روش های مختلف حل مشکل ارور You’ve been logged out در اینستاگرام

حل مشکل ارور You’ve been logged out در اینستاگرام

مشکل You’ve been logged out در اینستاگرام از جمله مشکل هایی است که اغلب کاربران در هنگام استفاده ای اپلیکیشن اینستاگرام با آن مواجه می شوند. سوالی که برای بیشتر کاربران ایجاد می شود این است که این مشکل به چه علتی ایجاد میشود ؟ برای حل مشکل ارور You’ve been logged out در اینستاگرام چه روش هایی وجود دارد؟ با مجیک فالوور همراه باشید تا این موضوع را به طور کامل بررسی نماییم.

حل مشکل ارور You’ve been logged out در اینستاگرام

معمولا خطای You’ve been logged out هنگامی که کاربر رمز حساب خود را عوض نماید ایجاد می شود. در واقع هنگامی که رمز از دستگاه دیگر عوض شده باشد و در گوشی خود از اکانت خارج شوید، باید رمز جدید خود و حساب را دوباره وارد نمایید.

در مواقع دیگر نیز این مشکل می تواند به دلیل مسدود شدن حساب کاربری یا افزودن حساب های مختلف و حتی تایید نکردن حساب و … ایجاد شود. هنگامی که از دستگاه دیگری رمز خود را عوض نمایید و اقدام به وارد شدن به حساب خود با دستگاه خود نمایید باید رمز جدید را دوباره وارد نمایید تا بتوانید به حساب خود Logg in شوید. در صورت از بین بردن مشکل You’ve been logged out می توانید از یکی از روش های زیر استفاده نمایید؛

عوض شدن رمز

در صورتی که رمز اینستاگرام خود را عوض کرده باشید، هنگام وارد شدن با گوشی موبایل خود بی شک با ارور You’ve been logged out مواجه خواهید شد، در این حالت تنها کافی است رمز جدید را در صفحه لاگین کنید و وارد حساب اینستاگرامی خود شوید. در صورتی که رمز خود را ندانید باید روی گزینه Forgotten Password کلیک کنید و مجددا آن را بازیابی نمایید.

گاهی ممکن است تلاش های بسیاری را داشته باشید اما بازهم با این مشکل مواجه شوید، برای این کار می توانید گوشی موبایل خود را ری استارت نمایید . معمولا بسیاری از باگ ها و مشکلات اینستاگرام با ری استارت کردن رفع می شوند. سپس پس از ری استارت کردن وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و از حساب کاربری خود خارج شوید ، پس از آن دوباره وارد شوید. سپس در این مرحله اقدام به تعویض رمز اکانت اینستاگرام خود کنید.
سرور های اینستاگرام را بررسی کنید.

البته لازم به ذکر است که برخی مواقع مشکل You’ve been logged out به دلیل خرابی های سرورهای اینستاگرام باشد در این شرایط وارد مرورگر شوید و سایت downdetector.com شوید . این سایت به شما اختلال در سرور های اینستاگرام را نمایش خواهد داد.

حل مشکل ارور You’ve been logged out در اینستاگرام

بروز رسانی برای رفع مشکل You’ve been logged out

همان طور که در تمامی بخش های مجیک فالوور ذکر می نماییم معمولا مشکلات اینستاگرام و سایر اپلیکیشن ها به دلیل عدم بروز رسانی ایجاد می شوند. برای از بین بردن این مشکل توصیه می شود اپلیکیشن اینستاگرام خود را بروزرسانی نمایید. در این راستا باید از گوگل پلی استفاده کنید، در ابتدا نام اپلیکیشن اینستاگرام را جست و جو نمایید، سپس روی نتایج کلیک کرده و رو ی گزینه Update ضربه بزنید.
می توانید برای رفع این مشکل حتی اپلیکیشن خود را Uninstall را کلیک و حذف کنید، سپس دوباره نصب نمایید.

دیگر مقاله های پیشنهادی : خرید کامنت ایرانی اینستاگرام از وبسایت مجیک فالوور

از نسخه وب وارد حساب خود شوید

روشی دیگر برای حل مشکل You’ve been logged out واردش شدن از نسخه وب اینستاگرام است. برای این کار باید وارد مرورگر سایت اینستاگرام شوید و لاگین کنید. در صورتی که به راحتی توانستید وارد اینستاگرام خود شوید؛ به این معنی است که مشکل از گوشی همراه شما بوده و حساب اینستاگرام شما مشکلی ندارد.

پاک کردن حافظه کش

برای رفع مشکل You’ve been logged out می توانید ابتدا حافظه کش گوشی موبایل خود را پاک نمایید. گاهی ممکن است خروج ناگهانی از اینستاگرام به دلیل حافظه کش شما باشد، هنگامی که حافظه کش را پاک کنید، دیتاهای ذخیره شده از طرف برنامه حذف خواهد شد. بد نیست بدانید که در 80 درصد مواقع با پاک کردن حافظه کش مشکل You’ve been logged out رفع میشود. برای اینکار در گوشی اندروید از قسمت تنظیمان گوشی خود وارد بخش برنامه ها شوید و اینستاگرام را انتخا نمایید. سپس در منوی نمایش داده شده گزینه پاک کردن حافظه پنهان را انتخاب کنید . پس از اتمام کار وارد اینستاگرام شده و چک کنید آیا مشکل شما رفع شده است یا خیر!

تشخیص ربات

در صورتی که از نرم افزارهای دانلودر و یا …. استفاده نمایید ممکن است اینستاگرام شما را ربات شناسایی نماید و پیج اینستاگرام شما را ببند. توصیه میشود از ربات ها یا نرم افزارهای آنفالو و.. استفاده ننمایید.
حتی ممکن است این مشکل به دلیل ارسال پیام کپی شده یا لایک های متعدد نیز رخ دهد، اینستاگرام به راحتی می تواند نسبت به یک اکانت فعال مشکوک شود و آن را در فعالیت ها محدود نماید.
پلتفرم اینستاگرام برای اثبات این اتفاق به شما عموما از دو روش استفاده می¬نماید، در روش اول کدی را به شماره همراه شما ارسال می نماید و در قدم بعدی هنگام لاگین به حساب شما را با ارور هایی مبتنی بر You’ve been logged out و…. مواجه می نماید.

Disable شدن حساب کاربری شما در اینستاگرام

در صورتی که ما خروج ناگهانی و ارور You’ve been logged out مواجه شدید ،ممکن است حساب شما disable یا بلاک شده باشد.
نکته مهمی که وجود دارد این است که از فالوو و آنفالوو کردن بیشتر از محدودیت در نظر گرفته شده ، لایک و کامنت و…اجتتاب نمایید ،در صورتی که فعالیت های شما بیشتر از محدودیت ها و الگوریتم های اینستاگرام باشد، با مشکلاتی نظیر ارور You’ve been logged out مواجه خواهید شد.

سخن آخر

اینستاگرام با توجه به دارا بودن کاربران بالا و کسب محبوبیت بسیار در بین سایر اپلیکیشن های اجتماعی، میتواند در مقابل مزایایی نظیر پیشرفت به کسب و کارها ، ایجاد ارتباط با سایر کابران در سراسر دنیا و.. که داراست، معایبی را نیز شامل شود.

یکی از معایب رو پلتفرم اینستاگرام رو به رو شدن با مشکل You’ve been logged out می باشد که اتفاقی رایج در بین کاربران است. در این بخش از مجیک فالوور سعی داشتیم تا به صورت کامل روش های حل این مشکل را به شما معرفی نماییم تا در صورت مواجه شدن با این مشکل بتوانید آن را رفع نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید