نحوه دانلود ریلزهای اینستاگرام اندروید و آیفون

نحوه دانلود ریلزهای اینستاگرام

ریلز اینستاگرام یکی از قابلیت‌ های جدید و پرطرف‌دار اینستاگرام است که تشابه فوق ‌العاده زیادی با تیک ‌تاک دارد. در واقع کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند ویدیو های کوتاه 15 ثانیه‌ای الی 30 ثانیه‌ای تولید کنند و با دوستان خود به اشتراک بگذارند . اخیراً زمان ریلز های اینستاگرام تا ۹۰ ثانیه نیز افزایش پیدا کرده‌ است ، احتمالاً بارها برای شما پیش ‌آمده که به‌دنبال راهی برای دانلود ویدیو های ریلز بگردید و برای نحوه دانلود ریلزهای اینستاگرام با مجیک فالوور همراه باشید. البته در ابتدا بد نیست بدانید که ریلز به کاربران این امکان را نیز می‌دهد تا ویدیو های خود را با افکت‌های ویژه ساخته و همچنین آن‌ ها را با استفاده از ابزار های مختلف ویرایش نمایند.

ریلز اینستاگرام رقیب جدید و سرسخت اپلیکیشن تیک‌تاک

قطعا همه ما از محبوبیت برنامه تیک ‌تاک در بین مردم و تمامی کاربران در سراسر جهان آشنا هستیم . تیک ‌تاک بدلیل امکان ایجاد و اشتراک‌گذاری ویدئو های یک ‌دقیقه‌ای با جلوه ‌های فوق ‌العاده خاص به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده ‌است. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید ویدئوها را به ‌صورت رایگان دانلود کرده و جالب ‌تر از آن این است که بدانید تیک ‌تاک متعلق به دولت چین است.
رقابت غیر دوستانه چین با سایر کشور ها نظیر آمریکا در این برنامه سبب شده تا تعداد زیادی از کاربران از استفاده کردن از این برنامه خودداری کتند. اینستاگرام این روزها قابلیت جدیدی را معرفی کرده بنام ریلز تا از این فرصت استفاده کند و خود را به‌ عنوان رقیب جدید و قدرتمند تیک ‌تاک جای بدهد. درواقع در حال ‌حاضر اکنون نیز بسیاری از کاربران به ‌دنبال آن هستند که چگونه بتوانند ویدئو های ریلز های منتشرشده در اینستاگرام را دانلود کرده و بر روی گوشی و کامپیوتر خود ذخیره کنند. اگر قصد خرید ویو برای ریلز اینستاگرام داشتید میتوانید به صفحه خرید بازدید ویدیو اینستاگرام مراجعه کنید.

نحوه دانلود ریلزهای اینستاگرام

نحوه دانلود ریلزهای اینستاگرام

برای دانلود ریلز های اینستاگرام می‌توانید از سایت ‌های متنوعی استفاده نمایید که در این بخش می‌خواهیم به بررسی یکایک آن‌ ها بپردازیم؛

دانلود ریلز اینستاگرام از سایت snapinsta.app : برای دانلود از این سایت می‌توانید با استفاده از آسان ‌ترین روش این کار را انجام دهید. شما به ‌راحتی می‌توانید علاوه‌ بر فیلم ، عکس‌های دیگر را نیز دانلود نمایید.
در مرحله اول اینستاگرام خود را باز کرده و ویدئوی مورد نظر را انتخاب نمایید، در قسمت سمت راست روی سه ‌نقطه کلیک کرده و سپس در منوی باز شده گزینه کپی لینک و یا لینک را انتخاب نمایید. سپس وارد سایت snapinsta شوید و از سر برگ محتوای ریلز را انتخاب نمایید و در کادری که مشاهده خواهید نمود. لینک کپی شده را وارد کرده و روی گزینه دانلود کلیک نمایید تا ریلز مورد نظر شما دانلود شود.

دانلود ریلز اینستاگرام از سایت igram.io : در قدم نخست برای دانلود ریلز های اینستاگرام می‌توانید از این سایت استفاده نمایید. کارکردن با این سایت بسیار آسان و همچون مراحلی که در بخش قبلی اشاره نموده‌ایم می‌باشد. در قدم نخست ابتدا لینک مورد نظر را کپی کرده و برای این کار ویدئو ریلز موردنظر را پیدا کنید. در قسمت سه ‌نقطه پایین صفحه بزنید و از منوی باز شده گزینه کپی لینک را برگزینید تا لینک موردنظر شما کپی شود، سپس وارد سایت igram شوید.
و سپس لینک کپی شده را درون کادر وارد کنید. سپس روی آیکون دانلود کلیک نمایید تا ویدیوی مورد نظر دانلود شود، البته باید بدانید بعد از وارد کردن لینک و کلیک بر روی گزینه دانلود نیازمند کمی صبر و حوصله هستید تا به صفحه دانلود ریلز موردنظر منتقل شوید. پس‌از باز شدن صفحه روی گزینه دانلود کلیک کرده تا ریلز شما دانلود شود.

اپلیکیشن دانلود رایگان ریلز اینستاگرام در اندروید

اپلیکیشن (Reels Saver) Reels Video Downloader for Instagram : این اپلیکیشن یکی دیگر از برنامه‌ های اندرویدی است که به کمک آن می‌توانید ریلز های اینستاگرام را دانلود نمایید. برای دانلود این اپلیکیشن باید به گوگل پلی مراجعه کرده و آن را دانلود نمایید. سپس بعد از نصب برای دانلود ویدئو ریلز ، باید ریلز موردنظر را باز کرده و در سمت راست روی سه ‌نقطه کلیک کنید و در منوی باز شده گزینه کپی لینک یا لینک را انتخاب نمایید. سپس وارد اپلیکیشن شده و بر روی گزینه REELS DOWNLOADER کلیک کنید سپس در کادر سفید رنگی که در آن صفحه برای شما نمایش داده خواهد شد لینک موردنظر را وارد کرده و بر روی آن کلیک کنید. تمامی ریلز های دانلود شده در صفحه اپلیکیشن در بخش DOWNLOADS قابل ‌مشاهده و دسترسی هستند.

دانلود رایگان ریلز اینستاگرام با اپلیکیشن (Repost for Instagram) InSaver: با استفاده از این برنامه به‌راحتی می‌توانید ویدئوهای اینستاگرام را دانلود نمایید. برای دانلود این اپلیکیشن باید به پلی استور استفاده کنید . بعد از نصب برنامه در مرحله اول ریلز موردنظر خود را باز کرده و در سمت راست روی سه‌نقطه کلیک و بر روی سه‌نقطه کلیک کرده و در منو باز شده گزینه کپی لینک را انتخاب نمایید .
بعد از نمایش در مرحله دوم نیز وارد اپلیکیشن InSaver شوید . از مزایای این اپلیکیشن این است که لینک ریلز موردنظر را به‌صورت خودکار تشخیص می‌دهد و بعد از نمایش بنرهای تبلیغاتی پیش‌نمایش آن را با ۲ گزینه Save و Repostبه شما نمایش خواهد داد که شما بر روی گزینه Save ‌زده و ویدئوی موردنظر را به‌راحتی دانلود کنید.

نحوه دانلود ریلزهای اینستاگرام

تفاوت بین ویدیوهای ریلز اینستاگرام با سایر ویدئو ها

احتمالاً تابه ‌حال نمی‌دانستید که ریلز اینستاگرام با سایر ویدئوها متفاوت است، امکان اشتراک ‌گذاری ویدئو های معمولی در اینستاگرام برای همگان مقدور است ولی ارسال ریلز برای همگان مقدور نمی‌باشد. در اشتراک‌گذاری ویدئو های معمولی افکت ‌های خاصی وجود ندارد ولی هنگامی‌که شخصی تمایل به‌اشتراک ‌گذاری ریلز داشته باشد می‌تواند از افکت ‌ها و ابزار های تدوین متنوع و حرفه ‌ای استفاده نماید، در واقع به ‌طورکلی می‌توان گفت ریلز اینستاگرام نسخه پیشرفته‌ تر ویدئو های معمولی است.

سخن آخر

همان گونه که دانستید ریلز یکی از قابلیت ‌های جدید اینستاگرام است که به ‌تازگی غوغای بسیاری به پا کرده، بااین‌حال این قابلیت جدید در بین تمامی کاربران اینستاگرام مقدور است و استفاده از روش‌هایی که ذکر کرده‌ایم می‌توانید ربات ‌های اینستاگرام را دانلود نمایید. اما همانگونه که گفته شد دانلود ریلزها برای تمامی افراد مقدور نمی‌باشد حتما به این نکته توجه کنید. اگر شما نیز مایل به آموزش سایر ترفند های اینستاگرام هستید می‌توانید مطالب ما را در مجیک فالوور و نحوه دانلود ریلزهای اینستاگرام را دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید