شرایط و آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام

آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام

قطعا برای رسیدن به دستاوردهای چند میلیونی دریافت تیک آبی اینستاگرام اهداف بزرگ هر پیجی محسوب می‌شود ! افرادی که اندکی اطلاعات در رابطه با شبکه ‌های اجتماعی داشته باشند می‌دانند که در صورت دریافت تیک آبی اینستاگرام اعتبار ویژه‌ای در میان انبوهی از طرفداران و کاربران دریافت خواهند نمود و پیج هایی که دارای تیک آبی هستند، در معرض دید افراد بیشتری نسبت ‌به سایر پیج ها قرار خواهند گرفت. تیک آبی این قابلیت را دارد که پرستیژ و اعتبار یک کسب و کار را به رخ سایرین بکشد. اینستاگرام و سایر شبکه ‌های اجتماعی مانند توییتر و فیسبوک نیز از این قابلیت برای نشان دادن اینکه اکانت مورد نظر رسمی است استفاده می‌کنند. با مجیک فالوور همراه باشید تا به بررسی شرایط و آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام بپردازیم.

منظور از تیک آبی اینستاگرام چیست؟

در واقع هدف اصلی قرار دادن تیک آبی در کنار نام کاربری اینستاگرام در برخی پیچ‌ ها نشان ‌دادن اصل بودن و نبودن آن حساب کاربری است. امروزه افراد سودجوی بسیاری سعی بر این دارند تا با نام برند های مطرح در اینستاگرام به سوء استفاده از سایر کاربران بپردازند. جالب است بدانید اینستاگرام با ایجاد این ترفند توانسته پیج های فیک را از پیج های اصلی جدا کند، در صورتی‌ که در کنار نام کاربری شما این تیک آبی وجود داشته باشد کاربران با خیال آسوده ‌تری می‌توانند به شما اعتماد کنند و اگر نیز دارای محصولات و خدمات ویژه ‌ای باشید به ‌راحتی می‌توانید آن ‌ها را به فروش برسانید. اگر قصد خرید لایک ایرانی داشتید میتوانید به صفحه خرید لایک اینستاگرام مراجعه کنید.

آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام

شرایط دریافت تیک آبی در اینستاگرام چیست؟

هر پیج می‌تواند تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنند اما اینستاگرام سعی بر این دارد کسانی را انتخاب و تایید کند که از هر لحاظ دارای کاربران محبوب شده و تایید شده باشد. به‌ طور مثال در بین تمامی فروشگاه ‌های لوازم جانبی خودرو تنها فروشگاهی می‌تواند مورد تایید اینستاگرام قرار بگیرد که تمامی اجناس آن اصل و با کیفیت و نحوه برخورد با کابران عالی باشد و همچنین سایر موارد را رعایت کرده و مورد تعریف و تمجید خریداران و کاربران بسیاری قرار گرفته باشد.

درواقع پیچ‌ هایی تیک آبی اینستاگرام را دریافت می‌کنند که مورد تأیید اکثر کاربران اینستاگرام، ازجمله شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره نمود؛

داشتن اعتبار حقیقی

شما باید یک شخص حقیقی باشید چرا که یک شخص یا برند به‌ سختی می‌توانند تیک آبی را دریافت نمایند. کسب‌ و کار شما باید واقعی و ثبت ‌شده باشد و دارای اعتبار حقیقی نیز باشد، یعنی زیر مجموعه برند یا نمایندگی خاصی نباشد.

یونیک و منحصر به‌ فرد بودن

داشتن ایده های خاص و منحصر به ‌فرد در حالت کلی می‌تواند باعث یونیک بودن پیج اینستاگرامی شما شود. برای دریافت تیک آبی بهتر است این‌ مورد را رعایت کنید چرا که کمک بسیاری به پیج شما می‌کند.

عمومی بودن پیج

احتمالاً با اصطلاح Public یا عمومی بودن آشنا هستید! در واقع پیج های عمومی که برای کاربران باز هستند و نیازی به درخواست فالو ندارند به ‌راحتی می‌توانند تیک آبی را دریافت کند.

کامل بودن پیج

داشتن بیو کامل، عکس یونیک و غیرتکراری و داشتن حداقل یک پست معنادار می‌تواند سبب بهتر دیده شدن پیج شما در اینستاگرام شود.

داشتن نام کاربری مشخص

افراد بسیاری تصور می‌کنند که نام کاربری تأثیری بر تیک آبی نخواهد داشت در حالی ‌که تجربه نشان داده هر چه نام برند شما بر نام کاربری شما واضح ‌تر باشد و برای کاربران و مبهم نباشد راحت ‌تر می‌تواند تیک آبی اینستاگرام را دریافت نماید.

آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام

شرایط و آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام ابتدا باید وارد برنامه اینستاگرام شوید، سپس به صفحه پروفایل خود مراجعه کنید، با زدن سه خط گوشه پروفایل خود وارد بخش Setting یا تنظیمات شوید. در این ‌جا گزینه ‌ی Request Verification به منظور Get Verified on Instagram in Bio and Story انتخاب کنید. سپس پنجره ‌ای جدیدی برای شما نمایش داده خواهد شد که باید اطلاعات برند یا کسب ‌و کار آنلاین خود را درج کنید.

در قسمت ID شما باید Username یا نام کاربری خود را وارد کنید ، پس ‌از تایید اینستاگرام در رابطه با یونیک بودن ID نوبت به پر کردن فیلد Fullname شده ‌است. در این بخش شما باید نام کامل خود را وارد کنید دقت داشته باشید این نام باید مطابق با مدارک هویتی شما همچون گواهینامه رانندگی یا پاسپورت باشد.

در نهایت بر روی گزینه Choose File که در مقابل گزینه Please attach a photo of your ID کلیک کرده و تصویر شناسنامه گواهینامه یا گذرنامه خود را انتخاب کنید. بعد از پر کردن کلیه کادر ها بر روی گزینه Send کلیک کنید. درخواست اینستاگرام برای ارسال چند روزی زمان برخواهد بود، باید بدانید چه درخواست شما تایید شود و چه رد شود به‌ صورت هشدار پیغامی در صفحه نوتیفیکیشن برای شما ارسال خواهد شد.

نکته مهمی که باید بدانید این است که تضمینی وجود ندارد که اینستاگرام تمامی پیچ ‌ها را تایید کرده و به آن ‌ها تیک آبی دهد. نشان آبی اینستاگرام تنها برای افراد مشهور، برند های جهانی، شخصیت ‌های عمومی و… رزرو می‌شود، اما شما می‌توانید با استفاده از ترفند هایی که قبل‌ تر ذکر نموده ‌ایم روند بهبودی پیج اینستاگرامی خود را طی کرده تا در صورت واجد شرایط بودن موفق به دریافت تیک آبی اینستاگرام شوید.

سخن پایانی

اینستاگرام همواره محلی برای رشد و توسعه کسب و کارها است، همچنین به دنبال استفاده از این اپلیکیشن فوق العاده استعداد های بسیاری کشف و شکوفا شدند و برندهای مطرح بسیاری نیز در حال فعالیت هستند. در بین تمامی این پیج ها و کسب و کار ها، برخی از آن ها موفق به دریافت تیک آبی شده اند. تیک آبی اینستاگرام راهی برای اثبات کیفیت و یونیک بودن برند و هر کسب و کاری است ، همچنین افراد بسیاری همچون اینفلوئنسر ها و سوپر استار های بزرگ دارای تیک آبی هستند. تیک آبی می تواند کسب و کار شما را نسبت به سایر کسب و کارهای متمایز سازد. تمامی ترفندهایی که ذکر نموده ایم، تنها برخی از روش های دریافت تیک آبی هستند، شما می تواند با به کارگیری ایده و خلاقیت خود تلاش بر بدست آوردن آن داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید