اکانت اینستاگرام بعد از چه مدت پاک می شود؟

اکانت اینستاگرام بعد از چه مدت پاک می شود

اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه های فوق العاده محبوب و پرطرفدار، مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته است و کمتری کسی یافت می شود که از آن استفاده نکرده باشد. اگر در این پلتفرم با حساب کاربری خود فعالیت بالایی را دارید، با مشکل حذف اکانت مواجه نخواهید بود. اما در صورتی که با اکانت خود در مدتی طولانی فعالیتی نداشته باشید، پیچ اینستاگرامی شما حذف خواهد شد و دیگر دسترسی به آن را نخواهید داشت. احتمالا این سوال برایتان ایجاد شده است که علت حذف اکانت اینستاگرام چیست؟ برای پاسخ به این سوال توصیه میشود تا انتهای محتوا با ما همراه باشید.

اکانت اینستاگرام بعد از چه مدت پاک میشود؟

اینستاگرام با دارا بودن بیش از 2 میلیارد کاربر فعال یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی است که در حال رقابت با سایر شبکه های اجتماعی است. صاحبان کسب و کار این شبکه های اجتماعی فرصتی برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان میدانند.

بازاریابی اینترنتی ،تولید محتوا و از همه مهم تر برندسازی به سادگی در اینستاگرام در حال اجرا است، با این حال برای بروز نگهداشتن اینستاگرام فعالیت های گوناگونی صورت میگیرد تا اکانت اینستاگرامی شما حذف نشود . اینستاگرام اکانت غیرفعال بسیاری را برای مدت طولانی غیر فعال میکند، در صورتی که اکانت اینستاگرام شما بعد از 5 تا 10 فعالیتی نداشته باشد، حذف خواهد شد. اینستاگرام یک حساب فعال و یا غیر فعال را بر اساس عدم فعالیت حذف میکند.

در صورتی که اینستاگرام تشخیص دهد که پیج شما فعالیتی ندارد به راحتی آن را حذف میکند و سایر خدمات شما نیز حدف خواهد شد. لازم است بدانید در صورتی که اینستاگرام اکانت اینستاگرام شما را حذف نماید امکان برگشت به اکانت برای شما ممکن است برای اینکار تنها باید برای بار دوم حساب اینستاگرام خود را لاگین کنید.

اگر فالوور فیک از ما خرید کردی و دوست دارید لایک های پستتون هم افزایش پیدا کند حتما یه سر به خرید لایک اینستاگرام ارزان بزنید.

اکانت اینستاگرام بعد از چه مدت پاک می شود

مدت زمان حذف خودکار اکانت اینستاگرام

اگر در صورتی که 30 روز در صفحه اینستاگرام خود فعالیت نکرده باشید اکانت اینستاگرام شما غیرفعال شده و در صورتی که همچنان فعالیتی را نداشته باشید اکانت اینستاگرامی شما ظرف مدت 5 تا 10 روز کاری حذف خواهد شد .

علت حذف اکانت اینستاگرام

چندان فرقی ندارد که اکانت اینستاگرام شما شخصی است یا بیزینسی ، در صورتی که پیج اینستاگرام شما غیرفعال باشد ،اینستاگرام به راحتی پیج شما را غیر فعال خواهد نمود . برای جلوگیری از ایجاد چنین مشکلی کافی است برای یکبار وارد اکانت خود شوید. لازم به ذکر است بدانید که عدم فعالیت لزوما عدم انتشار پست و استوری در پیج شما نیست، اینستاگرام حتی لایک، کامنت و یا سیو یک پست را فعالیت دانسته و در نظر خواهد گرفت.

ترفندهای بی نظیر عدم غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام

برای جلوگیری از عدم غیرفعال شدن حساب کاربری شما و پاک شدن اکانت اینستاگرام خود لازم است یکی از ترفندهایی که در این بخش به شما معرفی مینماییم را انجام دهید؛

• اینستاگرام خود را به فیسبوک خود متصل نمایید تا در زمانیکه در فیسبوک خود فعالیت می نمایید و پستی را به اشتراک میگذارید بتوانید گزینه اشتراک گذاری در اینستاگرام را نیز فعال نمایید.

• لینک اکانت اینستاگرام خود را در استوری های سایر پلتفرم هایی که درآنها فعالیت دارید به اشتراک بگذارید و از کاربران بخواهید تا پیج اینستاگرام شما را دنبال نمایند.

• توصیه میشود در صورت دسترسی به اینترنت هرچند وقت یکبار وارد سیستم خود شوید تا حساب اینستاگرامی شما فعال شود.

• عدم خصوصی کردن پیج اینستاگرامی؛ در صورتی که پیج اینستاگرامی خود را خصوصی خود را عمومی بگذارید فعالیت پیج شما بالا خواهد رفت و دیگر نگرانی از بابت حذف شدن اکانت اینستاگرامتان نخواهد داشت. دنبال شدن پیج شما، خود فعالیتی است که میتواند پیج اینستاگرام شما را از حذف شدن رهایی دهد.

در واقع لازم است بدانید که هرگونه فعالیتی در حساب کاربری اینستاگرامی شما میتواند پیج اینستاگرام شما را از غیرفعال شدن دور نماید؛ حتی لایک کردن پست های شما نوعی فعالیت برای پیج شما در نظر گرفته خواهد شد.

بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام

ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که آیا ممکن است که اکانت حذف شده اینستاگرام شما بازیابی شود؟ پاسخ این سوال منفی است!

در واقع لازم است بدانید در صورتی که اینستاگرام اکانتی را حذف نماید دیگر آن را بازیابی نخواهد نمود و این را میتوان به عنوان یکی دیگر از معایب اپلیکیشن اینستاگرام در نظر گرفت. هنگامی که فرایند حذف یک اکانت در اینستاگرام رخ میدهد ،فرقی نمیکند که خودشما آن را حذف نموده اید یا اینستاگرام، در هر صورت بازگردانی نخواهد شد.

فالوور ایرانی نیز یکی دیگر از لندینگ های مجیک فالوور است که می توانید به راحتی فالوور ایرانی را با تخفیف ویژه خریداری کنید برای خرید به پست روبرو مراجعه کنید : خرید فالوور ایرانی

اکانت اینستاگرام بعد از چه مدت پاک می شود

علت خود به خود اینستاگرام

احتمالا این سوال را از خودتان پرسیده اید که آیا ممکن است اینستاگرام پیجی را به صورت خودکار حذف نماید؟ بله در واقع درصورتی که پیج اینستاگرامی شما الگوریتم های اینستاگرام را زیر پا بگذارد حذف خواهد شد. از جمله مواردی که سبب حذف شدن پیج اینستاگرامی شما خواهد شد میتوان به موارد زیر اشاره نمود؛

• ارسال عکس های نامناسب

• آزار و اذیت سایر کاربران

• وارد شدن اکانت های زیر سنین قانونی

• حرف های رکیک و ناپسند

• هک شدن

• ایمیل اسپم

کلام آخر

با توجه به اینکه اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در بین درصد بالایی از کاربران است، ممکن است تصور اشتباهی صورت گیرد در این زمینه که در صورت عدم فعالیت در پیج ظرف مدت طولانی پیج اینستاگرام مدتی باقی خواهد ماند، در حالی که چنین تصوری کاملا اشتباه بوده و در صورت عدم فعالیت در پیج اینستاگرام ، اکانت شما حذف خواهد شد و از دسترس شما خارج خواهد شد. روش های بسیاری برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد که ما در این بخش از وبلاگ مجیک فالوور سعی بر معرفی آن ها داشته ایم، در صورتی که از یکی از آن ها استفاده نمایید ،اینستاگرام پیج شما را فعال در نظر گرفته و آن را حذف نخواهد نمود.

یکی از ترفندهای جلوگیری از حذف اکانت اینستاگرامی برای شما می تواند تعامل با کابران باشد. در صورتی که شما با سایر کاربران در پیج خود در ارتباط و تعامل باشید اینستاگرام پیج شما را ،اکانتی فعال در نظر خواهد گرفت و به عنوان پیچ راکد و غیرفعال خواهد خواند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید