چگونه پیام های دایرکت حذف شده از اینستاگرام را بازیابی کنیم؟

دایرکت حذف شده از اینستاگرام را بازیابی کنیم

بازیابی پیام های حذف شده از اینستاگرام همواره در بین کاربران همچون سوالی است بی جواب! سوالی که برای کاربران ایجاد می شود این است که چگونه می توان پیام های دایرکت حذف شده اینستاگرام را بازیابی کرد؟ یا آیا ممکن است که پیام های دایرکت حذف شده از اینستاگرام را بازیابی کرد؟ برای پاسخ به این سوالات باید بگوییم بله. در ادامه با مجیک فالوور همراه باشید تا به سوالات شما پاسخ کامل داده شود.

در صورتی که از کاربران فعال اینستاگرام باشید، بی شک برای یکبار هم که شده برایتان پیش آمده است پیام های دایرکت اینستاگرام شما ناخواسته حذف شده باشد. به طور کلی سه روش برای بازیابی پیام های حذف شده از اینستاگرام وجود دارد، استفاده از گزینه دانلود اطلاعات در اپلیکیشن و وب سایت اینستاگرام امن ترین راه برای ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام محسوب می شود.

بازیابی پیام های پاک شده دایرکت اینستاگرام

بازیابی پیام های دایرکت پاک شده از اینستاگرام از سه طریق رسمی صورت می گیرد، که در دو روش آن از طریق گزینه ای که شرکت اینستاگرام در نرم افزار و سایت خود قرار داده است، که با نام Data Download شناخته شده است. در استفاده از این روش تمامی اطلاعات شما به صورت یک فایل فشرده با پسوند Zip به آدرس ایمیلی که شما تعیین می کنید ارسال می شود. اما در صورتی که تمامی این فرایند ها را از طریق اپلیکیشن اینستاگرام انجام دهید فایل پسوند ها Jason برای شما ارسال می شوند.

بازیابی از طریق دیتای اینستاگرام

اینستاگرام میلیون ها کاربر را به خود جذب نموده است و به وسیله این پلتفرم خانواده و دوستان بسیاری باهم در ارتباط هستند، در صورتی که این شبکه اجتماعی همواره در IOS حذف کنید، دیگر به راحتی نمی¬توانید از طریق این برنامه دسترسی داشته باشید. شما می توانید به منظور بازیابی دیتای اینستاگرام اطلاعات اکانت خود را از اینستاگرام درخواست کنید و از این طریق پیام های خود را بازیابی کنید. در این راستا می¬توانید طبق مراحلی که در ادامه بازگو می نماییم عمل کنید :

• در قدم نخست برنامه را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

• سپس روی آیکون پروفایل خود که در قسمت پایین صفحه مشاهده می نمایید ضربه بزنید.

• در اینجا بر روی گزینه تنظیمات یا همان Setting کلیک کنید.

• سپس گزینه امنیت یا همان Security را انتخاب کنید و روی گزینه Download Data موجود در قسمت تاریخچه یا همان History ضربه بزنید.

• لازم است بدانید می¬توانید وارد صفحه Instagram Data Download Page نیز شوید و در خواست دریافت دیتا را ارائه دهید.

• در ادامه وارد ایمیل خود شده و بر روی گزینه Request Download ضربه بزنید.

• در این مرحله پس از دریافت داده آن را تایید کنید. اینستاگرام سعی بر ایجاد حساب کاربری برای شما دارد و در این مرحله می توانید لینک مربوط به دانلود فایل مورد نظر را در ایمیل خود مشاهده نمایید. این معمولا ظرف مدت 48 ساعت برای شما ارسال خواهد شد و شما قادر به مشاهده آن خواهید بود.

• در انتهای کار فایل مورد نظر را دانلود می نمایید و بعد از آن به منظور بازیابی و مشاهده اینستاگرام انجام دهید.

آموزش تصویری چگونه پیام های دایرکت حذف شده از اینستاگرام را بازیابی کنیم؟

دایرکت حذف شده از اینستاگرام را بازیابی کنیم

 

دایرکت حذف شده از اینستاگرام را بازیابی کنیم

دایرکت حذف شده از اینستاگرام را بازیابی کنیم

دایرکت حذف شده از اینستاگرام را بازیابی کنیم

 

بازیابی دایرکت حذف شده اینستاگرام در اندروید

دانلود برنامه ریکاوری دایرکت اینستاگرام Json Genie را برای اندروید خود انجام دهید، با دانلود نرم افزار ریکاوری دایرکت اینستاگرام قادر به انجام مقدار قابل توجهی از اقدامات خواهید بود.

• در قدم نخست فایل Json Genie را باید اکسترکت کنید.

• سپس برنامه Json Genie را باز کنید.

• پوشه های داده های اینستاگرام را پیدا کرده و فایل Messager.json را باز نمایید.

• در این بخش شما قادر به بازیابی تمامی دایرکت های حذف شده اینستاگرام خواهید بود.

بازیابی دایرکت حذف شده از طریق حساب کاربری فیسبوک

روش دیگری که برای بازیابی دایرکت حذف شده از طریق حساب کاربری فیسبوک وجود دارد این است در صورتی که حساب های فیسبوک و اینستاگرام خود را به یکدیگر متصل کرده اید می توانید وارد صندوق ورودی فیسبوک شوید و تمامی پیام های دایرکت خود را مدیریت کنید. برای انجام چنین روشی تنها کافی است بر اساس روش های زیر عمل نمایید :

• در قدم اول با مرورگر وارد فیسبوک شوید و در ادامه نیز وارد صندوق پیام ها شوید.

• در نوار منوی سمت چپ باید روی نمادی با نام Instagram direct ضربه بزنید تا بتوانید پیام ها را مشاهده نمایید . باز گردانی پیام های پاک شده سبب می شود شما دیگر نگرانی از بابت پیام های مهم حذف شده نخواهید داشت. خوشبختانه اینستاگرام دارای قابلیت های بسیار است و مزایای زیادی را نیز برای کسب و کارها دارد.

 

خدمات جدید » در روز های اخیر تصمیم گرفتیم خدماتی جدید برای شما عزیزان اراعه بدیم خرید فالوور آپارات هم در وبسایت مجیک فالوور موجود شد با خیال راحت میتوانید دنبال کننده ی کانال خود را افزایش دهید.

مزایای اینستاگرام برای تمامی کسب و کارها

این روزها با روند بهبود کسب و کارها در دنیای مجازی ، اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی پر کاربر توانسته مرکز توجه بسیاری از کسب و کارها و فروشگاه های آنلاین باشد. این اپلیکیشن با دارا بودن قابلیت های بسیار به کسب و کارها کمک بسیاری کرده تا هویت اصلی خود را حفظ نمایند و فرصتی عالی را برای کسب و کار خود ایجاد کنند . همچنین امکان معرفی برند برای تمامی فیلد های کاری ایجاد شده است که خوشبختانه تاحدودی می توان گفت درصد بالایی از آنها به فروش بالا دست پیدا کرده اند.

دایرکت حذف شده از اینستاگرام را بازیابی کنیم

کلام آخر

اینستاگرام را باید یکی از پرکاربرد ترین پلتفرم ها معرفی کرد که کاربران زیادی را سرگرم کرده و امکان ارسال پیام و دریافت پیام در دایرکت را برای کاربران ایجاد نموده است. در صورتی که پیام های دایرکت اینستاگرام شما پاک شود ، ممکن است نخست شما دچار دلهر و نگرانی شوید علی الخصوص در صورتی که دایرکت های مهم در زمینه کسب و کار باشید.

در این راستا فرایند های متعددی وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها به سود بالایی دست پیدا کنید. اینستاگرام با دارا بودن ویژگی ارسال پیام در دایرکت سبب شکل گیری ارتباط در بین افراد از سراسر دنیا شده است، از همین رو ممکن است دچار برخی مشکلات نظیر حذف دایرکت ها شده باشد. مجیک فالوور روش های بازیابی پیام های حذف شده دایرکت اینستاگرام را برای شما معرفی کرده است تا با استفاده از آن ها بتوانید مشکلاتی که نظیر این موارد را بر طرف نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید