آموزش ورود به اینستاگرام بدون شماره و ایمیل

ورود به اینستاگرام بدون شماره و ایمیل

از مواردی که بسیاری از برنامه ‌های اجتماعی در قدم اول رو به رویتان می‌گذارند ثبت‌نام است . ورود به اینستاگرام بدون شماره و ایمیل خواسته اکثر افراد برای فعالیت در شبکه در این شبکه اجتماعی محبوب است. اگر نمی‌توانید وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید یا در صورتی‌که آدرس ایمیل یا شماره تلفنی که استفاده کرده ‌اید کار نمی‌کند، روش ‌های بسیاری برای ورود به اینستاگرام بدون استفاده از شماره و ایمیل وجود دارد که در این بخش از مجیک فالوور می‌خواهیم آن ‌ها را بررسی کنیم.

آشنایی با اپلیکیشن اینستاگرام

اینستاگرام اپلیکیشنی محبوب در بین کاربران تقریباً می‌توان گفت اینستاگرام در زمره محبوب ‌ترین اپلیکیشن ‌های مجازی در در دنیای اینترنت است. این اپلیکیشن این امکان را به افراد داده تا به‌ اشتراک‌گذاری محتوا که شامل عکس و فیلم‌های مورد علاقه‌شان با سایر کاربران بپردازد . کاربران در صفحه اینستاگرام خود در هر زمانی‌که مایل باشند می‌توانند عکس و فیلم‌های شخصی خود را با سایر فالوور هایشان به اشتراک بگذارند و به آن‌ها این امکان را بدهند تا از اتفاقات لحظه‌ای آن‌ها باخبر باشند. اینستاگرام فضایی است که کسب‌ و کارهای بسیاری توانستند از این طریق به درآمد بالا و محبوبیت بالایی برسند به محبوبیت و درآمد بالایی دست پیدا کنند. همچنین برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام هم میتوانید به وبسایت مجیک فالوور سر بزنید و سفارش هاتون رو سه سوته انجام دهید.

ورود به اینستاگرام بدون شماره و ایمیل

کسب ‌و کارهای کوچک و بزرگ بسیاری در فضای اینستاگرام در حال فعالیت هستند که با یکدیگر رقابت می‌‌کنند ‌. هر چه کیفیت محصولات و خدمات یک پیچ و برند بهتر باشد افراد بیشتری از آن حمایت می‌کنند درصورتی‌که حساب کاربری فعالی در اینستاگرام ندارید الان بهترین زمان برای ایجاد یک حساب کاربری در این اپلیکیشن محبوب و پرطرف‌دار است. سوالی که در این‌جا برای برخی از افراد ایجاد می‌شود این است که چگونه می‌توان ورود به اکانت اینستاگرام بدون ایمیل و شماره را انجام داد؟

ورود به اینستاگرام بدون شماره و ایمیل

در حالی ‌که استفاده از شماره تلفن برای ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام بی ‌خطر است اما برخی از افراد تمایلی به اشتراک ‌گذاری اطلاعات تماس خود ندارند از همین ‌رو ترجیح می‌دهند که بدون استفاده از شماره ‌تلفن و یا ایمیل آدرس ایمیل وارد حساب کاربری جدید در اینستاگرام شوند.

آموزش ورود به اینستاگرام بدون شماره تلفن

آیا تا به ‌حال از خودتان پرسیده ‌اید که چگونه بدون شماره وارد کردن ثبت نام شوید؟ این روزها بعضاً افراد بیش ‌از ۱ حساب کاربری دارند. جنبه کلیدی این است که هم نمی‌خواهند از شماره تلفن شخصی خود برای تأیید حساب اینستاگرامی استفاده کنند از همین ‌رو به‌ دنبال راهی برای وارد شدن به حساب اینستاگرام بدون استفاده از شماره ‌تلفن می‌گردند و برای ایجاد حساب کاربری اینستاگرام به ‌جای شماره‌تلفن همراه خود ، ایمیل را انتخاب نمایید.

در قدم نخست اپلیکیشن اینستاگرام را با استفاده از اپ استور یا گوگل پلی موبایل خود دانلود نمایید. لازم به ذکر است اپلیکیشن اینستاگرام باید براساس دستگاه شما که ممکن است اندروید یا آیفون باشد دانلود و نصب شود برای وارد شدن به حساب کاربری در قدم بعدی don’t have an account ضربه بزنید و گزینه sign up را انتخاب نمایید سپس برای شما گزینه sign up with email address به نمایش گذاشته خواهد شد.
حال به‌ جای استفاده از شماره تماس برروی ایمیل کلیک نمایید و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. در مرحله بعدی نام و رمز عبور را وارد کرده و سپس می‌توانید مخاطبین خود را همگام ‌سازی کنید تا به‌راحتی دوستان خود را در این فضا پیدا نمایید. در آخر نیز بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود می‌توانید به بخش تنظیمات پروفایل ویرایش نمایه بروید و عکس و ویدیوی موردنظر خود را برای حساب کاربری خود انتخاب کنید.

ورود به اینستاگرام بدون شماره و ایمیل

آموزش ورود به کانت اینستاگرام بدون ایمیل

برای وارد شدن به اکانت اینستاگرام بدون بعد از این‌که نام کاربری خود را وارد کردید بر روی گزینه به کمک بیشتری نیاز دارید ضربه بزنید آدرس ایمیلی را خواهید دید که به حساب اینستاگرام شما پیوند داده شده‌ است . اگر آدرس ایمیل متعلق به شماست می‌توانید بر روی گزینه ارسال کد امنیتی ضربه بزنید تا کد امنیتی به آدرس ایمیل شما ارسال شود، سپس اگر نیز ایمیل متعلق به شما نبود بر روی گزینه ‌ای نمی‌توانم به این ایمیل یا شماره ‌ی تلفن دسترسی پیدا کنم ضربه بزنید پس‌از کلیک کردن در فرم درخواست پشتیبانی راهنمایی‌های لازم به شما داده ‌شده و می‌توانید با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

اینستاگرام اپلیکیشنی محبوب در سراسر جهان است که با استفاده از آن کسب‌ و کار های بسیاری در حال سود و برند سازی هستند. استفاده درست از این اپلیکیشن به ‌راحتی می‌تواند سود و مزایای بسیاری را برای شما به ‌همراه داشته باشد اما در قدم نخست وارد شدن و نحوه انجام این کار است برخی از افراد تمایل به وارد شدن به کانت بدون استفاده از شماره تلفنی را داشته و برخی دیگر سعی بر این دارند با استفاده از ایمیل وارد اکانت اینستاگرام شوند برای هرکدام از این‌ها روش‌های مختلفی وجود دارد که شما در این محتوا روش ورود به اینستاگرام بدون شماره و ایمیل را آموزش دیده‌ایم و به‌راحتی می‌توانید از کانت اینستاگرامی خود را ایجاد کنید اینستاگرام قابلیت‌های بسیاری را به کاربران ارائه داده ‌است که آن‌ها و در سریع‌ترین حالت ممکن می‌توانند بهترین و آسان‌ترین گزینه را برای استفاده انتخاب نمایند. اما لازم است بدانید وارد شدن با شماره‌ی تلفن‌همراه از امنیتی ترین روش‌ها برای ورود به حساب کاربری اینستاگرام است مجیک فالوور تمامی ترفندهای لازم برای استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام و روش‌های افزایش فالوور را به شما آموزش داده می‌توانید برای مطالعه بیشتر مطالب بیشتر به سایت ما مراجعه کنید مطالب ورود به اینستاگرام بدون شماره و ایمیل را دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید