمله مزایای قرعه کشی با وب سایت ها و ربات ها باید به سرعت بالای انجام کار اشاره نمود ، شما در کوتاه ترین زمان ممکن قرعه کشی را انجام خواهید داد. همچنین این روش ها در دسته منصفانه ترین روش ها قرار دارند، شما نگرانی در رابطه با رخ دادن خطا در قرعه کشی نخواهید داشت.

معایب استفاده از ابزار ها و ربات های قرعه کشی

استفاده از این ابزار ها درد کنار مزایایی که دارد دارای، برخی معایب نیز است ، عبارتند از ؛

• انتظار در صف پهنای باند
• عدم اتصال به سرور
• تحریم بودن ip های ایران
• کند بودن سرعت اینترنت
• محدودیت در پرداخت های ارزی

سخن آخر روش های آسان قرعه کشی در اینستاگرام

اینستاگرام برای تمامی کاربران همواره جذاب بوده اما گاهی به دلیل عدم فعالیت‌ های هیجانی در پیج خود سبب ممکن است سبب ایجاد یکنواختی در پیج خود شوید. برای اینکار می‌توانید از روش ‌هایی همچون برقراری مسابقه و چالش برای مخاطبان خود استفاده کنید. احتمالاً برایتان سوال ایجاد می‌شود که چگونه در بین میلیون‌ ها کاربر در پیج خود قرعه‌کشی انجام دهیم؟! به این منظور شما می‌توانید از وب ‌سایت هایی که در مجیک فالوور به شما معرفی نموده‌ایم قرعه‌کشی را انجام دهید و استفاده از اپلیکیشن ‌ها و وب ‌سایت های موجود در دنیای اینترنت شما به ‌راحتی می‌توانید قرعه‌کشی سودمند و منصفانه ‌ای را در بین کاربران خود انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید