افزایش ویو آی جی تی وی اینستاگرام

افزایش ویو آی جی تی وی اینستاگرام

آی جی تی وی یا تلویزیون اینستاگرام در واقع یک قابلیت و ویژگی است که به تازگی به آن اضافه شده و با آن می‌توانید ویدیوهای بالاتر از یک دقیقه آپلود نمایید. قبل از آمدن IGTV در اینستاگرام، کاربران تنها مجاز بودند که و یدیو‌های یک دقیقه‌ای ارسال کنند. با این تکنولوژی جدید شرایط تغییر پیدا کرده و حالا با این سرویس می‌توانید به آسانی ویدیوهای طولانی را در اینستاگرام آپلود نمایید. ضبط آی جی تی وی برای کاربران معمولی تا 10 دقیقه بوده و برای بلاگرها و سلبریتی‌ها که معمولاً فالوورهای زیادی دارند تا یک ساعت هم خواهد رسید. اگر شما از کسانی هستید که ویدیوهای آی جی تی وی زیاد ضبط می‌کنید و در صفحه‌تان به اشتراک می‌گذارید و در این زمینه بازدیدهای کمی برای پست‌هایتان دارید، به راحتی می‌توانید همین امروز از فالوور مجیک ویو IGTV خریداری کنید. همچنین میتوانید برای خرید ویو پست و آی جی تی اینستاگرام به صفحه خرید بازدید ویدیو اینستاگرام مراجعه کنید.

افزایش ویو آی جی تی وی اینستاگرام

افزایش بازدید تی وی اینستاگرام چه اهمیتی دارد؟

اگر می‌خواهید فالوورها و کاربرانتان جذب ویدیوهای طولانی اینستاگرامتان شوند، باید به فکر جذب بازدید پست‌های جذابتان باشید و این کار با استفاده از خرید ویو امکان‌پذیر است. باید به ویدیوهای تان ارزش ببخشید و یکی از مهم‌ترین دلایل که می‌تواند به شما کمک کند قابلیت خرید بازدید برای پست‌ها و ویدیوهای بلند است.
امروزه هر چه قدر ویدیوهای تان بازدید بیشتری داشته باشند، فالوورهای شما بهتر جذب آن می‌شوند و مشتاق این هستند که آنها را باز کنند. بازدید آی جی تی وی اینستا امروزه بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند بازدیدهای پیجتان را بسیار زیاد بالا ببرد. سعی کنید ویدیوهای جذاب بسازید و در کنار آن باید به فکر افزایش ویوهای آنها باشید. معمولا کاربران تعداد بازدید پیج شما را مشاهده می‌کنند و جذب آنها خواهند شد. تقریباً بیش از 70 درصد کاربران بر مبنای تعداد بازدید ویدیوهای تان، آنها را مشاهده می‌کنند. هر چه قدر آمار بازدید ویدئو شما بیشتر باشد، افراد تمایل بیشتری دارند که آنها را ببینند.

امکانات خرید ویو برای آی جی تی وی اینستاگرام:شما در آی جی تی وی اینستاگرام امکان آپلود ویدیوهای طولانی و بلند را دارا هستید و قطعاً اگر این ویدئوها بازدید کمی داشته باشند، از دید کاربران و فالوورهای شما جذاب به نظر نمی‌رسند، خرید ویو igtv از فالوور مجیک می‌تواند به شما کمک کند تا آنها را افزایش بازدید دهید. خرید بازدید تلویزیون اینستاگرام یا همان IGTV می‌تواند برای ویدیوهای آپلود شده قدیمی و جدید مورد استفاده قرار بگیرد.

افزایش بازدید ویدئوها به یک چالش بزرگ برای کاربران تبدیل شده است، خوشبختانه با وجود سایت‌هایی نظیر فالوور مجیک شما به آسانی می‌تواند با قیمت مناسب و ارزان قیمت انواع بازدیدها را برای این نوع ویدئوها خریداری نمایید.

مزیت‌های خرید بازدید آی جی تی وی

شما با خرید ویو و افزایش بازدید آی جی تی وی، می‌توانید فالوورهایتان را نیز افزایش دهید، عدد نمایش داده شده در بخش VIEW اینستاگرام نشان می‌دهد که ویدیوهای شما چه میزان مشاهده شده است. قطعاً خرید بازدید مزیت‌های دارد که شامل قرار گرفتن فیلم‌های شما در فید فالوورهای پیجتان، ورود به اکسپلور و قرار گیری در معرض دید افرادی که فالورتان نیستند. خرید بازدید ویدئو برای پیج‌هایی که قبلاً فالوور زیادی خریده‌اند و می‌خواهند باتوجه‌به فالوور بالا، بازدید خود را نیز بالا ببرند، بسیار مناسب می‌باشد.

حتماً تا به اینجا با اهمیت ویو در آی جی تی وی آشنا شده‌اید و می‌دانید که چقدر بازدید و لایک پست‌ها برای شما اهمیت دارد. ویوهای igtv قطعاً بسیار حائز اهمیت هستند و معمولاً اشخاص آنها را کمتر مشاهده می‌کنند و کمتر از آن استفاده می‌نمایند. حتماً می‌دانید که به طور کلی ویدیوهایی که شما به صورت IGTV منتشر می‌کنید، بازدید کمتری نسبت به ویدیوهای آلبومی دارند. در نتیجه باید حتماً به فکر افزایش بازدید آنها باشید. همچنین این ویدئوها به دلیل اینکه طولانی هستند، مورد توجه افراد کمتری قرار می‌گیرند و در ادامه بازدید آنها نیز نسبت به پست‌های معمولی کمتر می‌شود ولی اگر بتوانید خرید ویو برای این پست‌های طولانی را انجام دهید قطعاً در کسب و کارتان موفق خواهید شد و توانسته‌اید خودتان را به جامعه گسترده‌تری بشناسانید.

معمولاً پس از ثبت سفارش، افزایش بازدید چقدر طول می‌کشد؟

در بیشتر مواقع سفارشات خرید بازدید IGTV بلافاصله پس از پرداخت موفق، به صورت آنی انجام می‌شود ولی البته اگر سرور شلوغ نباشد.

اگر بعد از خرید تعداد ویوها افزایش نیافت چه‌کار کنیم؟

اگر پس از خرید و پرداخت هزینه، سفارشات شما انجام نشد، اصلاً نگران نباشید، شاید به دلیل شلوغی سرورها افزایش کمی با تأخیر انجام بگیرد ولی در اکثر موارد بعد از پرداخت به صورت فوری قابل انجام است.

خرید بازدید آی جی تی وی از فالوور مجیک

اینستاگرام امروزه یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی است که در آن امکانات زیادی قرار داده شده است، یکی از آنها قابلیت قرار دادن فیلم‌های بلند و تا یک ساعته می‌باشد. شما برای موفقیت در کسب و کارتان باید به فکر تولید محتوای بلند و طولانی مدت باشید، این ویدئوها به دلیل اینکه در یک بخش ویژه بنام IGTV قرار می‌گیرند، کمتر در معرض دید کاربران قرار می‌گیرند و شما باید به فکر افزایش و خرید ویو باشید. ویو آی جی تی وی یکی از خدمات ارزنده گروه فالوور مجیک است که در اسرع وقت و با قیمت بسیار مناسب انجام می‌شود. معمولاً بازدیدهای پست‌های شما در بخش IGTV به یکباره انجام می‌شود و شما شاهد بالا رفتن بازدیدهای خود می‌شوید.

شما چه اقداماتی برای افزایش بازدید آی جی تی وی باید انجام دهید؟

علاوه بر جذابیت بالای ویدیوهای مورد نظرتان در بخش آی جی تی وی، باید مخاطبین شما نیز رغبت داشته باشند با توجه به موضوعات شما، این ویدیوها را سر وقت ببینند. قطعاً وقتی آنها نتوانند این ویدئوها را در زمان مناسب مشاهده کنند یا اصلاً پیج شما را نشناسند، جذاب بودن محتوا فقط کافی نیست و باید محتواها در معرض دید آنها قرار بگیرد و جزو نیازهای آنها باشید. وقتی که ویو آی جی تی وی اینستاگرام را خریداری کرده‌اید و مشاهده کردید که ویو پست‌های شما افزایش یافت، شما باید تلاش کنید که محتواهای بعدی‌تان را با جذابیت بیشتری تولید نمایید و برای آنها نیز ویو تهیه کنید و با این کارها می‌توانید در بخش اکسپلور اینستا قرار بگیرید. باید تسلط کافی بر روی ابزارهای جلب توجه در دنیای اینترنت داشته باشید و حتی اگر فالوورهای شما پس از ویو فیلم‌هایتان کاهش پیدا کرد نباید نگران باشید و با قدرت فعالیتتان را ادامه دهید.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید